Zapytanie ofertowe na usługę podstawienia i wywozu kontenerów z odpadami zielonymi oraz zagospodarowanie odpadów znajdujących się w kontenerach usytuowanych w poszczególnych miejscowościach Gminy Dobra w 2018 r.
Nasz znak:WGOKiE.GOK.7031.3.2018.MB
Dobra, dnia 12.02.2018 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Dobra zwraca się z zapytaniem ofertowym na podstawienie i wywóz kontenerów z odpadami zielonymi oraz zagospodarowanie odpadów znajdujących się w kontenerach :
Zbiórka odpadów zielonych odbywać się będzie od 1 kwietnia 2018 r. do 30 listopada 2018 r. w poniższych lokalizacjach. Miejsca podstawienia będą mobilnym punktem zbiórki (pszokiem ).
- ZAKRES PRAC
- Podstawienie, na pisemne zlecenie Zamawiającego kontenerów łatwych do załadunku o pojemności 2-12 m3 w lokalizacjach :
- teren rekreacyjny przy ul. Lipowej w Wołczkowie ( w pobliżu Zajazdu pod Lipami).
- teren przy Terenie Rekreacyjnym „ Mierzynianka” w miejscowości Mierzyn .
- na terenie przy Urzędzie Gminy Dobra przy Wydziale ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi i Egzekucji z siedzibą przy ul. Granicznej 39b w miejscowości Dobra.
- teren przy boisku sportowym przy ul. Sportowej w miejscowości Dobra.
- teren przy basenie przeciwpożarowym przy ul. Daniela w miejscowości Dołuje.
- teren przy boisku sportowym przy ul. Górnej w miejscowości Bezrzecze.
- teren przy kościele w miejscowości Buk. (Różanka).
- Odbiór kontenerów po ich zapełnieniu, po otrzymaniu telefonicznego zgłoszenia od pracownika Urzędu Gminy.
- Podstawienie następnego kontenera i kolejnych do momentu zakończenia akcji.
- W przypadku zgłoszenia przez ZAMAWIAJĄCEGO konieczności podstawienia kontenera do godz. 12 00, WYKONAWCA zobowiązany będzie do jego podstawienia w dniu zgłoszenia. W przypadku zgłoszenia przez ZAMAWIAJĄCEGO konieczności podstawienia kontenera po godz. 12 00, WYKONAWCA zobowiązany będzie do jego podstawienie w dniu następnym po dniu zgłoszenia.
- Wystawienie faktury, przekazanie zestawienia odebranych odpadów po wykonanej usłudze za każdy miesiąc, do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu , w którym usługa była wykonana. Zestawienie zawiera :
- miejsce odbioru kontenera,
- datę odbioru,
- określenie pojemności podstawionego kontenera
- ilość odebranych odpadów w Mg, ze wskazaniem kodów odebranych odpadów.
- Zapłata wynagrodzenia określonego na fakturze następować będzie w terminie 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego.
- Do kontenera zbierane będą odpady zielone tzw. miękkie takie jak: trawa, liście, drobne gałęzie, miękkie końcówki żywopłotów (niezanieczyszczone innymi odpadami komunalnymi). Odpady zielone będą wsypane do kontenera (bez worków).
- Usługa obejmuje odbiór kontenera po zapełnieniu, a także przekazanie zebranych odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia.
- Każdorazowo Zamawiający będzie wystawiał pisemne zlecenie (w formie papierowej lub elektronicznej) na realizację podstawienia poszczególnych kontenerów, ze wskazaniem miejsca, terminu podstawienia kontenera, jego pojemności itp.
- Zamawiający informuje, że orientacyjne krotności wywożonych kontenerów, ustalone na podstawie danych z 2017r, są następujące :
- kontener o pojemności 2m2 - 2 szt.
- kontener o pojemności 3m2 – 6 szt.
- kontener o pojemności 5m2 - 0
- kontener o pojemności 6m2 - 0
- kontener o pojemności 7m2 - 96 szt.
- kontener o pojemności 8m2 - 0
- kontener o pojemności 9m2 - 0
- kontener o pojemności 10m2 - 119 szt.
- kontener o pojemności 12m2 - 96 szt.
11. Ilości podane w pkt 10 są orientacyjne i służą do wyboru oferty najkorzystniejszej, poszczególne ceny jednostkowe podane w ofercie zostaną pomnożone przez wartości podane w pkt 10 i na tej podstawie zostaną przyznane punkty w kryterium cena.
II. WARUNKI SKŁADANIA OFERT
- Do składania ofert mogą przystąpić jedynie przedsiębiorcy posiadający wpis do rejestru działalności regulowanej.
- W ofercie, złożonej wg. wzoru stanowiącego zał. nr 1 do niniejszego zapytania należy podać całkowity koszt jednostkowy wywozu odpadów w kontenerze tj.: koszt podstawienia kontenera, wywozu odpadów i ich utylizacji.
Lp. |
Kontener o pojemności (m 3) |
2 m 3 Cena netto/ brutto |
3 m 3 Cena netto/ brutto |
5 m 3 Cena netto/ brutto |
6 m 3 Cena netto /brutto |
7 m 3 Cena netto/ brutto |
8 m 3 Cena netto/ brutto |
9m 3 Cena netto/ brutto |
10 m 3 Cena netto/ brutto |
12 m 3 Cena netto/ brutto |
1 |
Odpady zielone |
..... zł / ….. zł |
..... zł / ….. zł |
..... zł / ….. zł |
..... zł / ….. zł |
...... zł / …… zł |
...... zł / …… zł |
...... zł / …… zł |
...... zł / …… zł |
...... zł / …… zł |
3. Oferty na realizację zadania należy składać w Urzędzie Gminy, drogą mailową na adres:
wso2@dobraszczecinska.pl lub faxem na numer Urzędu Gminy Dobra.: 91 424 15 45 .
Oferta może zostać złożona przez wykonawcę na całość przedmiotu zamówienia.
4. Termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 28.02.2018 r. do godziny 1500.
5. Kryteria wyboru:
Cena – 100%
6. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z ofertami jest:
p. Monika Buczek tel. 91 421-44-43
p. Anna Budzyńska tel. 91 311-34-87
Godziny pracy urzędu : poniedziałki od 800 do 1700 , wtorki 800-1500, środa – piątek 700-1500
7. W załączeniu: wzór formularza ofertowego – załącznik nr 1
wzór umowy – załącznik nr 2
Wójt
Teresa Dera
Załącznik nr 1 - wzór formularza ofertowego >> pobierz (docx)
Załącznik nr 2 - wzór umowy >> pobierz (docx)
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Monika Buczek Data wytworzenia:
12 lut 2018
Osoba dodająca informacje
Kinga Kowalewska Data publikacji:
12 lut 2018, godz. 10:31
Osoba aktualizująca informacje
Kinga Kowalewska Data aktualizacji:
12 lut 2018, godz. 10:31