Zapytanie ofertowe
WÓJT GMINY DOBRA
ogłasza, że przystępuje do zbierania ofert na realizację zadania polegającego na sprzątaniu, wykaszaniu, opróżnianiu koszy wraz z wywozem nieczystości, konserwacji i malowaniu urządzeń zabawowych drewnianych na terenach rekreacyjnych, placach zabaw i boiskach oraz kompleksowej pielęgnacji i utrzymaniu czystości chodników i wjazdów mieszczących się przy skrzyżowaniach ulic i ronda ( skwerów) na terenie Gminy Dobra.
Zapytanie ofertowe na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164).
I ZAKRES ZADAŃ DO WYKONANIA NA PLACACH ZABAW, BOISKACH I TERENACH REKREACYJNYCH W OKRESIE OD DNIA 1 KWIETNIA DO 31 PAŹDZIERNIKA 2016 r.
|
Nazwa zadania |
Częstotliwość wykonywania zadań |
1. |
Sprzątanie placów zabaw i terenów rekreacyjnych wraz z wywozem nieczystości. |
dwa razy w miesiącu tj. pierwszy raz do dnia 15-go, a drugi do 30-go każdego miesiąca |
2. |
Wykaszanie placów zabaw i terenów rekreacyjnych, które obejmuje zgrabienie i wywóz trawy. |
|
3. |
Wykaszanie boisk, które obejmuje zgrabienie i wywóz trawy oraz usunięcie zanieczyszczeń znajdujących się na boiskach (puszki, butelki, papiery, folie, rozbite szkło itp.) |
Jednorazowo każdego miesiąca w trakcie umowy |
4. |
Opróżnianie koszy na śmieci ustawionych na placach zabaw i na terenach rekreacyjnych wraz z wywiezieniem nieczystości. |
dwa razy w miesiącu tj. pierwszy raz do dnia 15-go, a drugi do 30-go każdego miesiąca |
5. |
Konserwacja urządzeń zainstalowanych na placach zabaw polegająca na: a) przesmarowaniu elementów obrotowych, b) dokręceniu i uzupełnieniu śrub; c) uzupełnieniu desek na huśtawkach i karuzelach i innych urządzeniach zabawowych drewnianych np. wieże ze ślizgawką, lokomotywy; d) poprawieniu naruszonych wzmocnień drewnianych i metalowych; e) drobnych naprawach mechanicznych, spawalniczych. |
W okresie od 1 kwietnia do 31 października w ramach potrzeb |
6. |
Konserwacja elementów drewnianych na placach zabaw i terenach rekreacyjnych – ławek, ławo-stołów, scen i innych elementów drewnianych, polegająca na: a) uzupełnieniu brakujących elementów (klepek na zadaszeniach, desek, itp. ) |
W czasie trwania umowy od 1 kwietnia do 31 października |
7. |
Konserwacja, naprawa lub wymiana na nowe elementów koszy do piłki koszykowej (tablica i element mocujący). |
w ramach potrzeb - po zgłoszeniu przez pracownika Urzędu Gminy |
8. |
Malowanie urządzeń zabawowych w istniejących kolorach farbą olejną zewnętrzną do drewna i metalu |
1 raz – w miesiącu maju |
9. |
W przypadku uszkodzenia, lub braku kosza na śmieci należy dokonać zakupu i montażu nowego kosza (nie więcej jak 4 kosze w okresie obowiązywania umowy). |
w ramach potrzeb - po zgłoszeniu przez pracownika Urzędu Gminy |
10. |
Całkowita wymiana piasku wraz z odchodami zwierzęcymi w piaskownicach na placach zabaw (każdorazowo 2 tony na piaskownicę). 3 razy w trakcie trwania umowy, ilość piaskownic – 14szt. |
wymiana piasku: do 15-go kwietnia, do 15-go lipca i do 15-go września, czyszczenie odchodów na bieżąco podczas sprzątania placów zabaw. |
II PLACE ZABAW I BOISKA WSKAZANE DO OBSŁUGI WRAZ Z POWIERZCHNIĄ DO SPRZĄTANIA I KOSZENIA ORAZ URZĄDZENIAMI DREWNIANYMI
|
Plac zabaw |
powierzchnia |
urządzenia |
1. |
Dobra, ul. Osiedlowa 2 (w ogrodzeniu) |
2.700 m² |
4 ławki |
2. |
Wąwelnica (w ogrodzeniu) |
340 m² |
2 ławki |
3. |
Grzepnica (w ogrodzeniu), pas zieleni wzdłuż ogrodzenia przy chodniku - teren rekreacyjny ( boisko) przy świetlicy środowiskowej |
2.020 m2
|
6 ławostołów, 1 kosz, 4 ławki
4 ławki |
4. |
Buk (w ogrodzeniu, przy boisku sportowym) Skarpa od wewnątrz placu zabaw i szczyt |
2.400m² |
1 scena, 1 grill, kosz drewniany 1 szt., ogrodzenie drewniane od strony ulicy |
5. |
Stolec (w ogrodzeniu, przy Klubie wraz z dojściem do placu) |
