Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Rozbudowa szkoły podstawowej w Dobrej

Rozbudowa szkoły podstawowej w Dobrej
Numer ogłoszenia: 107062 - 2016; data zamieszczenia: 28.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Szczecińska 16A, 72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3113048, faks 0914241545.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobraszczecinska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa szkoły podstawowej w Dobrej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej im. K.I. Gałczyńskiego w Dobrej, przy ul. Poziomkowej 5 polegająca na remoncie istniejącego budynku szkoły oraz budowę nowego obiektu edukacyjnego połączonego łącznikiem z istniejącym budynkiem szkoły, budowę sali gimnastycznej i obiektu punktu przedszkolnego wraz z ich wyposażeniem oraz zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na działce nr 59/3, obręb Dobra. Zakres robót obejmuje również obsługę geodezyjną oraz geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, a także sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku..

II.1.5)

V

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.30.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100 groszy). 2. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie do dnia 09.06.2016 r. do godz. 10:30. 3. Wadium może być wnoszone w formach wynikających z art. 45 ustawy: UWAGA NASTĄPIŁA ZMIANA NUMERU RACHUNKU BANKOWEGO! 1) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego: PKO Bank Polski S.A., nr 46 1020 4795 0000 9302 0331 9639 (w tytule należy wpisać numer postępowania: WKI.ZP.271.21.2016.LT) 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, - oryginał dokumentu powinien być w osobnej kopercie z dopiskiem: WADIUM do przetargu pn.: Rozbudowa szkoły podstawowej w Dobrej w sekretariacie Zamawiającego, pok. 8 w budynku Urzędu Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra, natomiast kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem powinna zostać zamieszczona w ofercie. 4. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku gdy: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 4) gdy odmówi uzupełnienia dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na wezwanie zamawiającego. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w ust. 4 i 10 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 6. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a oferta uznana za odrzuconą. 8. W ofercie należy wpisać nr konta, na który zamawiający będzie mógł zwrócić wadium lub do oferty załączyć upoważnienie dla osoby, której zamawiający będzie mógł zwrócić wadium. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 10. Dyspozycję w zakresie wypłaty wadium wpłaconego w formie pieniężnej, Zamawiający zwraca wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4 a ustawy Pzp tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5, lub informacji, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Dyspozycję w zakresie wypłaty wadium wpłaconego w formie pieniężnej, dla Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przekaże do właściwego oddziału banku wykonawcy niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającym z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą się doświadczeniem w realizacji prac podobnych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj. 1 (jednej) pracy polegającej na budowie/przebudowie/rozbudowie obiektu budowlanego o powierzchni użytkowej minimum 2 000 m2 wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie: a) kierownik budowy (min. 1 osoba) w branży budowlanej posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów Prawa budowlanego lub inne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) kierownik robót (min. 1 osoba) w zakresie branży sanitarnej posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów Prawa budowlanego lub inne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. c) kierownik robót (min. 1 osoba) w zakresie branży elektrycznej posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów Prawa budowlanego lub inne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 800 000,00 zł brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 6 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 3) dowód wniesienia wadium; 4) proponowany przez Wykonawcę okres gwarancji w ramach kryterium - okres gwarancji wpisany w załącznik nr 1, pkt. 3. 5) opłaconą polisę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 1) Konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: a) działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności; b) z przyczyn zależnych od Zamawiającego; c) nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof); d) w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych lub uzupełniających, których wykonanie ma wpływ na termin realizacji zamówienia; e) w przypadku konieczności usunięcia niewybuchów, niewypałów lub prowadzenia badań archeologicznych. 2) Ograniczenie zakresu robót wynikających z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego. 3) Konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. 4) Konieczność wykonania robót zamiennych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wprowadzenie będzie konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego. 5) Zmiana przepisów, które skutkują zmianą pozwolenia na budowę wydanego dla realizowanego zamówienia. 6) Konieczność wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, PIP itp. 7) Zmiana inspektora nadzoru, kierownika budowy, kierownika robót, koordynatora prac ze strony Zamawiającego. 8) Zmiana Podwykonawców robót z tym, że w przypadku zmiany podwykonawcy, który udostępnił podwykonawcy swój zasób w celu spełnienia warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że inny podwykonawca lub on sam spełnia je w stopniu niemniejszym niż wymagany w SIWZ. 9) Zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych. 10) Zmiana polegająca na wprowadzeniu w trakcie realizacji umowy szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobraszczecinska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2016 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Wójt 

