Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zapytanie ofertowe

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

  1. ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Dobra ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra reprezentowana przez Teresę Dera – Wójta Gminy, zwraca się z zapytaniem ofertowym na usługę polegającą na wykonaniu materiałów informacyjno-promocyjnych przeznaczonych dla dorosłych mieszkańców Gminy Dobra w zakresie edukacji ekologicznej pod hasłem „SEGREGUJESZ NIE MARNUJESZ”. Postępowanie jest prowadzone z wyłączeniem obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 16 października  2018 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r poz. 1843 ze zm.).

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych przeznaczonych dla dorosłych mieszkańców Gminy Dobra w zakresie programu edukacji ekologicznej pod hasłem „SEGREGUJESZ NIE MARNUJESZ. Kampania dotyczy i prawidłowej segregacji odpadów komunalnych.

Celem przeprowadzanych działań edukacyjnych jest podniesienie świadomości ekologicznej  mieszkańców Gminy Dobra przez promowanie zasad zrównoważonego rozwoju w zakresie prawidłowej gospodarki odpadami komunalnymi.

 

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

 

  1. WYKONANIE  ULOTEK:

Wymagania dot. ulotek:

  1. projekt graficzny ulotki przygotowany na podstawie dostarczonych materiałów, druk ulotki;
  2. ulotka full kolor na papierze kredowym spulchnionym 150 g, dwustronnie  drukowane;
  3. pierwsza strona opatrzona logiem Gminy Dobra i hasłem kampanii: „SEGREGUJESZ NIE MARNUJESZ”;
  4. format:  A5;
  5. ilość: 14 000 szt.;
  6. dostarczenie ulotek przez Wykonawcę na własny koszt pod wskazany adres ul. Graniczna  39b, 72-003 Dobra w godzinach pracy urzędu tj. poniedziałek od 830-1630, wtorek  – piątek 700-1500.

 

  1. WYKONANIE PLAKATÓW:

Wymagania dot. plakatów:

  1. projekt graficzny plakatu przygotowany na podstawie dostarczonych materiałów, druk plakatu;
  2. pierwsza strona opatrzona logiem Gminy Dobra i hasłem kampanii: „SEGREGUJESZ NIE MARNUJESZ”;
  3. plakat full kolor na papierze kredowym spulchnionym 200 g, dwustronnie  drukowane;
  4. dziurka na górze plakatu ok. 5 mm;
  5. format:  A3;
  6. ilość: 10 000 szt.;
  7. dostarczenie plakatów przez Wykonawcę na własny koszt pod wskazany adres ul. Graniczna 39b, 72-003 Dobra w godzinach pracy urzędu tj. poniedziałek od 830 - 1630, wtorek – piątek 700-1500.

 

  1. WYKONANIE TRZECH TABLIC INFORMACYJNYCH

Wymagania dotyczące tablic:

  1. projekt graficzny przygotowany na podstawie dostarczonych materiałów;
  2. projekt zawiera logo Gminy Dobra i hasło kampanii: „SEGREGUJESZ NIE MARNUJESZ”;
  3. płyta dibond 3 mm (trójwarstwowa, sztywna płyta) + grafika laminowana;
  4. ilość – 3  szt.;
  5. format: 3m x 1m;
  6. produkt całkowicie odporny na działanie czynników atmosferycznych – przeznaczony do ekspozycji zewnętrznej;
  7. montaż tablic na istniejącym stelażu przy ul. Zwierzynieckiej 4 w Dobrej (PSZOK);
  8. gwarancja minimum 5 lat.

 

  1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
  1. Termin całościowego wykonania zamówienie ustala się do dnia 20 grudnia 2019r.
  2. Wykonanie i dostarczenie ulotek i plakatów do dnia 20.12.2019 r.
  3. Montaż tablic informacyjnych do dnia 20.12.2019r teren PSZOKu przy ul. Zwierzynieckiej 4 w Dobrej.

 

  1. WARUNKI PŁATNOŚCI:

Zapłata wynagrodzenia określonego  na fakturze  następować będzie  w terminie 30 dni  od daty  wpływu  faktury do Zamawiającego, po protokole odbioru całości  zadania.

 

  1. WARUNKI SKŁADANIA OFERT
  1. Na ofertę  składają się następujące  dokumenty:
  1. formularz ofertowy zawierające ceny netto/brutto w zł za realizację  zamówienia.
  1. Oferta musi zostać złożona  przez wykonawcę na całość przedmiotu zamówienia. Zamawiający  nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  2. Oferty na realizację zadania należy składać w formie pisemnej w Urzędzie Gminy, drogą mailową na adres: odpady@dobraszczecinska.pl  lub faxem na numer Urzędu Gminy Dobra.: 91 424 15 45.
  3. Termin składania ofert:

             Oferty należy składać do dnia 27.11.19r. do godz. 13.00

5. Kryteria wyboru:

Cena – 100%

Wykonawca winien w podanej cenie ująć wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia.

6. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z ofertami jest:

p. Anna Lewandowska tel. 91 311-34-87

p.  Anna Budzyńska tel. 91 311-34-87

Urząd funkcjonuje: poniedziałki od 830 do 1630, wtorek - piątek 700-1500.

Wójt

Teresa Dera

 

Formularz ofertowy >> pobierz (doc)

Oświadczenie wykonawcy >> pobierz (doc)

Wzór umowy >> pobierz (doc)

 

 

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Anna Lewandowska

Data wytworzenia:
19 lis 2019

Osoba dodająca informacje

Kinga Kowalewska

Data publikacji:
19 lis 2019, godz. 12:27

Osoba aktualizująca informacje

Kinga Kowalewska

Data aktualizacji:
21 lis 2019, godz. 12:21