Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. melioracji w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji w Urzędzie Gminy Dobra
Dobra, dnia 29 listopada 2017 r.
Nasz znak: ZO.OK.2110.9.2017.TG
OGŁOSZENIE
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Dobra
ul. Szczecińska 16a
72-003 Dobra
Wójt Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra
działając na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.)
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko:
Stanowisko ds. melioracji
w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji
w Urzędzie Gminy Dobra
z siedzibą w Dobrej przy ul. Granicznej 24a
72-003 Dobra
- Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Dobra
ul. Szczecińska 16a
72-003 Dobra
- Stanowisko pracy:
Stanowisko ds. melioracji w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji w Urzędzie Gminy Dobra.
- Miejsce pracy:
Urząd Gminy Dobra z siedzibą w Dobrej
Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji
ul. Graniczna 24a
72-003 Dobra
- Nawiązanie stosunku pracy:
- Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę na czas nieokreślony, zostanie poprzedzona umową na czas określony
-
- Nawiązanie stosunku pracy:
Od dnia 02 stycznia 2018 r.
-
- Wysokość wynagrodzenia zasadniczego:
W przedziale 2.500,00 złotych brutto – 4.000,00 złotych brutto
-
- Wymiar czasu pracy:
Pełny wymiar czasu pracy.
- Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Posiadanie kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku pracy:
- wykształcenie co najmniej średnie o profilu: melioracje wodne lub inżynieria wodno-kanalizacyjna lub budownictwo wodne lub ochrona środowiska,
lub
-
wyksztalcenie wyższe i udokumentowany 2-letni staż pracy w zakresie prowadzenia spraw dotyczących zmiany stosunków wodnych,
- Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. - Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.
- Posiadanie prawa jazdy kategorii B.
Wymagania dodatkowe
- Preferowany staż pracy na stanowisku związanym z gospodarką wodną i melioracją.
- Znajomość topografii Gminy Dobra.
- Znajomość, umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów z zakresu administracji samorządowej i procedury administracyjnej:
- Ustawy Prawo wodne,
- Ustawy Prawo budowlane,
- Ustawy Prawo ochrony środowiska,
- Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
- Ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- Ustawy o ochronie danych osobowych,
- Ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- Ustawy o Finansach publicznych,
- Ustawy o Rachunkowości,
- Ustawy o samorządzie gminnym
- Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
oraz aktów wykonawczych do niniejszych ustaw.
- Wysoka kultura osobista.
- Umiejętność komunikacji interpersonalnej i odporność na stres.
- Umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Komunikatywność.
- Terminowość, samodzielność, rzetelność, dokładność, odpowiedzialność.
- Dobra znajomość aplikacji biurowych (Microsoft Word, Excel, Open Office, przeglądarek internetowych i poczty elektronicznej).
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
-
- Prowadzenie spraw dotyczących stosunków wodnych, w szczególności:
-
1. Prowadzenie spraw dotyczących zmiany stosunków wodnych na gruntach, zgodnie z ustawą Prawo wodne.
2. Prowadzenie postepowań administracyjnych w zakresie zmiany stosunków wodnych na gruncie.
3. Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawie zmian stosunków wodnych na gruncie.
4. Zatwierdzanie pisemnej ugody w sprawie zmiany stosunków wodnych na gruncie w drodze decyzji administracyjnej, na wniosek złożony przez właścicieli gruntów.
5. Udział w wizjach lokalnych w terenie, w wyjazdach w teren związanych z prowadzonymi postępowaniami w zakresie zmiany stosunków wodnych.
6. Zlecanie operatów i innych opracowań na potrzeby prowadzonych postępowań.
-
- Współpraca ze stanowiskiem do spraw zamówień publicznych, które będzie przekazywało umowy na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych
w zakresie wodociągów, kanalizacji deszczowej, melioracji. - Organizowanie nadzoru inwestorskiego nad realizowanym zadaniem, w tym sporządzanie umowy i przekazywanie do księgowości.
- Zgłaszanie do odpowiednich organów zamiaru rozpoczęcia i zakończenia robót.
- Występowanie do odpowiednich organów o wydanie dziennika budowy.
- Organizowanie przekazania placu budowy.
- Ścisła współpraca z Inspektorem Nadzoru w zakresie prowadzonych robót.
- Występowanie do Wójta Gminy z wnioskiem o zwiększenie w budżecie środków na realizację zadania w przypadku wystąpienia robót dodatkowych.
- Przygotowywanie i udział w odbiorach robót.
- Rozliczanie zadań inwestycyjnych i przekazanie do księgowości.