Teresa Dera


Załączniki do pobrania

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
28.04.2016.14.36.41 siwz (PDF, 321.10Kb) 2016-04-28 14:36:41 509
28.04.2016.14.36.49 Zalacznik 1 Oferta cenowa (DOCX, 21.42Kb) 2016-04-28 14:36:49 341
28.04.2016.14.37.00 Zalacznik 2 Wykaz robot (DOC, 93.50Kb) 2016-04-28 14:37:00 332
28.04.2016.14.37.09 Zalacznik 3 Wykaz osob (DOC, 40.50Kb) 2016-04-28 14:37:09 304
28.04.2016.14.37.18 Zalacznik 4 Oswiadczenie uprawnienia (DOC, 32.50Kb) 2016-04-28 14:37:18 298
28.04.2016.14.37.28 Zalacznik 5 Wykluczenie (DOC, 84.00Kb) 2016-04-28 14:37:28 299
28.04.2016.14.37.35 Zalacznik 6 Grupa kapitalowa (DOC, 33.50Kb) 2016-04-28 14:37:35 294
28.04.2016.14.37.46 Zalacznik 7 Wzor umowy (PDF, 252.33Kb) 2016-04-28 14:37:46 344
28.04.2016.15.14.19 Zalacznik 8 przedmiary robot (ZIP, 2.09Mb) 2016-04-28 15:14:19 493
28.04.2016.15.17.22 Zalacznik 9a projekt architektura (ZIP, 10.23Mb) 2016-04-28 15:17:22 477
28.04.2016.15.18.39 Zalacznik 9b projekt architektura (ZIP, 12.06Mb) 2016-04-28 15:18:39 1106
28.04.2016.15.19.52 Zalacznik 9c projekt architektura (ZIP, 11.85Mb) 2016-04-28 15:19:52 375
28.04.2016.15.20.51 Zalacznik 9d projekt architektura (ZIP, 7.54Mb) 2016-04-28 15:20:51 386
28.04.2016.15.21.10 Zalacznik 9e projekt architektura wyposazenie (ZIP, 755.76Kb) 2016-04-28 15:21:10 383
28.04.2016.15.22.08 Zalacznik 9f projekt elektryka (ZIP, 9.24Mb) 2016-04-28 15:22:08 357
28.04.2016.15.23.38 Zalacznik 9g projekt elektryka (ZIP, 7.24Mb) 2016-04-28 15:23:38 349
28.04.2016.15.24.40 Zalacznik 9h projekt konstrukcja (ZIP, 8.77Mb) 2016-04-28 15:24:40 337
28.04.2016.15.26.13 Zalacznik 9i projekt konstrukcja (ZIP, 11.34Mb) 2016-04-28 15:26:13 327
28.04.2016.15.27.31 Zalacznik 9j projekt konstrukcja (ZIP, 10.60Mb) 2016-04-28 15:27:31 323
28.04.2016.15.28.26 Zalacznik 9k projekt konstrukcja (ZIP, 7.27Mb) 2016-04-28 15:28:26 328
28.04.2016.15.29.48 Zalacznik 9l projekt sanitarna (ZIP, 12.63Mb) 2016-04-28 15:29:48 374
28.04.2016.15.30.41 Zalacznik 9m projekt sanitarna (ZIP, 6.73Mb) 2016-04-28 15:30:41 347
28.04.2016.15.32.01 Zalacznik 9n projekt opinia geotechniczna (ZIP, 12.61Mb) 2016-04-28 15:32:01 298
28.04.2016.15.32.33 Zalacznik 9o projekt adaptacja akustyczna (ZIP, 1.33Mb) 2016-04-28 15:32:33 327
28.04.2016.15.34.00 Zalacznik 9p projekt warunki techniczne (ZIP, 11.68Mb) 2016-04-28 15:34:00 322
28.04.2016.15.35.01 Zalacznik 9r projekt uzgodnienia (ZIP, 8.86Mb) 2016-04-28 15:35:01 335
28.04.2016.15.36.01 Zalacznik 10 specyfikacja techniczna (ZIP, 1.29Mb) 2016-04-28 15:36:01 428

