Budowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Redlica, gm. Dobra - działki nr 1,4, obręb Redlica - etap I
WÓJT GMINY DOBRA
ogłasza że :
ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU PROWADZONYM W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA ROBOTY BUDOWLANE O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA POWYŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:
„Budowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Redlica, gm. Dobra – działki nr 1,4, obręb Redlica – etap I”
Kod CPV 45252100-9, 45100000-8, 45200000-9, 45410000-1, 45111300-1
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie i przebudowie oczyszczalni ścieków w m. Redlica, gm. Dobra, działki nr 1,4 obręb Redlica.
2. Zakres zamówienia szczegółowo opisany jest w załącznikach nr 8, 9, 10 do SIWZ, stanowiących dokumentację techniczną.
3. Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
4. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania.
5. Wykonawca zobowiązuje się do regulacji istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, studzienek telekomunikacyjnych (pod nadzorem TP.S.A.) hydrantów p.poż., zasuw wodociągowych i gazociągowych do nowego poziomu modernizowanej drogi.
6. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do dnia 15.09.2012 r.
9. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
10. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:
wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 1 pracę polegającą na wykonaniu zamówienia w zakresie budowy lub przebudowy (w rozumieniu przepisów Prawa Budowlanego) oczyszczalni ścieków o wartości zamówienia minimum 10 000 000,00 zł brutto każda ze wskazanych prac.
2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:
dysponują lub będą dysponować minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia: w ------specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- w specjalności drogowej,
- w specjalności instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- oraz w specjalności w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Zamawiający dopuszcza łączenie w/w specjalności, jeżeli którakolwiek z
uprawnionych osób będzie posiadała łącznie wymagane przez zamawiającego
uprawnienia.
3) posiadają dostęp do środków finansowych w wysokości nie niższej niż 1.000.000 zł
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
11. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.
5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności,
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców
składających ofertę wspólną.
W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne
zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę.
6) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu– wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców
składających ofertę wspólną.
W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne
zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę.
7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających
ofertę wspólną.
8) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9) ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców
składających ofertę wspólną.
9) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (jednoznaczny zapis o wysokości
środków, jakimi rzeczywiście dysponuje wykonawca w ramach linii kredytowej),
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację banku składa każdy
z wykonawców składających ofertę wspólną.
12. Zamawiający żąda wniesienia wadium.
13. Wadium należy wnieść w wysokości 250 000,00 zł (słownie dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) w terminie do dnia 19.05.2011 r. do godziny 10.30.
14. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu,
2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) w gwarancjach bankowych,
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 119, poz. 1158, z późn. zm.)
15. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy przelewem na konto Urzędu Gminy w Dobrej: Bank PEKAO S.A. II Oddział Szczecin, nr 91 1240 3927 1111 0000 4099 2097
16. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
17. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
18. Termin związania ofertą - 60 dni
19. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
20. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
21. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
22. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010, nr 113, poz. 759).
23. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 8 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
24. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz, Liliana Toczek – tel. 091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
25. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 19.05.2011r., do godz. 10:30
26. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 19.05.2011r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy w Dobrej ul. Szczecińska 16a, sala konferencyjna
27. Ogłoszenie zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 02.04.2011 r. pod nr 2011/S 65-105195.
Wójt
Teresa Dera
UWAGA - Załacznik Nr 9 dostępny w Urzędzie Gminy Dobra - ul. Graniczna 24 - pok. nr 8 (ze względu na dużą pojemność załacznik dostępny na cd. W razie potrzeby może być dostarczony pocztą po wcześniejszym uzgodnieniu - 091 422 39 22).
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie (PDF, 1.13Mb) | 2011-04-04 11:33:42 | 58 |
SWZ
Wyjaśnienia i modyfikacje
Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Informacja o przedluzeniu terminu skladania ofert1 (JPG, 251.51Kb) | 2011-05-20 14:44:04 | 68 | |
Informacja o przedluzeniu terminu skladania ofert (JPG, 68.12Kb) | 2011-05-12 20:53:04 | 15 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Informacja o wynikach przetargu (1z2) (JPG, 125.68Kb) | 2011-07-08 22:14:26 | 34 | |
Informacja o wynikach przetargu (2z2) (JPG, 101.08Kb) | 2011-07-08 22:15:21 | 40 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
04 kwi 2011
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
04 kwi 2011, godz. 11:33
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
04 kwi 2011, godz. 11:33