- Sporządzanie OT dla inwestycji i przekazanie do księgowości.
- Kontrolowanie na terenie całej gminy stanu urządzeń melioracji szczegółowych i podstawowych.
- Współpraca z instytucjami w zakresie melioracji podstawowych.
- Przeprowadzanie wizji w terenie.
- Nadzorowanie robót konserwacyjnych cieków wodnych i urządzeń melioracyjnych.
- Współpraca z zarządzaniem kryzysowym w przypadku wystąpienia klęsk żywiołowych i lokalnych podtopień, w tym koordynacja prac związanych z usuwaniem ich skutków.
- Przygotowywanie materiałów i projektów odpowiedzi dotyczących udzielania informacji publicznej w ramach powierzonego zakresu czynności.
- Przygotowywanie projektów odpowiedzi w sprawach merytorycznych.
- Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi i wnioski mieszkańców oraz podejmowanie działań zapewniających należyte i terminowe ich załatwienie, przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyjaśnień.
- Przygotowywanie projektów uchwał pod obrady Rady Gminy, z zakresu swoich obowiązków.
- Sporządzanie sprawozdań z działalności Wójta.
- Przygotowywanie sprawozdań na potrzeby Rady Gminy.
- Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania Radnych
w ramach powierzonego zakresu czynności. - Sporządzanie sprawozdań statystycznych w ramach powierzonego zakresu czynności.
- Składanie w wyznaczonym terminie do projektu budżetu na rok następny, planu przychodów i wydatków na zabezpieczenie realizacji zadań z powierzonego zakresu czynności.
- Uzgadnianie z pracownikiem księgowości stanu mienia gminnego na koniec każdego roku budżetowego.
- Obowiązek prowadzenia ewidencji wydatków, w tym wydatków inwestycyjnych i uzgadnianie z pracownikiem księgowości wartości tych nakładów co najmniej raz w roku (zwłaszcza na koniec roku) z wartościami wynikającymi z ksiąg rachunkowych.
- Dysponowanie środkami finansowymi do wysokości planu finansowego.
- Informowanie z wyprzedzeniem Wójta Gminy o wyczerpaniu środków finansowych i konieczności zwiększenia ich w planie finansowym.
- Przekazywanie informacji wraz z dokumentacją fotograficzną w zakresie prowadzonych na stanowisku inwestycji do publikacji na stronie internetowej gminy.
- Współpraca ze stanowiskiem do spraw zamówień publicznych, które będzie przekazywało umowy na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych
Treść przekazywanych informacji winna być uzgodniona z przełożonym.
Przekazując informację należy wskazać miejsce ich umieszczenia na stronie internetowej.
-
-
- Bieżące aktualizowanie informacji na temat prowadzonych inwestycji zamieszczonych na stronie internetowej gminy (tekst + zdjęcia).
- Sprawdzanie czy przekazane informacje zostały zamieszczone we wskazanym terminie i we wskazanym miejscu na stronie internetowej gminy.
- Przekazywanie informacji do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej w zakresie spraw prowadzonych na stanowisku wymagających publikacji w BIP oraz ich aktualizacja.
-
Treść przekazywanych informacji winna być uzgodniona z przełożonym.
Przekazując informację należy wskazać miejsce ich umieszczenia w BIP (dokładnie wskazując ścieżkę).
-
-
- Realizacja zadań obronnych i ochrony ludności, wynikających z Planu Operacyjnego Funkcjonowania Gminy Dobra i Planu Obrony Cywilnej Gminy.
-
-
-
- Zastępstwo pracownika zatrudnionego w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji w Urzędzie Gminy Dobra – na stanowisku do spraw melioracji - w przypadku usprawiedliwionej nieobecności w pracy (np. urlop wypoczynkowy, zwolnienie lekarskie, szkolenie lub inna usprawiedliwiona nieobecność w pracy).
- Realizacja innych zadań i działań w ramach powierzonego zakresu, zleconych przez Kierownictwo Urzędu.
-
Ponadto, pracownik jest odpowiedzialny za:
- Należyte i sumienne wykonywanie powierzonych obowiązków oraz prawidłowe przechowywanie prowadzonych przez siebie akt i dokumentów.
- Prawidłowe gromadzenie materiałów potrzebnych do załatwienia sprawy, wyczerpujące ustalenie stanu faktycznego.
- Znajomość i ścisłe stosowanie obowiązujących przepisów.
- Przestrzeganie terminów przy załatwianiu spraw.
- Sprawną i uprzejmą obsługę interesantów.
- Przestrzeganie dyscypliny pracy, tajemnicy państwowej i służbowej.
- Przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej wraz z rzeczowym wykazem akt oraz instrukcji dotyczącej postępowania z materiałami archiwalnymi.
- Uzupełnienie kwalifikacji zawodowych w zakresie własnej specjalizacji.
- Przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.
- Posługiwanie się powierzonym sprzętem i materiałami zgodnie z ich przeznaczeniem.
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
-
- Praca wykonywana będzie w budynku Urzędu Gminy Dobra z siedzibą w Dobrej przy ul. Granicznej 24a (Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji).
- Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych w zakresie podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz toalety.
- Przewidywany zakres obowiązków wymaga przemieszczania się po terenie Gminy Dobra pieszo, samochodem służbowym (samochód nie przystosowany do transportu wózków inwalidzkich) lub samochodem prywatnym.
- Z wykonywaniem zadań służbowych wiąże się praca w różnych warunkach atmosferycznych (praca na zewnątrz w zmiennych warunkach atmosferycznych).
- Stanowisko pracy związane z pracą przy monitorze ekranowym, obsługą interesanta.
- Narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka, fax.
- Stres związany z koniecznością koordynowania wielu spraw jednocześnie.
- Na stanowisku pracy występują obciążenia: narządu wzroku (praca przy monitorze ekranowym) i układu mięśniowo-szkieletowego (czynności wykonywane w pozycji siedzącej).
- Praca jednozmianowa, w godzinach:
-
- poniedziałek: 8.00 – 17.00,
- wtorek: 8.00 – 15.00,
- środa: 7.00 – 15.00,
- czwartek: 7.00 – 15.00,
- piątek: 7.00 – 15.00.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych: był niższy niż 6 %.
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Życiorys - curriculum vitae - z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
- Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie według wzoru dostępnego na stronie www.bip.dobraszczecinska.pl. - wzór
- Kopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), potwierdzające staż zawodowy kandydata.
- Kopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
- Kopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających inne posiadane kwalifikacje i uprawnienia.
- Inne kopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych.
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.).
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych – wzór.
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był karany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – wzór.
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy – wzór.
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury konkursowej, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych – wzór.
- Kopia dokumentu dowodu osobistego.
- Kopia dokumentu prawa jazdy.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie:
- osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Dobra z siedzibą w Dobrej przy ul. Szczecińskiej 16a,72-003 Dobra lub
- pocztą na adres korespondencyjny Urzędu Gminy Dobra: ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra, z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. melioracji w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji w Urzędzie Gminy Dobra”.
Oferty wraz z kompletem wymaganych dokumentów należy składać w terminie:
do dnia 12 grudnia 2017 r. do godziny 15.00.
W przypadku ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze
- (liczy się data wpływu do Sekretariatu Urzędu Gminy Dobra).
Nie będą rozpatrywane oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy Dobra po dniu 12 grudnia 2017 r. oraz oferty przesłane pocztą elektroniczną.
- Dodatkowe informacje:
-
- Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
-
- I ETAP – sprawdzenie pod względem formalnych złożonych ofert,
- II ETAP – postępowanie rekrutacyjne w postaci testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej, z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
-
-
- Kandydaci spełniający wymagania formalne, o terminie i miejscu II Etapu naboru (test pisemny, rozmowa kwalifikacyjna) zostaną powiadomieni pisemnie lub telefonicznie.
- Kandydaci, nie spełniający wymagań formalnych, nie będą informowani o wynikach.
- Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.dobraszczecinska.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.
- Dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani w wyniku naboru na
ww. stanowisko urzędnicze są odsyłane jeżeli kandydat zaznaczył to w złożonej dokumentacji albo gdy wystąpi z takim wnioskiem po przeprowadzonym naborze.
-
UWAGA:
Dokumenty, które kandydat powinien złożyć muszą być kompletne
i bezwzględnie własnoręcznie przez niego podpisane oraz opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922).
Nie podpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty i utratę szansy na przejście do drugiego, decydującego etapu naboru.
Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie, bez podania przyczyny.
Dodatkowych informacji dotyczących naboru udziela: Tamara Gębuś, Inspektor w Zespole Organizacyjnym w Urzędzie Gminy Dobra, Nr telefonu kontaktowego: 91 424 44 93.
Wójt
Teresa Dera
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Tamara Gębuś Data wytworzenia:
29 lis 2017
Osoba dodająca informacje
Kinga Kowalewska Data publikacji:
29 lis 2017, godz. 14:51
Osoba aktualizująca informacje
Kinga Kowalewska Data aktualizacji:
29 lis 2017, godz. 14:59