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
07.06.2016.14.17.51 dec wycinka drzew SP Dobra do pytan nr 22 (PDF, 1.42Mb) 2016-06-07 14:17:51 82
07.06.2016.14.18.02 zestaw pytan 3 (PDF, 26.83Kb) 2016-06-07 14:18:02 17
07.06.2016.14.18.11 zestaw pytan 19 (PDF, 89.22Kb) 2016-06-07 14:18:11 100
07.06.2016.14.18.21 A.14 rev1 do pytan nr 19 (PDF, 280.20Kb) 2016-06-07 14:18:21 67
07.06.2016.14.18.29 zestaw pytan 22 (PDF, 50.60Kb) 2016-06-07 14:18:29 52
07.06.2016.14.18.38 zestaw pytan 27 (PDF, 60.95Kb) 2016-06-07 14:18:38 46
07.06.2016.14.18.49 zestaw pytan 28 (PDF, 50.39Kb) 2016-06-07 14:18:49 1
09.06.2016.08.35.11 zestaw pytan nr 9 (PDF, 96.19Kb) 2016-06-09 08:35:11 41
09.06.2016.08.35.33 A 3 2 rev1 do pytan nr 9 (PDF, 261.23Kb) 2016-06-09 08:35:33 11
09.06.2016.08.36.24 zestaw pytan nr 10 (PDF, 38.07Kb) 2016-06-09 08:36:25 91
09.06.2016.08.36.45 zestaw pytan nr 11 (PDF, 37.60Kb) 2016-06-09 08:36:45 94
09.06.2016.08.36.59 K.2.30U ELEMENTY PREFABRYKOWANE RYSUNEK SZALUNKOWY REV.0 30 05 2016do pytan 11 (PDF, 467.17Kb) 2016-06-09 08:36:59 46
09.06.2016.08.37.15 K.2.31U PREFABRYKATY RYSUNEK SZALUNKOWO-ZBROJENIOWY REV.0 30 05 2016 do pytan 11 (PDF, 1.16Mb) 2016-06-09 08:37:15 39
09.06.2016.08.37.34 zestaw pytan nr 13 (PDF, 84.95Kb) 2016-06-09 08:37:34 29
09.06.2016.08.37.55 dec wycinka drzew SP Dobra do pytan 13 (PDF, 1.42Mb) 2016-06-09 08:37:55 69
09.06.2016.08.38.07 ozn drzew do wycinki SP Dobra do pytan 13 (PDF, 32.42Kb) 2016-06-09 08:38:07 88
09.06.2016.08.38.26 PZ 4 do pytan 13 (PDF, 60.30Kb) 2016-06-09 08:38:26 32
09.06.2016.08.38.36 zestaw pytan nr 14 (PDF, 35.38Kb) 2016-06-09 08:38:36 36
09.06.2016.13.08.20 zestaw pytan 6 (PDF, 18.93Kb) 2016-06-09 13:08:20 39
09.06.2016.13.11.44 PRZEDMIAR Rozbudowa Publicznej Szkoly Podstawowej w Dobrej - instalacje sanitarne (przedszkole) do pytan 6 (ATH, 63.81Kb) 2016-06-09 13:11:44 96
09.06.2016.13.11.56 PRZEDMIAR Rozbudowa Publicznej Szkoly Podstawowej w Dobrej - instalacje sanitarne (sala gimnastyczna z zapleczem) do pytan 6 (ATH, 66.81Kb) 2016-06-09 13:11:56 99
09.06.2016.13.12.36 PRZEDMIAR Rozbudowa Publicznej Szkoly Podstawowej w Dobrej - instalacje sanitarne (szkola istniejaca i projektowana) do pytan 6 (ATH, 88.27Kb) 2016-06-09 13:12:36 54
