Dobra, modernizacja drogi 94/2
WÓJT GMINY DOBRA
OGŁASZA, ŻE:
PRZYSTĘPUJE DO POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA ROBOTY BUDOWLANE O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA MNIEJSZEJ OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:
„Dobra, modernizacja drogi 94/2”
Kod CPV 45000000-7 - Roboty budowlane
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi dojazdowej z odwodnieniem i oświetleniem na działkach nr 94/2, 210/1, 862/3 w m. Dobra
2. Zakres zamówienia obejmuje: budowa drogi dojazdowej z odwodnieniem i oświetleniem na działkach nr 94/2, 210/1, 862/3 w m. Dobra powiat Police. Zakres prac wskazany w dokumentacji technicznej ( zał. 8,9,10).
3. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia ujęto w załącznikach 8,9,10 do SIWZ stanowiących dokumentację techniczną.
4. Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania.
6. Wykonawca zobowiązuje się do regulacji istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, studzienek telekomunikacyjnych (pod nadzorem TP.S.A.) hydrantów p.poż., zasuw wodociągowych i gazociągowych do nowego poziomu modernizowanej drogi.
7. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do dnia 30.11.2013r.
10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
11. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:
a) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 1 pracę podobną: za pracę podobną zamawiający uzna pracę polegającą na wybudowanie lub modernizacji drogi o wartości nie niższej niż 100 000 zł brutto, każda ze wskazanych prac.
2)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:
a) dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającej uprawnienia:
- do kierowania robotami drogowymi
- do kierowania robotami elektrycznymi
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
12. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.
13. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
15. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
16. Termin związania ofertą - 30 dni
17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
18. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
19. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
20. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010, nr 113, poz. 759)
21. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 8 w godz. 9.00 do 15.00 –odpłatnie (koszt ksero), lub można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
22. Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami: Marta Dzierba, Liliana Toczek – tel. 091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
23. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 26.09.2012r., do godz. 10:30
24. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 26.09.2012r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy w Dobrej, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji
ul. Graniczna 24a, sala konferencyjna
25. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11.09.2012 r. pod nr -2012.
Z up. Wójta Gminy
mgr Rozalia Adamska
Załączniki do pobrania
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zalacznik Nr 1 - oferta cenowa (PDF, 28.42Kb) | 2012-09-11 13:01:55 | 259 | |
Zalacznik Nr 2 - oswiadczenie (PDF, 25.35Kb) | 2012-09-11 13:02:21 | 260 | |
Zalacznik Nr 3 - oswiadczenie (PDF, 26.41Kb) | 2012-09-11 13:03:03 | 204 | |
Zalacznik Nr 4 - wykaz prac (PDF, 24.70Kb) | 2012-09-11 13:03:41 | 202 | |
Zalacznik Nr 5 - wykaz osob (PDF, 26.29Kb) | 2012-09-11 13:04:16 | 264 | |
Zalacznik Nr 6 - oswiadczenie (PDF, 24.36Kb) | 2012-09-11 13:04:36 | 233 | |
Zalacznik Nr 7 - wzor umowy (PDF, 80.99Kb) | 2012-09-11 13:05:03 | 267 | |
Zalacznik Nr 8 - przedmiar (ZIP, 41.30Kb) | 2012-09-11 13:05:29 | 296 | |
Zalacznik Nr 9 - projekt techniczny1 (ZIP, 2.97Mb) | 2012-09-11 13:08:15 | 283 | |
Zalacznik Nr 9 - projekt techniczny2 (ZIP, 2.23Mb) | 2012-09-11 13:10:59 | 268 | |
Zalacznik Nr 10 - specyfikacja techniczna (ZIP, 1.28Mb) | 2012-09-11 13:14:13 | 202 | |
SIWZ (PDF, 222.93Kb) | 2012-09-11 13:01:32 | 304 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zmiana dobra modernizacja drogi 94 2 z dnia 18 09 2012 (JPG, 64.53Kb) | 2012-09-19 08:24:13 | 82 | |
Zmiana dobra modernizacja drogi 94 2 z dnia 19 09 2012 (JPG, 50.79Kb) | 2012-09-19 11:37:55 | 64 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Informacja o wynikach przetargu (JPG, 113.00Kb) | 2012-10-15 23:28:37 | 19 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
11 wrz 2012
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
11 wrz 2012, godz. 13:01
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
11 wrz 2012, godz. 13:01