Budowa ulicy Fiołkowej w Dołujach wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz z finansowaniem spłacanym przez Zamawiającego
WÓJT GMINY DOBRA
ogłasza że przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
„Budowa ulicy Fiołkowej w Dołujach wraz z infrastrukturą towarzyszącą
oraz z finansowaniem spłacanym przez Zamawiającego”
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi w ulicy Fiołkowej w miejscowości Dołuje, Gmina Dobra powiat Police woj. Zachodniopomorskie wraz z infrastrukturą towarzyszącą- łącznie z usługą finansowania inwestycji.
2. Zakres zamówienia obejmuje również regulację istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, hydrantów p.poż., zasuw wodociągowych i gazowych do nowego poziomu modernizowanej drogi.
3. Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
4. Kod CPV 45233252-0, 45232130-2
5. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie prac budowlanych szczegółowo ujętych w załącznikach nr 6, 7 i nr 8 doSIWZ.
6. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Termin wykonania zamówienia: maksymalnie do dnia 30.10.2009r.
9. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
1) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum:
• 1 pracę polegającą na wykonaniu sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej ø300 - 600mm o łącznej długości minimum 300mb
oraz
• 1 prace polegającą na układaniu kostki brukowej o łącznej powierzchni minimum 2000m2
2) dysponują minimum 2 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac instalacji wod-kan, oraz minimum jedna osoba do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac drogowych). Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
10. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
10. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
11. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
12. Termin związania ofertą -30 dni
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
15. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
16. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2008, nr 171, poz. 1058)
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Sylwia Godlewska – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 28.01.2009r., do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 28.01.2009r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej „ 0” Urzędu Gminy w Dobrej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17.12.2008 r. pod nr 368917-2008.
Wójt
Teresa Dera
! ! ! UWAGA ! ! !
Załącznik nr 7 został spakowany do samorozpakowującego się archiwum - należy ściągnąć załącznik na komputer, następnie kliknąć na niego dwa razy i wskazać miejsce w którym chcemy go rozpakować.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie - fiolkowa (PDF, 564.75Kb) | 2008-12-17 13:35:18 | 6 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zalacznik nr 1 - oferta cenowa - fiolkowa (PDF, 36.63Kb) | 2008-12-17 13:35:42 | 47 | |
Zalacznik nr 2 - oswiadczenie - fiolkowa (PDF, 33.92Kb) | 2008-12-17 13:35:50 | 44 | |
Zalacznik nr 3 - wykaz osob - fiolkowa (PDF, 32.13Kb) | 2008-12-17 13:35:59 | 45 | |
Zalacznik nr 4 - wykaz prac podobnych - fiolkowa (PDF, 33.75Kb) | 2008-12-17 13:36:10 | 46 | |
Zalacznik nr 5 - projekt umowy (PDF, 67.42Kb) | 2008-12-17 13:36:28 | 101 | |
Zalacznik nr 6 - przedmiar - fiolkowa (PDF, 80.62Kb) | 2008-12-17 13:37:45 | 92 | |
Zalacznik nr 7 - projekt - fiolkowa (EXE, 2.62Mb) | 2008-12-17 13:40:51 | 64 | |
Zalacznik nr 8 - specyfikacja techniczna - fiolkowa (PDF, 1,018.12Kb) | 2008-12-17 13:42:02 | 42 | |
Zalacznik nr 9 - harmonogram - fiolkowa (PDF, 21.91Kb) | 2009-01-26 12:43:21 | 27 | |
SIWZ - fiolkowa (PDF, 155.30Kb) | 2008-12-17 13:35:18 | 83 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
fiolkowa odpowiedzi (JPG, 147.30Kb) | 2009-01-23 18:40:15 | 1 | |
pytania i odpowiedzi - fiolkowa (PDF, 263.35Kb) | 2009-01-21 13:30:35 | 3 | |
Zmiana - fiolkowa (PDF, 172.35Kb) | 2009-01-06 14:27:59 | 35 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Informacja o wynikach przetargu - fiolkowa (PDF, 147.99Kb) | 2009-03-03 13:08:12 | 3 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
17 gru 2008
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
17 gru 2008, godz. 13:35
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
17 gru 2008, godz. 13:35