Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Budowa ulicy Nowowiejskiej w Bezrzeczu wraz z infrastrukturą towarzyszącą

WÓJT GMINY DOBRA

ogłaszają że :
przystępują do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

„Budowa ulicy Nowowiejskiej w Bezrzeczu wraz z infrastrukturą towarzyszącą”
wraz z finansowaniem spłacanym przez Zamawiającego

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi ulicy Nowowiejskiej w m. Bezrzecze gmina Dobra powiat Police woj. Zachodniopomorskie wraz z wykonaniem w tej ulicy kanalizacji deszczowej - łącznie z usługą finansowania inwestycji.
2. Zakres zamówienia obejmuje również regulację istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, hydrantów p.poż., zasuw wodociągowych i gazowych do nowego poziomu modernizowanej drogi.
3. Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
4. Kod CPV 45233252-0, 45232130-2
5. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie prac budowlanych szczegółowo ujętych w załącznikach nr 6a, 6b, 7a, 7b, i nr 8 niniejszej SIWZ.
6. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Termin wykonania zamówienia: maksymalnie do dnia 30.11.2009r.
9. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
1) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum:
• 1 pracę polegającą na wykonaniu sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej ø300 - 600mm o łącznej długości minimum 500mb
oraz
• 1 prace polegającą na układaniu kostki brukowej o łącznej powierzchni minimum 2000m2
2) dysponują minimum 2 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac instalacji wod-kan, oraz minimum jedna osoba do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac drogowych). Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
10. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
11. Zamawiający żąda wniesienia wadium.
1) Wadium należy wnieść w wysokości 15.000zł przed upływem terminu składania ofert. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego.
2) Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:
a) pieniądzu – przelewem na konto Pekao S.A. II o/Szczecin nr 91 1240 3927 1111 0000 4099 2097 z dopiskiem „wadium –budowa ulicy Nowowiejskiej w Bezrzeczu wraz z infrastrukturą towarzyszącą”
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 Nr 42, poz. 275).
3) Wadium w innych formach niż w pieniądzu musi być zdeponowane w zamkniętej kopercie z dopiskiem „wadium –budowa ulicy Nowowiejskiej w Bezrzeczu wraz z infrastrukturą towarzyszącą” w kasie Urzędu Gminy w Dobrej ul. Szczecińska 16a. Kasa czynna pn. 9-17, wt, Pt 10-14, śr, czw. 7-14
4) Zaleca się aby wraz z ofertą wykonawca złożył kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium w pieniądzu lub stosownego dokumentu w przypadku wnoszenia wadium w jednej z form, o których mowa w ppkt. 2)b)- 2e)
5) Brak wniesienia wadium lub wadium wniesione w jednej z form, o których mowa w ppkt. 2)b)- 2e) niezawierające zobowiązań, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych spowoduje wykluczenie Wykonawcy (art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych).
6) Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
7) Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
8) W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń itp.) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) ze stwierdzeniem, że zaistniały okoliczności o których mowa w pkt. 4) a) b),
b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą,
c) miejsce i termin zwrotu gwarancji.
12. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
13. Termin związania ofertą -30 dni
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
16. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
17. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2008, nr 171, poz. 1058)

Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Sylwia Godlewska – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 12.12.2008r., do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 12.12.2008r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej „ 0” Urzędu Gminy w Dobrej.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29.10.2008 r. pod nr 289445.

                                                                                  Wójt
                                                                                   Teresa Dera


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie (PDF, 456.46Kb) 2008-10-30 14:25:40 10

SWZ

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
pytania i odpowiedzi - nowowiejska 1 (PDF, 286.00Kb) 2008-12-12 15:00:42 4
pytania i odpowiedzi - nowowiejska (PDF, 154.24Kb) 2008-12-12 07:50:01 369
Uchwala - nowowiejska (PDF, 195.24Kb) 2008-12-15 10:10:46 4
Wyjasnienia - Nowowiejska (PDF, 817.22Kb) 2008-12-03 13:23:49 132
zmiana ogloszenia - nowowiejska (PDF, 163.02Kb) 2008-12-03 14:19:04 2

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Informacja o wynikach przetargu - nowowiejska (PDF, 142.98Kb) 2009-01-05 21:25:20 21

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
29 paź 2008

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
29 paź 2008, godz. 20:04

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
29 paź 2008, godz. 20:04