Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Odbiór selektywnie zebranych odpadów z terenu gminy Dobra

WÓJT GMINY DOBRA

ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra

tel. (91) 422-39-22, fax (91) 422-39-20

e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl

www.bip.dobraszczecinska.pl

ogłasza że :

przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na usługi od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

„Odbiór selektywnie zebranych odpadów z terenu gminy Dobra ”

  1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór selektywnie zebranych odpadów w postaci; PET, SZKŁO, PAPIER z terenów ogólnodostępnych z terenu gminy Dobra. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale XIV SIWZ i załacznikach.

  2. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

  4. Termin wykonania zamówienia - od 01.01. 2011 r. do 31.12.2011 r.

  5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:

      1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.

      1. Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

 

  1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:

 

  1. wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 prace podobne. Za prace podobne zamawiający uzna:

minimum dwie prace polegające na wywozie surowców wtórnych z pojemników, przy czym każda z minimum dwóch prac powinna obejmować okres nie krótszy niż pół roku kalendarzowego.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  1. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

  1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

  1. Wykaz prac podobnych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że prace zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,

  2. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełniony Załącznik nr 6

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.

 

  1. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

  2. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena - 100%.

  3. Termin związania ofertą - 30 dni

  4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  5. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.

  6. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

  7. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
    art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010, nr 113, poz. 759)

  8. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 8 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl - dział zamówienia publiczne.

  9. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz, Liliana Toczek - tel. 091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20

  10. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 30.11.2010r., do godz. 10:30

  11. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 30.11.2010r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy w Dobrej ul. Szczecińska 16a, sala konferencyjna

  12. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04.11.2010 pod nr 311855-2010.

 

Wójt

Teresa Dera


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie - Odbior selektywnie zebranych odpadow (PDF, 230.45Kb) 2010-11-04 14:16:55 27

SWZ

Wyjaśnienia i modyfikacje

Wynik postępowania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
04 lis 2010

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
04 lis 2010, godz. 14:16

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
04 lis 2010, godz. 14:16