Wąwelnica, budowa chodnika do drogi krajowej (II etap) oraz Dobra, budowa chodnika w kierunku Buku (II etap)
WÓJT GMINY DOBRA
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
„Wąwelnica, budowa chodnika do drogi krajowej (II etap)” oraz
„Dobra, budowa chodnika w kierunku Buku (II etap)”
Kod CPV 45233222-Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch robót budowlanych polegających na:
1) Budowa chodników i zjazdów w ciągu drogi powiatowej 0618Z Wąwelnica-Dołuje na terenie działek 50 i 116 obręb Dołuje oraz dz. nr 112 i 64 obręb Wąwelnica.
2) Budowa chodnika ul. Szczecińska w m. Dobra.
2. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie 2 robót budowlanych polegających na :
1) Budowa chodników i zjazdów w ciągu drogi powiatowej 0618Z Wąwelnica-Dołuje na terenie działek 50 i 116 obręb Dołuje oraz dz. nr 112 i 64 obręb Wąwelnica (tylko prawa strona chodnika) Gmina Dobra (odcinek km 1+452,93 do końca chodnika po tej stronie ulicy razem z częścią w drodze krajowej nr 10 za zakrętem).
2) Budowa chodnika ul. Szczecińska w m. Dobra (odcinek od km 0+000 do 0+077,39).
3. Szczegółowo prace ujęte w załącznikach 8,9,10 do SIWZ stanowiących dokumentację techniczną.
4. Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania.
6. Wykonawca zobowiązuje się do regulacji istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, studzienek telekomunikacyjnych (pod nadzorem TP.S.A.) hydrantów p.poż., zasuw wodociągowych i gazociągowych do nowego poziomu modernizowanej drogi.
7. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do dnia 30.06.2011 r.
10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
11. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:
a) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 1 pracę polegającą na wykonaniu chodnika, drogi lub parkingu z kostki brukowej/betonowej o wartości nie niższej niż 80.000 zł brutto każda ze wskazanych prac.
2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:
a) dysponują lub będą dysponować minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia:
- do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac drogowych
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
12. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.
11. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
12. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
13. Termin związania ofertą - 30 dni
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
16. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
17. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010, nr 113, poz. 759)
18. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 8 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
19. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz, Liliana Toczek – tel. 091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
20. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 27.01.2011r., do godz. 10:30
21. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 27.01.2011r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy w Dobrej ul. Szczecińska 16a, sala konferencyjna
22. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04.01.2011 r. pod nr 3097-2011 r.
Wójt
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie (PDF, 312.58Kb) | 2011-01-04 13:07:34 | 15 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zalacznik nr 1 oferta cenowa (PDF, 41.02Kb) | 2011-01-04 13:07:55 | 247 | |
Zalacznik nr 2 oswiadczenie (PDF, 32.08Kb) | 2011-01-04 13:08:04 | 235 | |
Zalacznik nr 3 oswiadczenie (PDF, 33.21Kb) | 2011-01-04 13:08:14 | 239 | |
Zalacznik nr 4 wykaz prac (PDF, 31.47Kb) | 2011-01-04 13:08:22 | 239 | |
Zalacznik nr 5 wykaz osob (PDF, 33.09Kb) | 2011-01-04 13:08:33 | 230 | |
Zalacznik nr 6 oswiadczenie (PDF, 31.16Kb) | 2011-01-04 13:08:44 | 235 | |
Zalacznik nr 7 projekt umowy (PDF, 92.39Kb) | 2011-01-04 13:08:55 | 258 | |
Zalacznik nr 8 przedmiar dobra (PDF, 38.70Kb) | 2011-01-04 13:09:36 | 306 | |
Zalacznik nr 8 przedmiar wawelnica (PDF, 143.63Kb) | 2011-01-04 13:09:55 | 371 | |
Zalacznik nr 9 proj tech dobra (PDF, 2.75Mb) | 2011-01-04 13:11:37 | 1034 | |
Zalacznik nr 9 proj tech wawelnica (PDF, 7.62Mb) | 2011-01-04 13:15:45 | 233 | |
Zalacznik nr 10 spec tech dobra (PDF, 889.60Kb) | 2011-01-04 13:16:48 | 222 | |
SIWZ (PDF, 225.67Kb) | 2011-01-04 13:07:34 | 268 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Informacja o wynikach - Wawelnica, budowa chodnika do drogi krajowej (II etap) (JPG, 123.23Kb) | 2011-02-14 21:43:28 | 42 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
04 sty 2011
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
04 sty 2011, godz. 13:07
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
04 sty 2011, godz. 13:07