Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Modernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w miejscowości Wołczkowo

WÓJT GMINY DOBRA
ogłaszają że :
przystępują do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

Modernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w miejscowości Wołczkowo

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji Gminnego Ośrodka Kultury w miejscowości Wołczkowo.
2. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie prac budowlanych szczegółowo przedstawionych przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych stanowiących załączniki nr 6a, 6b, 6c,7a, 7b, 7c i 8a, 8b, 8c i 9 do niniejszej SIWZ.
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia – sukcesywnie wg zleceń nie dłużej niż do dnia 15.03.2009r.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) dysponują minimum po 1 osobie posiadającej uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót budowlanych, elektrycznych i wod. – kan. . Osoby te musza przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
b) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 3 prace polegające na remontowaniu lokali w pełnym zakresie o wartości nie mniejszej niż 70.000zł każda.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
7. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
8. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
9. Termin związania ofertą -30 dni
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
12. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 17.09.2008r., do godz. 11:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 17.09.2008r. o godz. 12.00 w Sali Konferencyjnej „ 0” Urzędu Gminy w Dobrej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.08.2008 r. pod nr 197319.


                                                                                                 Wójt Gminy
                                                                                                  Teresa Dera

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie (JPG, 488.04Kb) 2008-08-22 14:20:46 39

SWZ

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Uniewaznienie (PDF, 149.01Kb) 2008-09-18 11:53:38 73

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
22 sie 2008

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
22 sie 2008, godz. 14:20

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
22 sie 2008, godz. 14:20