Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zimowe utrzymanie dróg gminnych gminy Dobra w sezonie 2010/2011

WÓJT GMINY DOBRA

 

ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na usługi od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

 

„ Zimowe utrzymanie dróg gminnych gminy Dobra w sezonie 2010/2011”

 

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dobra wg załącznika do SIWZ: wykaz dróg gminnych i wewnętrznych objętych ZUD.
2. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia – od dnia podpisania umowy do 15.04.2011 r.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

6. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:

a) wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 prace podobne. Za pracę podobną zamawiający uzna zrealizowane bądź będące w trakcie realizacji usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg. Wartość każdej ze wskazanych prac nie może być niższa niż 150.000zł.
b) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:
dysponuje co najmniej:
- nośnikiem piaskarek i pługów w tym jeden z napędem na dwie osie – 2 szt.
- ładowarką – 1 szt.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
7. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) Wykaz prac podobnych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że prace zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
3) Wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, poprzez wypełnienie i dołączenie załącznika nr 8 do oferty.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.

11. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
12. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
13. Termin związania ofertą - 30 dni
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
16. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010, nr 113, poz. 759)
18. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 8 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
19. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz, Liliana Toczek – tel. 091-422-39-22 begin_of_the_skype_highlighting              091-422-39-22 begin_of_the_skype_highlighting              091-422-39-22      end_of_the_skype_highlighting      end_of_the_skype_highlighting Fax. 091-422-39-20
20. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 18.10.2010r., do godz. 10:30
21. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 18.10.2010r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy w Dobrej ul. Szczecińska 16a, sala konferencyjna.

Wójt Teresa Dera


Załączniki do pobrania

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zalacznik nr 1 (DOCX, 16.93Kb) 2010-10-07 21:51:48 85
Zalacznik nr 2 (DOC, 33.00Kb) 2010-10-07 21:51:58 81
Zalacznik nr 3 (DOC, 34.50Kb) 2010-10-07 21:52:08 77
Zalacznik nr 4 (DOC, 34.50Kb) 2010-10-07 21:52:20 79
Zalacznik nr 5 (DOC, 45.00Kb) 2010-10-07 21:52:40 532
Zalacznik nr 6 (ZIP, 234.72Kb) 2010-10-07 21:53:19 58
Zalacznik nr 7 (ZIP, 6.64Mb) 2010-10-07 21:58:19 60
Zalacznik nr 8 (DOC, 32.00Kb) 2010-10-07 22:01:14 80
SIWZ (DOC, 76.92Kb) 2010-10-07 21:51:35 99

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Informacja o wynikach przetargu 1z2 (PDF, 74.13Kb) 2010-10-22 21:54:51 28
Informacja o wynikach przetargu 2z2 (PDF, 9.11Kb) 2010-10-22 21:55:08 71

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
07 paź 2010

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
07 paź 2010, godz. 21:51

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
07 paź 2010, godz. 21:51