Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zapytanie ofertowe

WÓJT GMINY DOBRA

ogłasza, że przystępuje do zbierania ofert na realizację zadania polegającego na sprzątaniu, wykaszaniu, opróżnianiu koszy wraz z wywozem nieczystości, konserwacji i malowaniu urządzeń zabawowych drewnianych na terenach rekreacyjnych, placach zabaw i boiskach oraz kompleksowej pielęgnacji i utrzymaniu czystości chodników i wjazdów mieszczących się przy skrzyżowaniach ulic i ronda ( skwerów) na terenie Gminy Dobra.

Zapytanie ofertowe na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164). 

I ZAKRES ZADAŃ DO WYKONANIA NA PLACACH ZABAW,  BOISKACH I TERENACH REKREACYJNYCH W OKRESIE OD DNIA 1 KWIETNIA DO 31 PAŹDZIERNIKA 2016 r.

 

 

Nazwa zadania

Częstotliwość wykonywania zadań

1.

Sprzątanie placów zabaw i terenów rekreacyjnych wraz z wywozem nieczystości.

dwa razy w miesiącu tj. pierwszy raz do dnia 15-go, a drugi do 30-go każdego miesiąca

2.

Wykaszanie placów zabaw i terenów rekreacyjnych, które obejmuje zgrabienie i wywóz trawy.

3.

Wykaszanie boisk, które obejmuje zgrabienie i wywóz trawy oraz usunięcie zanieczyszczeń znajdujących się na boiskach (puszki, butelki, papiery, folie, rozbite szkło itp.)

Jednorazowo każdego miesiąca w trakcie umowy

4.

Opróżnianie koszy na śmieci ustawionych na placach zabaw i na terenach rekreacyjnych wraz z wywiezieniem nieczystości.

dwa razy w miesiącu tj. pierwszy raz do dnia 15-go, a drugi do 30-go każdego miesiąca

5.

Konserwacja urządzeń zainstalowanych na placach zabaw  polegająca na:

a) przesmarowaniu elementów obrotowych,

b) dokręceniu i uzupełnieniu śrub;

c) uzupełnieniu desek na huśtawkach i karuzelach i innych urządzeniach zabawowych drewnianych np. wieże ze ślizgawką, lokomotywy;

d) poprawieniu naruszonych wzmocnień drewnianych i metalowych;

e) drobnych  naprawach  mechanicznych, spawalniczych.

W okresie od 1 kwietnia do 31 października w ramach potrzeb

6.

Konserwacja elementów drewnianych na placach zabaw i terenach rekreacyjnych – ławek, ławo-stołów, scen i innych elementów drewnianych, polegająca na:

a) uzupełnieniu brakujących elementów (klepek na zadaszeniach, desek, itp. )

W czasie trwania umowy od 1 kwietnia do 31 października

7.

Konserwacja, naprawa lub wymiana na nowe elementów koszy do piłki koszykowej (tablica i element mocujący).

w ramach potrzeb - po zgłoszeniu przez pracownika Urzędu Gminy

8.

Malowanie urządzeń zabawowych w istniejących kolorach farbą olejną zewnętrzną do drewna i metalu

1 raz – w miesiącu maju

9.

W przypadku uszkodzenia, lub braku kosza na śmieci należy dokonać zakupu i montażu nowego kosza (nie więcej jak 4 kosze w okresie obowiązywania umowy).

w ramach potrzeb - po zgłoszeniu przez pracownika Urzędu Gminy

10.

Całkowita wymiana piasku wraz z odchodami zwierzęcymi w piaskownicach na placach zabaw (każdorazowo 2 tony na piaskownicę).

3 razy w trakcie trwania umowy, ilość piaskownic – 14szt.

wymiana piasku:

do  15-go kwietnia,

do 15-go lipca

i do 15-go września, czyszczenie odchodów na bieżąco podczas sprzątania placów zabaw.

 

 

II PLACE ZABAW I BOISKA WSKAZANE DO OBSŁUGI WRAZ Z POWIERZCHNIĄ DO SPRZĄTANIA I KOSZENIA ORAZ URZĄDZENIAMI DREWNIANYMI

 

Plac zabaw

powierzchnia

urządzenia

1.

Dobra, ul. Osiedlowa 2 (w ogrodzeniu)

    2.700 m²

4 ławki

2.

Wąwelnica (w ogrodzeniu)

    340 m²

2 ławki

3.

Grzepnica (w ogrodzeniu), pas zieleni wzdłuż ogrodzenia przy chodniku

- teren rekreacyjny ( boisko) przy świetlicy

  środowiskowej

    2.020 m2

 

 

6 ławostołów, 1 kosz, 4 ławki

 

4 ławki

4.

Buk (w ogrodzeniu, przy boisku sportowym)

Skarpa od wewnątrz placu zabaw i szczyt

    2.400m²

1 scena, 1 grill, kosz drewniany 1 szt., ogrodzenie drewniane od strony ulicy

5.

Stolec (w ogrodzeniu, przy Klubie wraz z dojściem do placu)

    620m²

1 kosz

6.

Rzędziny (wzdłuż drogi dojazdowej do Klubu po prawej stronie)

 

    900 m²

 

 

 

 

 

7.

