Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Sławoszewo - wykonanie oświetlenia lewa strona ul. Złotej w kierunku Bartoszewa oraz ul. Bursztynowa - II etap ul. Bursztynowa


WÓJT GMINY DOBRA

ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

Sławoszewo – wykonanie oświetlenia lewa strona ul. Złotej w kierunku Bartoszewa oraz ul. Bursztynowa –
II etap ul. Bursztynowa

Kod CPV 45316100-6, 45231400-9

1. Przedmiotem zamówienia jest: oświetlenie zewnętrzne ulicy Bursztynowej w m. Sławoszewo
Kod CPV 45316100-6, 45231400-9
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie oświetlenia ulicy Bursztynowej w m. Sławoszewo
3. Do zakresu zamówienia należy również:
a) Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
b) Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania.
Szczegółowo określony opis robót do wykonania zawiera Przedmiar Robót - zał. Nr 6, Projekt techniczny – zał. nr 7 i specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ
4. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do dnia 30.06.2010r.
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 pracę polegającą na wykonaniu oświetlenia ulicznego przy czym praca ta ma obejmować wykonanie oświetlenia ulicznego w ilości minimum 20 lamp lub o wartości nie mniejszej niż 100.000zł każda praca.
b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac elektrycznych. Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

8. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3,4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną
3) Wykaz wykonanych prac podobnych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ i zgodnie z zapisem pkt. 7.5).a niniejszego ogłoszenia) oraz dokumenty potwierdzające (np. referencje, protokoły odbioru), że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ;
5) Dokumenty potwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt 7 ppkt 5) lit. b ogłoszenia, posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;

9. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
10. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
11. Termin związania ofertą -30 dni
12. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
15. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
16. Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami: Sylwia Godlewska – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
17. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 11.02.2010r., do godz. 10:30
18. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 11.02.2010r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej w Urzędzie Gminy w Dobrej ul. Szczecińska 16a.
19. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06.01.2010 pod nr  3640-2010.

Wójt
Teresa Dera


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie - Slawoszewo - wykonanie oswietlenia (PDF, 763.05Kb) 2010-01-06 10:42:03 7

SWZ

Wyjaśnienia i modyfikacje

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Informacja o wynikach przetargu - Slawoszewo - wykonanie oswietlenia (PDF, 340.40Kb) 2010-03-08 19:54:21 40

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
06 sty 2010

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
06 sty 2010, godz. 10:42

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
06 sty 2010, godz. 10:42