Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Budowa szkoły z salą gimnastyczną w Mierzynie na działkach 269/19 i 269/20

 

WÓJT GMINY DOBRA

ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane powyżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

„Budowa szkoły z salą gimnastyczną w Mierzynie na działkach 269/19 i 269/20”
Kod CPV 45000000-0 Roboty budowlane

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie szkoły podstawowej z salą sportową, przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu, zespołem boisk oraz infrastrukturą techniczną na dz. 269/19, 269/20 w m. Mierzyn.
2. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie robót budowlanych polegających na budowie szkoły podstawowej z salą sportową, przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu, zespołem boisk oraz infrastrukturą techniczną na dz. 269/19, 269/20 w m. Mierzyn. Szczegółowo prace ujęte w załącznikach 8,9,10 do SIWZ stanowiących dokumentację techniczną.
3. Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
4. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania.
5. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do dnia 30.11.2015r. przy zastrzeżeniu, że:
- Etap I – polegający na wykonaniu szkoły, sali gimnastycznej i zagospodarowaniu terenu przy szkole zostanie wykonany i oddany do użytku maksymalnie do dnia 30.03.2013r.
- Etap II – polegający na wykonaniu przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu - zostanie wykonany i oddany do użytku w terminie od dnia 31.03.2013r. do dnia 30.11.2015r.
8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
9. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:
wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum dwie roboty budowlane podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za jedną pracę podobną Zamawiający uzna następujący komplet prac (a+b):
a) wykonanie jednego zamówienia polegającego na budowie kompletnego
budynku (mieszkalnego wielorodzinnego lub użyteczności publicznej), w zakresie
robót wielobranżowych, budowlano-instalacyjnych, o kubaturze nie mniejszej niż 20.000 m³.
b) wybudowanie jednego boiska
Poszczególne prace wymienione w punktach a, b mogą być wykonane w
jednym zmówieniu lub w oddzielnych zamówieniach.
2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:
dysponują lub będą dysponować minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia:
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
w specjalności drogowej,
w specjalności instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz w specjalności w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Zamawiający dopuszcza łączenie w/w specjalności, jeżeli którakolwiek z
uprawnionych osób będzie posiadała łącznie wymagane przez zamawiającego
uprawnienia.
3) posiada dostęp do środków finansowych w wysokości nie niższej niż 1 000 000,00 zł

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

10. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.
5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności,
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców
składających ofertę wspólną.
W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne
zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę.
6) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu– wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców
składających ofertę wspólną.
W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne
zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę.
7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających
ofertę wspólną.
8) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust 1 pkt 9) ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców
składających ofertę wspólną.
9) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym
wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (jednoznaczny zapis o wysokości
środków, jakimi rzeczywiście dysponuje wykonawca w ramach linii kredytowej),
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację banku składa każdy
z wykonawców składających ofertę wspólną.
11. Zamawiający żąda wniesienia wadium.
12. Wadium należy wnieść w wysokości 50.000 zł (słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych) w terminie do dnia 8.11.2010 r. do godziny 10.30. Decyduje data i godzina wpływu środków do zamawiającego.
13. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu,
2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) w gwarancjach bankowych,
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 119, poz. 1158, z późn. zm.)
14. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy przelewem na konto Urzędu Gminy w Dobrej: Bank PEKAO S.A. II Oddział Szczecin, nr 91 1240 3927 1111 0000 4099 2097
15. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
16. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
17. Termin związania ofertą - 60 dni
18. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
19. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
20. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
21. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759)
22. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 8 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
23. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz, Liliana Toczek – tel. 091-422-39-22      end_of_the_skype_highlighting Fax. 091-422-39-20
24. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 8.11.2010r., do godz. 10:30
25. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 8.11.2010r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy w Dobrej ul. Szczecińska 16a, sala konferencyjna
26. Ogłoszenie zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu  16.09.2010 r. pod nr 274439-2010.

Wójt

Teresa Dera

Informujemy, że dokumentację przetargową można uzyskać na formie elektornicznej ( płyta DVD ) w siedzibie Zamawiającego. 

Dla Wykonawców, którzy prześlą  pismenną  prośbę  o jej udostępnienie -  adres: przetargi@dobraszczecinska.pl  -  Zamawiający wyśle  płytę  pocztą.