09.06.2016.13.12.55 PRZEDMIAR Rozbudowa Publicznej Szkoly Podstawowej w Dobrej - kotlownia do pytan 6 (ATH, 32.05Kb) 2016-06-09 13:12:55 55
09.06.2016.13.13.09 Rozbudowa PSP w Dobrej - PR instalacje elektryczne do pytan 6 (ATH, 172.97Kb) 2016-06-09 13:13:09 31
09.06.2016.13.13.27 Rozbudowa PSP w Dobrej PR - budowlany do pytan 6 (ATH, 451.23Kb) 2016-06-09 13:13:27 31
09.06.2016.13.15.39 zestaw pytan 15 (PDF, 142.52Kb) 2016-06-09 13:15:39 88
09.06.2016.13.15.52 A.3.2 rev1 do pytan 15 (PDF, 308.94Kb) 2016-06-09 13:15:52 50
09.06.2016.13.16.04 K.2.30U ELEMENTY PREFABRYKOWANE RYSUNEK SZALUNKOWY REV.0 30 05 2016 do pytan 15 (PDF, 467.17Kb) 2016-06-09 13:16:04 29
09.06.2016.13.16.22 K.2.31U PREFABRYKATY RYSUNEK SZALUNKOWO-ZBROJENIOWY REV.0 30 05 2016 do pytan 15 (PDF, 1.16Mb) 2016-06-09 13:16:22 76
09.06.2016.13.18.00 zestaw pytan 16 (PDF, 72.23Kb) 2016-06-09 13:18:00 17
09.06.2016.13.18.16 Przebieg ogrodzenia O 1 do pytan 16 (PDF, 824.84Kb) 2016-06-09 13:18:16 74
09.06.2016.13.18.28 karta katalogowa system Prestige 1 do pytan 16 (PDF, 456.63Kb) 2016-06-09 13:18:28 31
09.06.2016.13.18.40 karta katalogowa system Prestige 2 do pytan 16 (PDF, 478.31Kb) 2016-06-09 13:18:40 15
09.06.2016.13.22.45 zestaw pytan 18 (PDF, 377.74Kb) 2016-06-09 13:22:45 45
09.06.2016.13.23.11 dec wycinka drzew SP Dobra do pytan 18 (PDF, 1.42Mb) 2016-06-09 13:23:11 22
09.06.2016.13.23.24 rys poglA dowy do odp 3 3do pytan 18 (JPG, 119.01Kb) 2016-06-09 13:23:24 66
09.06.2016.13.25.03 zestaw pytan 21 (PDF, 57.76Kb) 2016-06-09 13:25:03 58
09.06.2016.13.25.56 zestaw pytan 26 (PDF, 51.54Kb) 2016-06-09 13:25:56 91
09.06.2016.13.26.12 dec wycinka drzew SP Dobra do pytan 26 (PDF, 1.42Mb) 2016-06-09 13:26:12 89
09.06.2016.13.27.13 zestaw pytan 29 (PDF, 56.64Kb) 2016-06-09 13:27:13 25
10.06.2016.09.34.05 zestaw pytan nr 5 (PDF, 32.83Kb) 2016-06-10 09:34:05 49
10.06.2016.09.34.41 r P 1 1 podlogi i sciany przyziemie cz1 rev1 do pytan 5 (PDF, 720.44Kb) 2016-06-10 09:34:41 81
10.06.2016.09.35.03 r P 2 podlogi i sciany pietro rev1 do pytan 5 (PDF, 616.78Kb) 2016-06-10 09:35:03 30
10.06.2016.09.35.21 K.2.30U ELEMENTY PREFABRYKOWANE RYSUNEK SZALUNKOWY REV.0 30 05 2016 do pytan 5 (PDF, 467.17Kb) 2016-06-10 09:35:21 23
