Budowa ulicy Sasankowej w Dobrej
WÓJT GMINY DOBRA
ogłaszają że :
przystępują do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
„Budowa ulicy Sasankowej w Dobrej”
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie ulicy Sasankowej w Dobrej.
2. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie prac budowlanych szczegółowo przedstawionych przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych stanowiących załączniki nr 6,7, 8 i 9 do niniejszej SIWZ.
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia – do dnia 30.08.2009r.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) dysponują minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót budowlanych. Osoba/osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
b) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 pracę podobną do objętej przedmiotem zamówienia, przy czym za pracę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna modernizację ulicy polegającą na układaniu nawierzchni z kostki betonowej o łącznej powierzchni 4000 m².
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
7. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
8. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
9. Termin związania ofertą -30 dni
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
12. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 15.12.2008r., do godz. 11:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 15.12.2008r. o godz. 12.00 w Sali Konferencyjnej „ 0” Urzędu Gminy w Dobrej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 31.10.2008 pod nr 240470-2008.
Wójt
Teresa Dera
ogłaszają że :
przystępują do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
„Budowa ulicy Sasankowej w Dobrej”
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie ulicy Sasankowej w Dobrej.
2. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie prac budowlanych szczegółowo przedstawionych przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych stanowiących załączniki nr 6,7, 8 i 9 do niniejszej SIWZ.
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia – do dnia 30.08.2009r.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) dysponują minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót budowlanych. Osoba/osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
b) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 pracę podobną do objętej przedmiotem zamówienia, przy czym za pracę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna modernizację ulicy polegającą na układaniu nawierzchni z kostki betonowej o łącznej powierzchni 4000 m².
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
7. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
8. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
9. Termin związania ofertą -30 dni
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
12. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 15.12.2008r., do godz. 11:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 15.12.2008r. o godz. 12.00 w Sali Konferencyjnej „ 0” Urzędu Gminy w Dobrej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 31.10.2008 pod nr 240470-2008.
Wójt
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie - Sasankowa (PDF, 206.58Kb) | 2008-10-31 13:33:56 | 4 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zalacznik nr 1 - oferta cenowa - Sasankowa (PDF, 29.25Kb) | 2008-10-31 13:34:12 | 72 | |
Zalacznik nr 2 - oswiadczenie - Sasankowa (PDF, 27.23Kb) | 2008-10-31 13:34:26 | 50 | |
Zalacznik nr 3 - wykaz osob - Sasankowa (PDF, 25.26Kb) | 2008-10-31 13:34:34 | 43 | |
Zalacznik nr 4 - wykaz prac podobnych - Sasankowa (PDF, 26.71Kb) | 2008-10-31 13:34:42 | 56 | |
Zalacznik nr 5 - projekt umowy - Sasankowa (PDF, 62.23Kb) | 2008-10-31 13:34:59 | 106 | |
Zalacznik nr 6 - przedmiar - Sasankowa (PDF, 58.57Kb) | 2008-10-31 13:35:25 | 127 | |
Zalacznik nr 7 - projekt - Sasankowa (EXE, 2.61Mb) | 2008-10-31 13:37:09 | 95 | |
Zalacznik nr 8 - specyfikacja techniczna - Sasankowa (PDF, 830.89Kb) | 2008-10-31 13:37:50 | 58 | |
Zalacznik nr 9 - harmonogram - Sasankowa (PDF, 20.74Kb) | 2008-10-31 13:49:44 | 89 | |
SIWZ - Sasankowa (PDF, 134.18Kb) | 2008-10-31 13:33:56 | 117 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
pytania i odpowiedzi - sasankowa 1 (PDF, 285.82Kb) | 2008-12-12 14:59:17 | 39 | |
pytania i odpowiedzi - sasankowa 1 (PDF, 285.82Kb) | 2008-12-15 10:08:52 | 3 | |
zmiana - sasankowa 1 (PDF, 113.33Kb) | 2008-12-12 07:51:15 | 4 | |
Informacja o zmianie treA ci ogA oszenia - sasankowa (PDF, 92.02Kb) | 2008-11-05 10:29:43 | 5 | |
pytania i odpowiedzi - Sasankowa (PDF, 155.33Kb) | 2008-11-24 16:13:23 | 5 | |
Uchwala - sasankowa (PDF, 132.09Kb) | 2008-12-15 10:09:07 | 21 | |
Zmiana - Sasankowa (PDF, 203.18Kb) | 2008-12-03 12:53:23 | 2 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Informacja o wynikach przetargu - sasankowa (PDF, 137.27Kb) | 2009-01-05 21:26:58 | 19 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
31 paź 2008
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
31 paź 2008, godz. 13:33
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
31 paź 2008, godz. 13:33