Zapytanie ofertowe
ZAPYTANIE OFERTOWE
- ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Dobra ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra reprezentowana przez Teresę Dera – Wójta Gminy, zwraca się z zapytaniem ofertowym na usługę polegającą na wykonaniu materiałów informacyjno-promocyjnych przeznaczonych dla dorosłych mieszkańców Gminy Dobra w zakresie edukacji ekologicznej pod hasłem „SEGREGUJESZ NIE MARNUJESZ”. Postępowanie jest prowadzone z wyłączeniem obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 16 października 2018 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r poz. 1843 ze zm.).
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych przeznaczonych dla dorosłych mieszkańców Gminy Dobra w zakresie programu edukacji ekologicznej pod hasłem „SEGREGUJESZ NIE MARNUJESZ. Kampania dotyczy i prawidłowej segregacji odpadów komunalnych.
Celem przeprowadzanych działań edukacyjnych jest podniesienie świadomości ekologicznej mieszkańców Gminy Dobra przez promowanie zasad zrównoważonego rozwoju w zakresie prawidłowej gospodarki odpadami komunalnymi.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
- WYKONANIE ULOTEK:
Wymagania dot. ulotek:
- projekt graficzny ulotki przygotowany na podstawie dostarczonych materiałów, druk ulotki;
- ulotka full kolor na papierze kredowym spulchnionym 150 g, dwustronnie drukowane;
- pierwsza strona opatrzona logiem Gminy Dobra i hasłem kampanii: „SEGREGUJESZ NIE MARNUJESZ”;
- format: A5;
- ilość: 14 000 szt.;
- dostarczenie ulotek przez Wykonawcę na własny koszt pod wskazany adres ul. Graniczna 39b, 72-003 Dobra w godzinach pracy urzędu tj. poniedziałek od 830-1630, wtorek – piątek 700-1500.
- WYKONANIE PLAKATÓW:
Wymagania dot. plakatów:
- projekt graficzny plakatu przygotowany na podstawie dostarczonych materiałów, druk plakatu;
- pierwsza strona opatrzona logiem Gminy Dobra i hasłem kampanii: „SEGREGUJESZ NIE MARNUJESZ”;
- plakat full kolor na papierze kredowym spulchnionym 200 g, dwustronnie drukowane;
- dziurka na górze plakatu ok. 5 mm;
- format: A3;
- ilość: 10 000 szt.;
- dostarczenie plakatów przez Wykonawcę na własny koszt pod wskazany adres ul. Graniczna 39b, 72-003 Dobra w godzinach pracy urzędu tj. poniedziałek od 830 - 1630, wtorek – piątek 700-1500.
- WYKONANIE TRZECH TABLIC INFORMACYJNYCH
Wymagania dotyczące tablic:
- projekt graficzny przygotowany na podstawie dostarczonych materiałów;
- projekt zawiera logo Gminy Dobra i hasło kampanii: „SEGREGUJESZ NIE MARNUJESZ”;
- płyta dibond 3 mm (trójwarstwowa, sztywna płyta) + grafika laminowana;
- ilość – 3 szt.;
- format: 3m x 1m;
- produkt całkowicie odporny na działanie czynników atmosferycznych – przeznaczony do ekspozycji zewnętrznej;
- montaż tablic na istniejącym stelażu przy ul. Zwierzynieckiej 4 w Dobrej (PSZOK);
- gwarancja minimum 5 lat.
- TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
- Termin całościowego wykonania zamówienie ustala się do dnia 20 grudnia 2019r.
- Wykonanie i dostarczenie ulotek i plakatów do dnia 20.12.2019 r.
- Montaż tablic informacyjnych do dnia 20.12.2019r teren PSZOKu przy ul. Zwierzynieckiej 4 w Dobrej.
- WARUNKI PŁATNOŚCI:
Zapłata wynagrodzenia określonego na fakturze następować będzie w terminie 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego, po protokole odbioru całości zadania.
- WARUNKI SKŁADANIA OFERT
- Na ofertę składają się następujące dokumenty:
- formularz ofertowy zawierające ceny netto/brutto w zł za realizację zamówienia.
- Oferta musi zostać złożona przez wykonawcę na całość przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Oferty na realizację zadania należy składać w formie pisemnej w Urzędzie Gminy, drogą mailową na adres: odpady@dobraszczecinska.pl lub faxem na numer Urzędu Gminy Dobra.: 91 424 15 45.
- Termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 27.11.19r. do godz. 13.00
5. Kryteria wyboru:
Cena – 100%
Wykonawca winien w podanej cenie ująć wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia.
6. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z ofertami jest:
p. Anna Lewandowska tel. 91 311-34-87
p. Anna Budzyńska tel. 91 311-34-87
Urząd funkcjonuje: poniedziałki od 830 do 1630, wtorek - piątek 700-1500.
Wójt
Teresa Dera
Formularz ofertowy >> pobierz (doc)
Oświadczenie wykonawcy >> pobierz (doc)
Wzór umowy >> pobierz (doc)
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Anna Lewandowska Data wytworzenia:
19 lis 2019
Osoba dodająca informacje
Kinga Kowalewska Data publikacji:
19 lis 2019, godz. 12:27
Osoba aktualizująca informacje
Kinga Kowalewska Data aktualizacji:
21 lis 2019, godz. 12:21