10.06.2016.09.35.38 K.2.31U PREFABRYKATY RYSUNEK SZALUNKOWO-ZBROJENIOWY REV.0 30 05 2016 do pytan 5 (PDF, 1.16Mb) 2016-06-10 09:35:38 43
10.06.2016.09.52.40 zestaw pytan nr 7 (PDF, 25.99Kb) 2016-06-10 09:52:40 92
10.06.2016.10.00.29 zestaw pytan nr 12 (PDF, 40.43Kb) 2016-06-10 10:00:29 50
10.06.2016.10.01.24 bateria kuchenna do pytan 12 (PDF, 280.79Kb) 2016-06-10 10:01:24 84
10.06.2016.10.01.45 bateria natryskowa do pytan 12 (PDF, 74.68Kb) 2016-06-10 10:01:45 62
10.06.2016.10.02.05 bateria umywalkowa do pytan 12 (PDF, 358.83Kb) 2016-06-10 10:02:05 69
10.06.2016.10.02.18 brodzik prysznicowy do pytan 12 (PDF, 183.54Kb) 2016-06-10 10:02:18 68
10.06.2016.10.02.26 element podtynkowy natrysku do pytan 12 (PDF, 170.39Kb) 2016-06-10 10:02:26 86
10.06.2016.10.02.36 glowica natrysku do pytan 12 (PDF, 80.28Kb) 2016-06-10 10:02:36 92
10.06.2016.10.03.16 miska ustepowa dla dzieci pkt przedszkolny do pytan 12 (PDF, 128.87Kb) 2016-06-10 10:03:16 71
10.06.2016.10.04.28 miska ustepowa wiszaca do pytan 12 (PDF, 77.81Kb) 2016-06-10 10:04:28 85
10.06.2016.10.04.37 oslona umywalki dla dzieci pkt przedszkolny do pytan 12 (PDF, 32.44Kb) 2016-06-10 10:04:37 28
10.06.2016.10.04.48 ramie natrysku do pytan 12 (PDF, 62.49Kb) 2016-06-10 10:04:48 45
10.06.2016.10.04.59 schemat montazu natrysku do pytan 12 (PDF, 227.23Kb) 2016-06-10 10:04:59 22
10.06.2016.10.05.21 stelaz WC do pytan 12 (PDF, 1.65Mb) 2016-06-10 10:05:21 46
10.06.2016.10.05.30 umywalka dla dzieci pkt przedszkolny do pytan 12 (PDF, 129.82Kb) 2016-06-10 10:05:30 92
10.06.2016.10.05.40 umywalka niepelnospr do pytan 12 (PDF, 140.88Kb) 2016-06-10 10:05:40 59
10.06.2016.10.05.51 umywalka wpuszczana w blat do pytan 12 (PDF, 110.67Kb) 2016-06-10 10:05:51 33
10.06.2016.10.06.02 umywalka z polpostumentem do pytan 12 (PDF, 162.94Kb) 2016-06-10 10:06:02 52
10.06.2016.10.11.30 zestaw pytan nr 17 (PDF, 148.52Kb) 2016-06-10 10:11:30 93
10.06.2016.10.13.04 zestaw pytan nr 30 (PDF, 52.67Kb) 2016-06-10 10:13:04 83
10.06.2016.10.15.16 zestaw pytan nr 31 (PDF, 60.57Kb) 2016-06-10 10:15:16 24
10.06.2016.10.15.24 Zalaczniki do zestawu pytan nr 31 (ZIP, 50.22Kb) 2016-06-10 10:15:24 12
10.06.2016.10.17.30 zestaw pytan nr 33 (PDF, 53.29Kb) 2016-06-10 10:17:31 13
10.06.2016.10.17.48 Zalaczniki do zestawu pytan nr 33 (ZIP, 1.59Mb) 2016-06-10 10:17:48 70