 

Zalacznik nr 9 - projekt techniczny 1z10 - pobierz (zip | Rozmiar: 23,9 MB)

Zalacznik nr 9 - projekt techniczny 2z10 - pobierz (zip | Rozmiar: 27,1 MB)

Zalacznik nr 9 - projekt techniczny 3z10 - pobierz (zip | Rozmiar: 27,7 MB)

Zalacznik nr 9 - projekt techniczny 4z10 - pobierz (zip | Rozmiar: 37,8 MB)

Zalacznik nr 9 - projekt techniczny 5z10 - pobierz (zip | Rozmiar: 73,5 MB)

Zalacznik nr 9 - projekt techniczny 6z10 - pobierz (zip | Rozmiar: 118,5 MB)

Zalacznik nr 9 - projekt techniczny 7z10 - pobierz (zip | Rozmiar: 27,0 MB)

Zalacznik nr 9 - projekt techniczny 8z10 - pobierz (zip | Rozmiar: 32,2 MB)

Zalacznik nr 9 - projekt techniczny 9z10 - pobierz (zip | Rozmiar: 43,4 MB)

Zalacznik nr 9 - projekt techniczny 10z10 - pobierz (zip | Rozmiar: 108,4 MB)

 

Pliki rozpakować programem 7 zip 4.65. W przypadku niektórych wersji innych kompresowów wyskakuje prośba o hasło, którego nie ma.

Ponadto zachodzi konieczność zmiany nazwy spakowanych plików na krótszą.


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie - Budowa szkoly z sala gimnastyczna w Mierzynie (PDF, 434.68Kb) 2010-09-16 14:02:20 69

