Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Budowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Redlica, gm. Dobra - działki nr 1,4, obręb Redlica - etap I

WÓJT GMINY DOBRA

ogłasza że :
ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU PROWADZONYM W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA ROBOTY BUDOWLANE O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA POWYŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:

„Budowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Redlica, gm. Dobra – działki nr 1,4, obręb Redlica – etap I”

Kod CPV 45252100-9, 45100000-8, 45200000-9, 45410000-1, 45111300-1

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie i przebudowie oczyszczalni ścieków w m. Redlica, gm. Dobra, działki nr 1,4 obręb Redlica.
2. Zakres zamówienia szczegółowo opisany jest w załącznikach nr 8, 9, 10 do SIWZ, stanowiących dokumentację techniczną.
3. Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
4. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania.
5. Wykonawca zobowiązuje się do regulacji istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, studzienek telekomunikacyjnych (pod nadzorem TP.S.A.) hydrantów p.poż., zasuw wodociągowych i gazociągowych do nowego poziomu modernizowanej drogi.
6. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do dnia 15.09.2012 r.
9. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

10. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:
wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 1 pracę polegającą na wykonaniu zamówienia w zakresie budowy lub przebudowy (w rozumieniu przepisów Prawa Budowlanego) oczyszczalni ścieków o wartości zamówienia minimum 10 000 000,00 zł brutto każda ze wskazanych prac.
2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:
dysponują lub będą dysponować minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia: w ------specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- w specjalności drogowej,
- w specjalności instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- oraz w specjalności w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Zamawiający dopuszcza łączenie w/w specjalności, jeżeli którakolwiek z
uprawnionych osób będzie posiadała łącznie wymagane przez zamawiającego
uprawnienia.
3) posiadają dostęp do środków finansowych w wysokości nie niższej niż 1.000.000 zł
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

11. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.
5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności,
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców
składających ofertę wspólną.
W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne
zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę.
6) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu– wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców
składających ofertę wspólną.
W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne
zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę.
7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających
ofertę wspólną.
8) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9) ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców
składających ofertę wspólną.
9) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (jednoznaczny zapis o wysokości
środków, jakimi rzeczywiście dysponuje wykonawca w ramach linii kredytowej),
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację banku składa każdy
z wykonawców składających ofertę wspólną.
12. Zamawiający żąda wniesienia wadium.
13. Wadium należy wnieść w wysokości 250 000,00 zł (słownie dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) w terminie do dnia 19.05.2011 r. do godziny 10.30.
14. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu,
2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) w gwarancjach bankowych,
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 119, poz. 1158, z późn. zm.)
15. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy przelewem na konto Urzędu Gminy w Dobrej: Bank PEKAO S.A. II Oddział Szczecin, nr 91 1240 3927 1111 0000 4099 2097
16. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
17. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
18. Termin związania ofertą - 60 dni
19. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
20. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
21. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
22. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010, nr 113, poz. 759).
23. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 8 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
24. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz, Liliana Toczek – tel. 091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
25. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 19.05.2011r., do godz. 10:30
26. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 19.05.2011r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy w Dobrej ul. Szczecińska 16a, sala konferencyjna
27. Ogłoszenie zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu  02.04.2011 r. pod nr 2011/S 65-105195.

Wójt

Teresa Dera

UWAGA - Załacznik Nr 9 dostępny w Urzędzie Gminy Dobra - ul. Graniczna 24 - pok. nr 8 (ze względu na dużą pojemność załacznik dostępny na cd. W razie potrzeby może być dostarczony pocztą po wcześniejszym uzgodnieniu - 091 422 39 22).
 


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie (PDF, 1.13Mb) 2011-04-04 11:33:42 58

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zalacznik nr 1 - oferta cenowa (PDF, 41.11Kb) 2011-04-04 11:34:08 513
Zalacznik nr 2 - oswiadczenie (PDF, 38.05Kb) 2011-04-04 11:34:28 477
Zalacznik nr 3 - oswiadcze (PDF, 39.08Kb) 2011-04-04 11:34:38 449
Zalacznik nr 4 - wykaz prac (PDF, 37.37Kb) 2011-04-04 11:34:50 479
Zalacznik nr 5 - wykaz osob (PDF, 39.07Kb) 2011-04-04 11:35:06 475
Zalacznik nr 6 - oswiadczenie (PDF, 37.03Kb) 2011-04-04 11:35:34 429
Zalacznik nr 7 - projekt umowy (PDF, 103.80Kb) 2011-04-04 11:35:53 470
Zalacznik nr 8 - Instalacja AKPiA I ETAP PRZEDMIAR (ATH, 53.48Kb) 2011-04-14 09:41:47 483
Zalacznik nr 8 - Instalacje elektryczne I ETAP PRZEDMIAR (ATH, 85.91Kb) 2011-04-14 09:42:22 454
Zalacznik nr 8 - Instalacje sanitarne I ETAP PRZEDMIAR (ATH, 99.76Kb) 2011-04-14 09:43:08 533
Zalacznik nr 8 - przedmiar1 (PDF, 76.89Kb) 2011-04-04 11:36:06 1147
Zalacznik nr 8 - przedmiar2 (PDF, 116.79Kb) 2011-04-04 11:36:41 759
Zalacznik nr 8 - przedmiar3 (PDF, 232.61Kb) 2011-04-04 11:37:06 733
Zalacznik nr 8 - przedmiar4 (PDF, 197.06Kb) 2011-04-04 11:37:39 1258
Zalacznik nr 8 - przedmiar5 (PDF, 163.15Kb) 2011-04-04 11:39:24 812
Zalacznik nr 8 - przedmiar6 (PDF, 87.55Kb) 2011-04-04 11:43:08 933
Zalacznik nr 8 - Roboty budowlane I ETAP PRZEDMIAR (ATH, 131.95Kb) 2011-04-14 09:43:38 403
Zalacznik nr 8 - Sieci technologiczne I ETAP PRZEDMIAR (ATH, 195.71Kb) 2011-04-14 09:44:31 419
Zalacznik nr 8 - Technologia I ETAP PRZEDMIAR (ATH, 171.81Kb) 2011-04-14 09:46:54 529
Zalacznik nr 10 - specyfikacja techniczna (PDF, 2.20Mb) 2011-04-04 11:46:06 2375
SIWZ (PDF, 270.70Kb) 2011-04-04 11:33:42 877

