Konserwacja i utrzymanie w czystości boisk sportowych, placów zabaw i parkingów leśnych na terenie Gminy Dobra
WÓJT GMINY DOBRA
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na usługi od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
Konserwację i utrzymanie w czystości boisk sportowych, placów zabaw i parkingów leśnych na terenie Gminy Dobra
Kod CPV 90200000-9
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na konserwacji i utrzymaniu w czystości boisk sportowych, placów zabaw i parkingów leśnych na terenie Gminy Dobra.
2. Zamówienie obejmuje prace wyszczególnione w Opisie Przedmiotu Zamówienia - stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia – od dnia 20.04.2009r. do dnia 31.10.2009r.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie prace podobne do prac objętych przedmiotem zamówienia, przy czym za pracę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna usługę- sprzątanie terenów, konserwację urządzeń oraz wykaszanie terenów zielonych o powierzchni nie mniejszej niż:
- sprzątanie – o łącznej powierzchni 20.000m2
- wykaszanie trawy – o łącznej powierzchni 50.000m2.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
7. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
8. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
9. Termin związania ofertą -30 dni
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
12. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 07.223.1655)
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Sylwia Godlewska – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 19.03.2009r., do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 19.03.2009r. o godz. 11.00 w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji Urzędu Gminy ul. Graniczna 24a, 72-003 Dobra
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10.03.2009 pod nr 55868-2009.
Wójt
Teresa Dera
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na usługi od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
Konserwację i utrzymanie w czystości boisk sportowych, placów zabaw i parkingów leśnych na terenie Gminy Dobra
Kod CPV 90200000-9
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na konserwacji i utrzymaniu w czystości boisk sportowych, placów zabaw i parkingów leśnych na terenie Gminy Dobra.
2. Zamówienie obejmuje prace wyszczególnione w Opisie Przedmiotu Zamówienia - stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia – od dnia 20.04.2009r. do dnia 31.10.2009r.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie prace podobne do prac objętych przedmiotem zamówienia, przy czym za pracę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna usługę- sprzątanie terenów, konserwację urządzeń oraz wykaszanie terenów zielonych o powierzchni nie mniejszej niż:
- sprzątanie – o łącznej powierzchni 20.000m2
- wykaszanie trawy – o łącznej powierzchni 50.000m2.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
7. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
8. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
9. Termin związania ofertą -30 dni
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
12. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 07.223.1655)
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Sylwia Godlewska – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 19.03.2009r., do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 19.03.2009r. o godz. 11.00 w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji Urzędu Gminy ul. Graniczna 24a, 72-003 Dobra
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10.03.2009 pod nr 55868-2009.
Wójt
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie - konserwacje i utrzymanie czystosci (PDF, 450.90Kb) | 2009-03-10 13:32:02 | 5 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zalacznik nr 1 - opis przedmiotu zamowienia - konserwacje i utrzymanie czystosci (PDF, 512.82Kb) | 2009-03-10 13:32:46 | 45 | |
Zalacznik nr 2.1 - kalkulacje cenowe - konserwacje i utrzymanie czystosci (PDF, 31.78Kb) | 2009-03-10 13:33:15 | 45 | |
Zalacznik nr 2 - oferta - konserwacje i utrzymanie czystosci (PDF, 32.83Kb) | 2009-03-10 13:32:56 | 32 | |
Zalacznik nr 3, 4, 5 - kalkulacje cenowe - konserwacje i utrzymanie czystosci (PDF, 41.96Kb) | 2009-03-10 13:33:32 | 66 | |
Zalacznik nr 6 - oswiadczenie - konserwacje i utrzymanie czystosci (PDF, 27.30Kb) | 2009-03-10 13:33:48 | 20 | |
Zalacznik nr 7 - wykaz prac - konserwacje i utrzymanie czystosci (PDF, 31.96Kb) | 2009-03-10 13:33:57 | 24 | |
Zalacznik nr 8 - wzor umowy - konserwacje i utrzymanie czystosci (PDF, 52.55Kb) | 2009-03-10 13:34:06 | 1124 | |
SIWZ - konserwacje i utrzymanie czystosci (PDF, 125.10Kb) | 2009-03-10 13:32:02 | 31 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Informacja o wynikach przetargu - konserwacja i utrzymanie czystosci (PDF, 249.37Kb) | 2009-04-16 16:10:59 | 4 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
10 mar 2009
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
10 mar 2009, godz. 13:32
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
10 mar 2009, godz. 13:32