SWZ

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
1A Zagospodarowanie terenu szkola - przedmiar 05 10 2010 (PDF, 91.94Kb) 2010-10-21 22:47:34 76
1C Budowa sali sportowej - przedmiar 05 10 2010 (PDF, 143.60Kb) 2010-10-21 22:48:16 97
odpowiedzi - szkola 001 (JPG, 399.31Kb) 2010-12-10 10:04:49 63
protokol 1z3 (JPG, 142.60Kb) 2010-12-01 17:01:54 30
pytania i odpowiedzi 1 (PDF, 987.75Kb) 2010-10-05 14:53:29 17
pytania odp 1z2 budowa szkoly (JPG, 123.72Kb) 2010-12-14 15:32:16 34
szczegoly1 2010-04-27p (DWG, 4.55Mb) 2010-11-09 10:47:40 77
Zalacznik nr 1 - oferta cenowa (DOC, 43.00Kb) 2010-11-29 19:10:08 37
2A Zagospodarowanie terenu przedszkole - przedmiar 05 10 2010 (PDF, 55.94Kb) 2010-10-21 22:48:48 84
odpowiedzi - szkola 002 (JPG, 307.49Kb) 2010-12-10 10:05:33 98
protokol 2z3 (JPG, 104.76Kb) 2010-12-01 17:02:23 34
pytania i odpowiedzi 2 (1z4) (JPG, 96.90Kb) 2010-10-11 23:17:21 64
pytania i odpowiedzi 2 (2z4) (JPG, 82.01Kb) 2010-10-11 23:17:41 46
pytania i odpowiedzi 2 (3z4) (JPG, 75.20Kb) 2010-10-11 23:18:04 58
pytania i odpowiedzi 2 (4z4) (JPG, 38.49Kb) 2010-10-11 23:18:34 27
pytania odp 2z2 budowa szkoly (JPG, 49.78Kb) 2010-12-14 15:33:03 20
Zalacznik nr 2 - oswiadczenie (DOC, 33.00Kb) 2010-11-29 19:10:41 96
protokol 3z3 (JPG, 45.60Kb) 2010-12-01 17:02:58 30
pytania i odpowiedzi szkola 3 (1z2) (JPG, 101.69Kb) 2010-10-13 00:05:29 37
pytania i odpowiedzi szkola 3 (2z2) (JPG, 29.71Kb) 2010-10-13 00:06:02 62
Zalacznik nr 3 - oswiadczenie (DOC, 33.00Kb) 2010-11-29 19:11:07 79
04. Plansza zieleni i mala architektura (PDF, 1.73Mb) 2010-10-11 23:24:03 57
04.Plansza zieleni i mala architektura (PDF, 1.83Mb) 2010-11-29 19:17:10 91
pytania i odpowiedzi szkola 4 (JPG, 71.38Kb) 2010-10-14 07:35:12 22
Zalacznik nr 4 - wykaz prac (DOC, 34.00Kb) 2010-11-29 19:11:33 62
pytania i odpowiedzi 5 (PDF, 119.19Kb) 2010-10-21 22:44:05 19
Zalacznik nr 5 - wykaz osob (DOC, 32.00Kb) 2010-11-29 19:12:03 39
pytania i odpowiedzi 6 (PDF, 1.38Mb) 2010-10-21 22:46:04 41
Zalacznik nr 6 - oswiadczenie (DOC, 34.00Kb) 2010-11-29 19:12:32 68
pytania i odpowiedzi 7 (JPG, 120.15Kb) 2010-10-25 20:55:53 84
Zalacznik nr 7 - projekt umowy (DOC, 84.00Kb) 2010-11-29 19:13:13 42
pytania i odpowiedzi 8 (PDF, 390.90Kb) 2010-11-09 09:58:03 98
poz 010 do pyt 15 pkt 1 (PDF, 693.74Kb) 2010-11-09 09:59:38 45
12.TECHNOLOGIA (PDF, 308.79Kb) 2010-10-11 23:19:07 97
opinia geotechniczna014 (PDF, 4.26Mb) 2010-10-05 15:02:43 83
olmex-kmb2006 do pyt 15, pkt 3 (PDF, 82.93Kb) 2010-11-09 09:58:43 59
Dach Sala Sportowa 2010-09-09 F (DWG, 385.59Kb) 2010-11-09 10:00:51 96
Dach szkola 2010-09-07 F (DWG, 420.50Kb) 2010-11-09 10:01:53 72
Elewacje Sala Sportowa 2010-09-09 F (DWG, 1.15Mb) 2010-11-09 10:03:15 41
Parter 2010-09-07-F (DWG, 2.04Mb) 2010-11-09 10:05:25 83
Parter Sala Sportowa 2010-09-09 F (DWG, 1.27Mb) 2010-11-09 10:08:14 44
Pietro-2010-09-07 F (DWG, 2.91Mb) 2010-11-09 10:10:50 42
Pietro Sala Sportowa 2010-09-09 F (DWG, 2.08Mb) 2010-11-09 10:12:57 57
Plansza koordynacyjna 2010-09-22(ZUD) (DWG, 2.31Mb) 2010-11-09 10:16:17 94
PROJ ZIELEN 2010-09-29-P (DWG, 3.52Mb) 2010-11-09 10:19:34 19
Przekroj-ABC-2010-09-07 F (DWG, 1.84Mb) 2010-11-09 10:23:00 20
Przekroj-DE-2010-09-07 F (DWG, 1.14Mb) 2010-11-09 10:30:00 58
Przekroje DE Sala Sportowa 2010-09-09 F (DWG, 1.14Mb) 2010-11-09 10:34:05 96
STOLARKA drzwi 2010-09-07 F (DWG, 260.47Kb) 2010-11-09 10:38:52 94
Stolarka Drzwi 2010-09-09 F (DWG, 220.86Kb) 2010-11-09 10:40:22 37
STOLARKA okna 2010-09-07 F (DWG, 360.88Kb) 2010-11-09 10:41:18 97
Stolarka Okna 2010-09-09 F (DWG, 317.90Kb) 2010-11-09 10:44:04 87
Stolarka Okna 2010-09-09 F (BAK, 318.00Kb) 2010-11-09 10:43:04 14
szczegoly 2010-04-27p (DWG, 7.52Mb) 2010-11-09 10:57:48 93
Technologia-2010-03-19 F (DWG, 537.09Kb) 2010-11-09 11:12:45 97
Zag 2010-06-30d (DWG, 2.85Mb) 2010-11-09 11:16:21 74
Zag 2010-09-07d (DWG, 2.88Mb) 2010-11-09 11:28:10 14
Zag 2010-09-07d(etapowanie)2004 (DWG, 2.72Mb) 2010-11-09 11:22:34 17
architektura - sala PB (ZIP, 1.93Mb) 2010-11-29 19:21:11 50
architektura - sala PW (ZIP, 1.93Mb) 2010-11-29 19:22:39 76
architektura - szkola PB (ZIP, 5.19Mb) 2010-11-29 19:26:46 27
architektura - szkola PW (ZIP, 5.17Mb) 2010-11-29 19:30:04 74
Informacja o spotkaniu - budowa szkoly z sala gimnastyczna w Mierzynie (JPG, 81.19Kb) 2010-11-17 11:17:43 81
odpowiedzi - Budiwa szkoly z sala (PDF, 427.31Kb) 2010-12-03 22:14:41 37
Odpowiedzi - Budowa szkoly z sala gimnastyczna (JPG, 59.21Kb) 2010-12-02 20:40:29 81
odpowiedzi na uwagi - Budiwa szkoly z sala (PDF, 2.36Mb) 2010-12-03 22:14:11 55
plyty kanalowe (ZIP, 5.55Mb) 2010-11-29 19:33:56 90
Pytania i odpowiedzi - Budowa szkoly z sala gimnastyczna (JPG, 102.56Kb) 2010-12-08 11:28:16 62
SIWZ (DOCX, 88.32Kb) 2010-11-29 19:09:23 65
tablica wynikow (ZIP, 3.40Mb) 2010-11-29 19:41:35 47
Zestawienie elementow drewnianych (PDF, 35.15Kb) 2010-11-29 19:17:45 79
zestawienie materialowe instalacji co sala sportowa (ZIP, 481.24Kb) 2010-11-29 19:45:04 52
zestawienie materialowe instalacji co szkola (ZIP, 533.05Kb) 2010-11-29 19:49:35 54
zestawienie stali komplet (ZIP, 62.66Kb) 2010-11-29 19:50:27 66
Zestawienie technologii kuchni (PDF, 37.11Kb) 2010-11-29 19:19:09 69

Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia

Wynik postępowania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
16 wrz 2010

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
16 wrz 2010, godz. 14:02

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
16 wrz 2010, godz. 14:02