Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Modernizację dróg płytami JOMB na terenie Gminy Dobra

WÓJT GMINY DOBRA
ogłaszają że :
przystępują do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

Modernizację dróg płytami JOMB na terenie Gminy Dobra

Kod CPV 45233140-2 – Roboty drogowe, 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji dróg płytami JOMB na terenie Gminy Dobra.
Kod CPV 45233140-2 – Roboty drogowe, 45233220-7- Roboty w zakresie nawierzchni dróg.
2. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane polegających na wykonaniu śladów jezdnych i wypełnień z płyt typu „JOMB” z podbudową kruszywa łamanego lub żużla hutniczego wykazane w załączonym projekcie – rysunku i przedmiarach robót stanowiącym załącznik nr 6 i specyfikacji technicznej nr 7 załączonej do SIWZ oraz regulacja istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, studzienek telekomunikacyjnych (pod nadzorem TP.S.A.) hydrantów p.poż., zasuw wodociągowych i gazociągowych do nowego poziomu modernizowanej drogi.
3. Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
4. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania.
5. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do dnia 30.10.2009r.
8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
1) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie prace podobne do prac objętych przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto każda, przy czym za pracę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna pracę polegającą na budowie lub przebudowie drogi z płyt jomb lub drogowych, lub budowie/ przebudowie drogi asfaltowej.
2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże się dysponowaniem minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami drogowymi. Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
9. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
10. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
11. Termin związania ofertą -30 dni
12. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
15. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Sylwia Godlewska – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 26.01.2009r., do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 26.01.2009r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej „ 0” Urzędu Gminy w Dobrej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.01.2009 pod nr 483-2009.



                                                                     Wójt
                                                                     Teresa Dera

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie - plyty jomb (PDF, 328.69Kb) 2009-01-02 14:29:25 2

SWZ

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
odpowiedz - plyty jomb (PDF, 91.04Kb) 2009-01-20 12:53:42 34

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Wyniki JOMB (PDF, 394.50Kb) 2009-02-10 15:15:09 117

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
02 sty 2009

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
02 sty 2009, godz. 14:16

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
02 sty 2009, godz. 14:16