10.06.2016.10.19.47 zestaw pytan nr 34 (PDF, 21.93Kb) 2016-06-10 10:19:47 13
10.06.2016.10.20.03 Zalaczniki do zestawu pytan nr 34 (ZIP, 1.59Mb) 2016-06-10 10:20:03 45
13.06.2016.11.34.07 zestaw pytan 20 (PDF, 95.20Kb) 2016-06-13 11:34:07 42
13.06.2016.11.34.16 zestaw pytan 23 (PDF, 124.75Kb) 2016-06-13 11:34:16 59
13.06.2016.11.34.42 Zalaczniki do zestawu pytan nr 23 (ZIP, 2.29Mb) 2016-06-13 11:34:42 11
13.06.2016.11.34.56 zestaw pytan 35 (PDF, 29.40Kb) 2016-06-13 11:34:56 64
15.06.2016.10.34.02 zestaw pytan 24 (PDF, 97.91Kb) 2016-06-15 10:34:02 42
16.06.2016.13.27.42 Zestaw pytan nr 36 (PDF, 42.05Kb) 2016-06-16 13:27:42 88
16.06.2016.13.28.00 Zalacznik do zestawu pytan nr 36 (ZIP, 1.59Mb) 2016-06-16 13:28:00 40
16.06.2016.13.28.12 zestaw pytan nr 39 (PDF, 59.73Kb) 2016-06-16 13:28:12 44
17.06.2016.14.21.01 zestaw pytan 37 (PDF, 41.68Kb) 2016-06-17 14:21:01 10
20.06.2016.12.48.50 modyfikacja terminu 2 (PDF, 14.40Kb) 2016-06-20 12:48:50 22
20.06.2016.12.52.19 zestw pytan 1 (PDF, 60.86Kb) 2016-06-20 12:52:19 42
20.06.2016.12.53.35 zestaw pytan 4 (PDF, 125.83Kb) 2016-06-20 12:53:35 50
20.06.2016.12.54.52 zestaw pytan 8 (PDF, 666.34Kb) 2016-06-20 12:54:52 84
20.06.2016.12.57.04 zestaw pytan 25 (PDF, 146.16Kb) 2016-06-20 12:57:04 62
20.06.2016.12.57.16 Zalacznik 11 Mapa terenu do pytan 25 (PNG, 456.19Kb) 2016-06-20 12:57:16 48
20.06.2016.15.36.44 zestaw pytan 2 (PDF, 188.60Kb) 2016-06-20 15:36:44 41

Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
06.06.2016.13.43.44 modyfikacja terminu (JPEG, 181.25Kb) 2016-06-06 13:43:44 26
06.06.2016.13.44.12 ogloszenie 2 (DOCX, 17.82Kb) 2016-06-06 13:44:12 58
20.06.2016.12.49.14 ogloszenie 3 (DOCX, 17.84Kb) 2016-06-20 12:49:14 23

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
01.07.2016.13.20.36 wyniki szkola Dobra (JPEG, 309.52Kb) 2016-07-01 13:20:36 90
01.07.2016.13.21.11 wyniki szkola Dobra 2 (JPEG, 163.01Kb) 2016-07-01 13:21:11 48

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Helena Tomaszewska

Data wytworzenia:
28 kwi 2016

Osoba dodająca informacje

Kinga Kowalewska

Data publikacji:
28 kwi 2016, godz. 14:35

Osoba aktualizująca informacje

Kinga Kowalewska

Data aktualizacji:
28 kwi 2016, godz. 14:35