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
01 P BUDYNEK SOCTECH uzupelnienia (ATH, 58.64Kb) 2011-05-23 15:41:08 89
01 P BUDYNEK SOCTECH uzupelnienia (ATH, 58.64Kb) 2011-05-24 12:16:27 83
01 P BUDYNEK SOCTECH uzupelnienia (PDF, 2.34Mb) 2011-05-20 14:45:54 43
Informacja o przedluzeniu terminu skladania ofert1 (JPG, 251.51Kb) 2011-05-20 14:42:06 63
Odpowiedzi 1 z 11 05 2011 (JPG, 107.24Kb) 2011-05-17 21:28:40 96
Odpowiedzi1 z 20 05 2011 (PDF, 237.71Kb) 2011-05-23 15:41:56 76
Odpowiedzi (1z3) (JPG, 119.90Kb) 2011-05-05 14:17:08 53
pytania i odpowidzi 1 (1z2) (JPG, 118.39Kb) 2011-04-21 14:06:37 10
pytania i odpowidzi 1 (2z2) (JPG, 58.99Kb) 2011-04-21 14:07:04 97
pytania i odpowiedzi 1 z 11 05 2011 (PDF, 605.21Kb) 2011-05-13 22:38:58 40
pytania i odpowiedzi (1z2) (JPG, 115.39Kb) 2011-04-06 21:17:24 32
Odpowiedzi (2z3) (JPG, 116.18Kb) 2011-05-05 14:18:12 73
pytania i odpowiedzi (2z2) (JPG, 42.49Kb) 2011-04-06 21:17:57 94
pytania i odpowiedzi z dnia 02 06 2011 (PDF, 202.69Kb) 2011-06-06 11:43:48 68
Zageszczacz - uzupelnienie do PPRZEDMIARU (do Pytan 2, 8) (PDF, 30.88Kb) 2011-04-21 14:12:16 33
03 P BUDYNEK MECHODWOS uzupelnienia (PDF, 1.40Mb) 2011-05-20 14:47:11 32
03 P BUDYNEK MECHODWOS uzupelnienia (ATH, 31.83Kb) 2011-05-23 15:41:31 80
03 P BUDYNEK MECHODWOS uzupelnienia (ATH, 31.83Kb) 2011-05-24 12:16:52 14
Odpowiedzi (3z3) (JPG, 64.74Kb) 2011-05-05 14:18:42 85
Zalacznik Nr 7 - projekt umowy poprawiony - nowy maj (DOC, 86.50Kb) 2011-05-12 20:54:46 52
odpowiedzi z 11 05 2011 (PDF, 687.36Kb) 2011-05-16 23:26:53 11
pytania i odpowiedzi 11 02 2011 (PDF, 196.00b) 2011-05-12 20:54:22 96
pytania i odpowiedzi z 11 05 2011 (PDF, 1.60Mb) 2011-05-13 22:37:40 59
Odpowiedzi z 13 05 2011 (JPG, 110.11Kb) 2011-05-17 21:29:47 27
Odpowiedzi z 17 05 2011 (PDF, 109.98Kb) 2011-05-19 10:48:58 78
Odpowiedzi z dnia 18 05 2011 (PDF, 145.78Kb) 2011-05-19 16:57:41 54
Odpowiedzi z dnia 19 05 2011 (PDF, 413.25Kb) 2011-05-20 13:18:21 88
Odpowiedzi z dnia 20 05 2011 (PDF, 1.11Mb) 2011-05-20 13:23:47 68
Pytania 21.04 (1) (JPG, 115.81Kb) 2011-04-21 14:10:25 36
Pytania 21.04 (2) (JPG, 92.22Kb) 2011-04-21 14:10:53 73
Pytania 21.04 (3) (JPG, 58.65Kb) 2011-04-21 14:11:49 45
Odpowiedzi z 23 05 2011 (PDF, 156.06Kb) 2011-05-23 15:42:21 31
Odpowiedzi z dnia 26 05 2011 (JPG, 118.35Kb) 2011-05-26 21:51:32 16
Odpowiedzi z dnia 30 05 2011 (JPG, 90.99Kb) 2011-05-31 14:14:25 60
geotechnika Redlica (ZIP, 1.44Mb) 2011-05-05 14:21:16 74
Informacja o przedluzeniu terminu skladania ofert (JPG, 68.12Kb) 2011-05-12 20:52:33 83

Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Informacja o wynikach przetargu (1z2) (JPG, 125.68Kb) 2011-07-08 22:14:26 34
Informacja o wynikach przetargu (2z2) (JPG, 101.08Kb) 2011-07-08 22:15:21 40

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
04 kwi 2011

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
04 kwi 2011, godz. 11:33

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
04 kwi 2011, godz. 11:33