Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Remont kościoła filialnego p.w. Św. Antoniego w miejscowości Buk

Parafia Rzymskokatolicka pw. M.B. Królowej Świata
ul. Klasztorna 1, 72-003 Dobra


ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
„Remont kościoła filialnego p.w. Św. Antoniego w miejscowości Buk”
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych polegających na remoncie kościoła filialnego pw. Św. Antoniego w miejscowości Buk.
Zakres zamówienia obejmuje remont kościoła p.w. Św. Antoniego w Buku, gm. Dobra – montaż ciągów i wykonanie stropów wieży.
Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin wykonania zamówienia nie może dłuższy niż do dnia 30.10.2010r.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2) posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:
a) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za robotę budowlaną podobną zamawiający uzna: wykonanie prac polegających na wykonaniu remontu o wartości nie niższej niż 100.000 zł brutto każda ze wskazanych prac.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:
a) dysponują lub będą dysponować minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia do:
- kierowania robotami budowlanymi.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
1. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
3. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
5. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
Termin związania ofertą -30 dni
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007, nr 223, poz. 1655)
18. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Biurze Parafialnym przy ul. Klasztornej 1 w Dobrej, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie (nr tel. 91-311-34-50) lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
19. Kontakt z oferentami pod numerem tel.091-422-39-22, 091-311-34-50, Fax. 091-422-39-20
20. Ofertę należy złożyć w Biurze Parafialnym przy ul. Klasztorna 1 w Dobrej, w terminie do dnia 11.08.2010r., do godz. 10:30
21. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 11.08.2010r. o godz. 11.00 w Biurze Parafialnym przy ul. Klasztornej 1 w Dobrej
22. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.07.2010 pod nr 192691-2010.

P R O B O S Z C Z
o. Bogdan Wroński OFM Conv.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zalacznik nr 1 - oferta cenowa - Remont kosciola filialnego p.w. Sw. Antoniego w miejscowosci Buk (PDF, 196.00b) 2010-07-20 13:59:59 99
Zalacznik nr 1 oferta cenowa - Remont kosciola filialnego p.w. Sw. Antoniego w miejscowosci Buk (PDF, 36.07Kb) 2010-08-10 09:52:40 29
Zalacznik nr 2 - oswiadczenie - Remont kosciola filialnego p.w. Sw. Antoniego w miejscowosci Buk (PDF, 33.02Kb) 2010-07-20 14:00:16 145
Zalacznik nr 3 - oswiadczenie - Remont kosciola filialnego p.w. Sw. Antoniego w miejscowosci Buk (PDF, 33.89Kb) 2010-07-20 14:00:23 151
Zalacznik nr 4 - wykaz osob - Remont kosciola filialnego p.w. Sw. Antoniego w miejscowosci Buk (PDF, 31.40Kb) 2010-07-20 14:00:29 124
Zalacznik nr 5 - wykaz prac - Remont kosciola filialnego p.w. Sw. Antoniego w miejscowosci Buk (PDF, 33.37Kb) 2010-07-20 14:00:36 127
Zalacznik nr 6 - oswiadczenie - Remont kosciola filialnego p.w. Sw. Antoniego w miejscowosci Buk (PDF, 31.96Kb) 2010-07-20 14:00:45 154
Zalacznik nr 7 - projekt umowy - Remont kosciola filialnego p.w. Sw. Antoniego w miejscowosci Buk (PDF, 93.29Kb) 2010-07-20 14:00:52 141
Zalacznik nr 8 - przedmiar - Remont kosciola filialnego p.w. Sw. Antoniego w miejscowosci Buk (PDF, 1.00Mb) 2010-07-20 14:01:14 195
Zalacznik nr 9 - projekt techniczny - Remont kosciola filialnego p.w. Sw. Antoniego w miejscowosci Buk (ZIP, 12.27Mb) 2010-07-20 14:01:25 147
Zalacznik nr 10 - specyfikacja techniczna - Remont kosciola filialnego p.w. Sw. Antoniego w miejscowosci Buk (PDF, 111.01Kb) 2010-07-20 14:01:36 134
SIWZ - Remont kosciola filialnego p.w. Sw. Antoniego w miejscowosci Buk (PDF, 205.49Kb) 2010-07-20 13:59:00 155

Wynik postępowania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
20 lip 2010

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
20 lip 2010, godz. 13:59

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
20 lip 2010, godz. 13:59