Modernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w miejscowości Wołczkowo
WÓJT GMINY DOBRA
ogłaszają że :
przystępują do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
Modernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w miejscowości Wołczkowo
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji Gminnego Ośrodka Kultury w miejscowości Wołczkowo.
2. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie prac budowlanych szczegółowo przedstawionych przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych stanowiących załączniki nr 6a, 6b, 6c,7a, 7b, 7c i 8a, 8b, 8c i 9 do niniejszej SIWZ.
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia – sukcesywnie wg zleceń nie dłużej niż do dnia 15.03.2009r.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) dysponują minimum po 1 osobie posiadającej uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót budowlanych, elektrycznych i wod. – kan. . Osoby te musza przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
b) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 3 prace polegające na remontowaniu lokali w pełnym zakresie o wartości nie mniejszej niż 70.000zł każda.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
7. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
8. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
9. Termin związania ofertą -30 dni
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
12. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 17.09.2008r., do godz. 11:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 17.09.2008r. o godz. 12.00 w Sali Konferencyjnej „ 0” Urzędu Gminy w Dobrej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.08.2008 r. pod nr 197319.
Wójt Gminy
Teresa Dera
ogłaszają że :
przystępują do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
Modernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w miejscowości Wołczkowo
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji Gminnego Ośrodka Kultury w miejscowości Wołczkowo.
2. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie prac budowlanych szczegółowo przedstawionych przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych stanowiących załączniki nr 6a, 6b, 6c,7a, 7b, 7c i 8a, 8b, 8c i 9 do niniejszej SIWZ.
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia – sukcesywnie wg zleceń nie dłużej niż do dnia 15.03.2009r.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) dysponują minimum po 1 osobie posiadającej uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót budowlanych, elektrycznych i wod. – kan. . Osoby te musza przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
b) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 3 prace polegające na remontowaniu lokali w pełnym zakresie o wartości nie mniejszej niż 70.000zł każda.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
7. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
8. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
9. Termin związania ofertą -30 dni
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
12. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 17.09.2008r., do godz. 11:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 17.09.2008r. o godz. 12.00 w Sali Konferencyjnej „ 0” Urzędu Gminy w Dobrej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.08.2008 r. pod nr 197319.
Wójt Gminy
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie (JPG, 488.04Kb) | 2008-08-22 14:20:46 | 39 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zalacznik nr 1 - oferta cenowa (PDF, 29.73Kb) | 2008-08-22 14:21:04 | 45 | |
Zalacznik nr 2 - oswiadczenie (PDF, 32.98Kb) | 2008-08-22 14:21:47 | 35 | |
Zalacznik nr 3 - wykaz osob (PDF, 31.02Kb) | 2008-08-22 14:21:55 | 36 | |
Zalacznik nr 4 - wykaz prac podobnych (PDF, 32.12Kb) | 2008-08-22 14:22:05 | 34 | |
Zalacznik nr 5 - projekt umowy (PDF, 63.42Kb) | 2008-08-22 14:22:17 | 42 | |
Zalacznik nr 6a, 6b, 6c - przedmiar ABC (EXE, 2.11Mb) | 2008-08-22 14:24:46 | 79 | |
Zalacznik nr 7 - projekty (EXE, 6.53Mb) | 2008-08-22 20:08:16 | 45 | |
Zalacznik nr 8 - Specyfikacje ABC (EXE, 510.39Kb) | 2008-08-22 20:08:33 | 41 | |
Zalacznik nr 9 - Harmonogram (XLSX, 16.87Kb) | 2008-08-22 20:09:39 | 46 | |
Zalacznik nr 10 - Inwentaryzacja (PDF, 16.54Mb) | 2008-08-22 20:22:01 | 34 | |
Zalacznik nr 11 - Uchwala 163 07 (PDF, 6.20Mb) | 2008-08-22 20:37:55 | 29 | |
Zalacznik nr 12 - opinia RIO (EXE, 5.68Mb) | 2008-08-22 20:41:40 | 31 | |
SIWZ (PDF, 126.86Kb) | 2008-08-22 14:20:46 | 52 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Uniewaznienie (PDF, 149.01Kb) | 2008-09-18 11:53:38 | 73 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
22 sie 2008
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
22 sie 2008, godz. 14:20
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
22 sie 2008, godz. 14:20