620m² |
1 kosz |
6. |
Rzędziny (wzdłuż drogi dojazdowej do Klubu po prawej stronie)
|
900 m²
|
|
7. |
Rzędziny - teren rekreacyjno-sportowy (plac zabaw) + (boisko + parking- 6400m2 ) |
2.000 m2
|
6 ławostołów, 13 ławek, altana drewniana-1 szt. |
8. |
Kościno plac zabaw + boisko (3000m2 ) |
ok. 600 m² |
3 ławostoły |
9. |
Łęgi (w ogrodzeniu) |
3.100 m² |
5 ławostołów, 1 scena, |
10. |
Skarbimierzyce (w ogrodzeniu), przed ogrodzeniem pasek zieleni w miejscu, gdzie znajdują się ławki |
790 m² |
4 ławki |
11. |
Redlica w ogrodzeniu + dojście do placu zabaw |
600 m² |
1 ławostół, 1 zadaszenie |
12. |
Bezrzecze |
ok. 800m2 |
4 ławostoły, wiata drewniana 1szt. |
ŁĄCZNA POWIERZCHNIA 16.870 m2
|
III BOISKA WSKAZANE DO OBSŁUGI WRAZ Z POWIERZCHNIĄ DO
SPRZĄTANIA I KOSZENIA
|
boiska |
powierzchnia |
1. |
Bezrzecze |
6.000 m² |
2. |
Kościno |
3.000 m² |
3. |
Rzędziny (boisko + parking) |
6.400 m2
|
|
Razem łączna powierzchnia |
15.400 m2 |
IV PLACE ZABAW, NA KTÓRYCH ZNAJDUJĄ SIĘ PIASKOWNICE:
Dobra ul. Osiedlowa, Grzepnica, Wąwelnica, Dołuje, Kościno, Wołczkowo, Bezrzecze, Łęgi, Skarbimierzyce, Redlica, Buk, Stolec, Rzędziny (nowy plac przy boisku), Mierzyn ul. Nasienna -teren rekreacyjny „Mierzynianka”.
V TERENY REKREACYJNE WSKAZANE DO OBSŁUGI WRAZ Z POWIERZCHNIĄ DO SPRZĄTANIA I KOSZENIA ORAZ URZĄDZENIAMI DREWNIANYMI
- Teren rekreacyjny w Stolcu nad jeziorem Stolsko – pow.3.000 m², (1 kosz, 6 ławostołów, zadaszenie na ognisko)
VI Skwery /zadanie nr 11/
- skwer o powierzchni ok. 190 m2 przy skrzyżowaniu ul. Poziomkowej i Szczecińskiej;
- skwer o powierzchni ok. 50 m2 przy skrzyżowaniu ulic Szczecińskiej i Granicznej (rondo);
- skwer o powierzchni ok. 210 m2 przy skrzyżowaniu ulic Osiedlowej
i Szczecińskiej.
Kompleksowe utrzymanie skwerów polegające na:
- pieleniu oraz usuwaniu zielska, śmieci i innych zanieczyszczeń ze skwerów wraz z ich wywozem,
- kształtowaniu, przycinaniu drzew, krzewów i roślin zielonych na skwerach,
- uzupełnienie kory jednorazowo - w czerwcu,
- oprysku środkami chwastobójczymi – z zastosowaniem środka, który nie spowoduje uszkodzenia istniejących nasadzeń.
Częstotliwość wykonania prac:
pkt a i b – 1 raz w miesiącu w trakcie trwania umowy
pkt c – jednorazowo w miesiącu czerwcu
pkt d – 2 razy w trakcie trwania umowy w miesiącach: czerwiec i wrzesień
VII UWAGI DLA WYKONAWCÓW:
- Przed złożeniem oferty zaleca się oferentom zapoznanie się z przedmiotem zamówienia w terenie.
- Oferta winna zostać złożona na załączniku do niniejszego ogłoszenia.
- Po zakończeniu każdego miesiąca zostanie sporządzony protokół odbioru prac, który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury.
VIII SKŁADANIE OFERT:
- Termin złożenia ofert ustala się do dnia 18.03.2016 r. do godziny 15:00.
- Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Sprzątanie, wykaszanie, opróżnianie koszy wraz z wywozem nieczystości, konserwacja i malowanie urządzeń zabawowych drewnianych na terenach rekreacyjnych i placach zabaw oraz kompleksowa pielęgnacja i utrzymanie czystości chodników i wjazdów mieszczących się przy skrzyżowaniach ulic i ronda ( skwerów) na terenie Gminy Dobra”.
- Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Dobra przy ulicy Szczecińskiej 16a, 72-003 Dobra.
- Dodatkowe informacje można uzyskać u pracownika Urzędu Gminy Dobra, Anny Komajda - Pryczek pod nr tel. 91 – 311 - 36 18, 91-311-22-81.
Wójt
Teresa Dera
Załącznik do ogłoszenia >> pobierz (doc) | pobierz (pdf)
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Kinga Kowalewska Data wytworzenia:
09 mar 2016
Osoba dodająca informacje
Kinga Kowalewska Data publikacji:
09 mar 2016, godz. 10:07
Osoba aktualizująca informacje
Kinga Kowalewska Data aktualizacji:
14 mar 2016, godz. 13:30