Rzędziny - teren rekreacyjno-sportowy (plac zabaw) + (boisko + parking- 6400m2 )

   2.000 m2

 

6 ławostołów, 13 ławek, altana drewniana-1 szt.

8.

Kościno  plac zabaw + boisko  (3000m2 )

   ok. 600 m²

3 ławostoły

9.

Łęgi (w ogrodzeniu)

   3.100 m²

5 ławostołów, 1 scena,

10.

Skarbimierzyce (w ogrodzeniu), przed ogrodzeniem pasek zieleni w miejscu, gdzie znajdują się ławki

   790 m²

 4 ławki

11.

Redlica w ogrodzeniu + dojście do placu zabaw

   600 m²

1 ławostół,

1 zadaszenie

12.

Bezrzecze

   ok. 800m2

4 ławostoły, wiata drewniana 1szt.

                                                  ŁĄCZNA POWIERZCHNIA    16.870 m2

 

 

 

 

 

 

 

III   BOISKA WSKAZANE DO OBSŁUGI WRAZ Z POWIERZCHNIĄ DO

        SPRZĄTANIA I  KOSZENIA

 

 

boiska

powierzchnia

1.

Bezrzecze

6.000 m²

2.

Kościno

3.000 m²

3.

Rzędziny (boisko + parking)

6.400 m2

 

 

 

Razem łączna powierzchnia

15.400 m2

 

IV PLACE ZABAW, NA KTÓRYCH ZNAJDUJĄ SIĘ PIASKOWNICE:

Dobra ul. Osiedlowa, Grzepnica, Wąwelnica, Dołuje, Kościno, Wołczkowo, Bezrzecze, Łęgi, Skarbimierzyce, Redlica, Buk, Stolec, Rzędziny (nowy plac przy boisku), Mierzyn ul. Nasienna -teren rekreacyjny „Mierzynianka”.

 

V TERENY REKREACYJNE WSKAZANE DO OBSŁUGI WRAZ Z POWIERZCHNIĄ DO SPRZĄTANIA I KOSZENIA ORAZ URZĄDZENIAMI DREWNIANYMI

  1. Teren rekreacyjny w Stolcu nad jeziorem Stolsko – pow.3.000 m², (1 kosz, 6 ławostołów,  zadaszenie na ognisko)

 

VI Skwery /zadanie nr 11/

 

  1. skwer o powierzchni ok. 190 mprzy skrzyżowaniu ul. Poziomkowej i Szczecińskiej;
  2. skwer o powierzchni ok. 50 m2 przy skrzyżowaniu ulic Szczecińskiej i Granicznej (rondo);
  3. skwer o powierzchni ok. 210 m2 przy skrzyżowaniu ulic Osiedlowej
    i Szczecińskiej.

 

 

      Kompleksowe utrzymanie skwerów polegające na:    

  1. pieleniu oraz usuwaniu zielska, śmieci i innych zanieczyszczeń ze skwerów wraz z ich wywozem,
  2. kształtowaniu, przycinaniu drzew, krzewów i roślin zielonych na skwerach,
  3. uzupełnienie kory jednorazowo - w czerwcu,
  4. oprysku środkami chwastobójczymi – z zastosowaniem środka, który nie spowoduje uszkodzenia istniejących nasadzeń.

 

       Częstotliwość wykonania prac:

       pkt  a i b – 1 raz w miesiącu w trakcie trwania umowy

       pkt  c – jednorazowo w miesiącu czerwcu

       pkt  d – 2 razy w trakcie trwania umowy w miesiącach: czerwiec i wrzesień

 

 

VII UWAGI DLA WYKONAWCÓW:

  1. Przed złożeniem oferty zaleca się oferentom zapoznanie się z przedmiotem zamówienia w terenie.
  2. Oferta winna zostać złożona na załączniku do niniejszego ogłoszenia.
  3. Po zakończeniu każdego miesiąca zostanie sporządzony protokół odbioru prac, który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury.

 

VIII SKŁADANIE OFERT:

  1. Termin złożenia ofert ustala się do dnia 18.03.2016 r. do godziny 15:00.
  2. Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Sprzątanie, wykaszanie, opróżnianie koszy wraz z wywozem nieczystości, konserwacja i malowanie urządzeń zabawowych drewnianych na terenach rekreacyjnych i placach zabaw oraz kompleksowa pielęgnacja i utrzymanie czystości chodników i wjazdów mieszczących się przy skrzyżowaniach ulic i ronda ( skwerów) na terenie Gminy Dobra”.
  3. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Dobra przy ulicy Szczecińskiej 16a, 72-003 Dobra.
  4. Dodatkowe informacje można uzyskać u pracownika Urzędu Gminy Dobra, Anny Komajda - Pryczek pod nr tel. 91 – 311 - 36  18, 91-311-22-81.

                                                                   Wójt                                                                       

Teresa Dera

Załącznik do ogłoszenia >> pobierz (doc) | pobierz (pdf)

 

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Kinga Kowalewska

Data wytworzenia:
09 mar 2016

Osoba dodająca informacje

Kinga Kowalewska

Data publikacji:
09 mar 2016, godz. 10:07

Osoba aktualizująca informacje

Kinga Kowalewska

Data aktualizacji:
14 mar 2016, godz. 13:30