Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zapytanie ofertowe - Wykonanie inwentaryzacji budowlanej budynku, znajdującego się w m. Dołuje przy ul. Daniela 32

Dobra, dnia 30 września 2015 r.

Nasz znak: WKI.GN. 680.24.2015.JW

Zapytanie ofertowe
Gmina Dobra zaprasza do złożenia oferty na wykonanie  inwentaryzacji budowlanej


Dla określenia szacunkowej wartości zamówienia przyjęto, że nie przekracza ona wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro ( art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia
29 kwietnia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.)

I.  Zamawiający: Gmina Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra, NIP 852-294-80-83

II. Opis przedmiotu zamówienia:
1.    Wykonanie inwentaryzacji budowlanej  budynku, znajdującego się w m. Dołuje przy ul. Daniela 32, będącego własnością Gminy Dobra.
2.    Opracowanie   powinno zawierać:

a.    opis techniczny z uwzględnieniem lokalizacji, rodzaju i charakteru budynku, liczby kondygnacji, jego wysokości i powierzchni,
b.    opis materiałów budowlanych, z jakich wykonane zostały poszczególne elementy budynku,
c.    rzut działki w skali 1:500 z naniesionym budynkiem wraz ze schodami, tarasem, chodnikiem, śmietnikiem, studnią, szambem, ogrodzeniem, podziemnymi i naziemnymi przyłączami i sąsiednią zabudową,
d.    zwymiarowane rzuty wszystkich kondygnacji zarówno naziemnych, jak i podziemnych, z zaznaczonymi instalacjami i urządzeniami sanitarnymi w skali 1:50 lub 1:100,
e.    rzut dachu w skali 1:50 lub 1:100 z naniesionymi elementami więźby, przewodami kominowymi i wentylacyjnymi oraz sposobem odwodnienia,
f.    przekroje przez wszystkie kondygnacje z zaznaczonymi wysokościami charakterystycznych punktów (rzędnych posadzek, podestów klatek schodowych, tarasów, dachu i kominów, gzymsów, studzienek, murków i poziomu terenu),
g.    rysunki architektoniczno-budowlane elewacji z naniesionymi wszystkimi jej elementami,
h.    dokumentację fotograficzne w postaci zdjęć (w formie elektronicznej lub drukowanej) oraz rzutu z naniesionymi miejscami wykonania zdjęć.

3.    Dokumentację należy sporządzić w wersji papierowej w 4 egzemplarzach i elektronicznej na płycie CD zapisanej w ogólnodostępnym formacie PDF,
4.    Opracowanie wino być sporządzone przez osobę posiadającą aktualne uprawnienia do sprawowania samodzielnej funkcji w budownictwie w zakresie architektonicznym lub konstrukcyjno – budowanym.
5.    Dokumentację należy przygotować zgodnie z przepisami techniczno – budowlanymi, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej.

III. Charakterystyka budynku
1.    Powierzchnia zabudowy 264 m2
2.    Budynek piętrowy  z poddaszem nieużytkowym ( w budynku na parterze mieszczą się lokale usługowe – Ośrodek Zdrowia, Stomatolog, Straż Gminna, na piętrze : lokal  mieszkalny i socjalny)

IV. Termin wykonania zamówienia
Wykonanie inwentaryzacji   2 miesiące od dnia podpisania umowy.

V. Wymagania stawiane Wykonawcy:
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada odpowiednie uprawnienia do
wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć:

a.    odpis uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie architektonicznym lub konstrukcyjno – budowlanym oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

VI. Sposób obliczenia ceny:
1.Wykonawca określi cenę oferty netto, podatek VAT oraz cenę brutto  przedmiotu zamówienia, jako cenę ryczałtową, obejmującą wszystkie koszty czynności związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
2. Przed obliczeniem ceny oferty wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z obiektem oraz uzyskać niezbędne do sporządzenia oferty informacje mające wpływ na wartość zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu po nr tel.  91 424 19 73.
3. Cenę ryczałtową należy traktować jako stałą i nie zmienną przez cały czas
trwania umowy.
4. Cenę oferty należy podać z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku,
w PLN liczbowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT.

VII. Sposób przygotowania oferty, miejsce oraz termin składania ofert:
1.Oferta musi zawierać:

a. pełną nazwę Oferenta,
b. adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu oraz numer NIP,REGON,
c. cenę oferowaną jako cenę ryczałtową brutto obejmującą wynagrodzenie za wszystkie obowiązki wykonane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że cena ta musi zawierać  wszystkie koszty związane z realizacją usługi wynikające wprost z opisu zamówienia, jak również nie ujęte, a niezbędne do wykonania usługi.

2. Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oferty ponosi Oferent.
3. Dokumenty załączone do oferty mogą być przedstawione w formie oryginałów
albo kopi poświadczonych przez Oferenta za zgodność z oryginałem.
4. Oferta powinna być przesłana lub dostarczona osobiście na adres: Urzędu Gminy Dobra,  ul. Szczecińska 16a, sekretariat.
6. Oferty na wykonanie inwentaryzacji należy składać do dnia 15 października 2015 roku.   
7. wybór najkorzystniejszej oferty bądź brak wyboru oferenta zostanie ogłoszony na stronie internetowej po adresem www.bip.dobraszczecinska.pl w zakładce zamówienia publiczne do 30 000 euro.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wykonania wyboru oferty bez podania przyczyny.
9. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 91 424 19 73, osoba do kontaktu: Joanna Wadas-Spyra.

Wójt Gminy Dobra

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
02 paź 2015

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
02 paź 2015, godz. 11:17

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
02 paź 2015, godz. 11:21