Zapytanie ofertowe - Podstawienie i wywóz kontenerów z odpadami zielonymi oraz zagospodarowanie odpadów znajdujących się w kontenerach usytuowanych w miejscowościach Gminy Dobra
Dobra, dnia 10.08.2016 r.
Nasz znak:WGOKiE.GOK.7031.7.1.2016.MB
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Dobra zwraca się z zapytaniem ofertowym na podstawienie i wywóz kontenerów z odpadami zielonymi oraz zagospodarowanie odpadów znajdujących się w kontenerach :
Zbiórka odpadów zielonych odbywać się będzie od 1 września 2016 r. do 30 listopada 2016 r. w poniższych lokalizacjach. Miejsca podstawienia będą mobilnym punktem zbiórki odpadów wielkogabarytowych (pszokiem - punktem selektywnej zbiórki odpadów komunalnych).
Zakres prac:
-
Podstawienie, na pisemne zlecenie Zamawiającego kontenerów łatwych do załadunku o pojemności 2-12 m3 w lokalizacjach :
-
teren przy boisku sportowym w Wołczkowie przy ul. Lipowej;
-
teren przy Terenie Rekreacyjnym „Mierzynianka” wjazd od ul. Nasiennej w Mierzynie;
-
teren przy Urzędzie Gminy Dobra przy Wydziale ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi i Egzekucji z siedzibą przy ul. Granicznej 39b w miejscowości Dobra.
-
teren przy boisku sportowym przy ul. Sportowej w miejscowości Dobra;
-
teren przy basenie przeciwpożarowym przy ul. Daniela w miejscowości Dołuje,
-
teren przy boisku sportowym przy ul. Górnej w miejscowości Bezrzecze.
-
teren przy kościele w miejscowości Buk. (Różanka) - kontener zamykany .
-
Odbiór kontenerów po ich zapełnieniu, po otrzymaniu telefonicznego zgłoszenia od pracownika Urzędu Gminy.
-
Podstawienie następnego kontenera i kolejnych do momentu zakończenia akcji.
-
W przypadku zgłoszenia przez ZAMAWIAJĄCEGO konieczności podstawienia kontenera do godz. 12 00, WYKONAWCA zobowiązany będzie do jego podstawienia w dniu zgłoszenia. W przypadku zgłoszenia przez ZAMAWIAJĄCEGO konieczności podstawienia kontenera po godz. 12 00, WYKONAWCA zobowiązany będzie do jego podstawienie w dniu następnym po dniu zgłoszenia.
-
Wystawienie faktury, przekazanie zestawienia odebranych odpadów po wykonanej usłudze za każdy miesiąc, do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu , w którym usługa była wykonana. Zestawienie zawiera :
- miejsce odbioru kontenera,
- datę odbioru,
- określenie pojemności podstawionego kontenera
- ilość odebranych odpadów w Mg, ze wskazaniem kodów odebranych odpadów.
Zapłata wynagrodzenia określonego na fakturze następować będzie w terminie 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego.
Do kontenera zbierane będą odpady zielone tzw. miękkie takie jak: trawa, liście, miękkie końcówki żywopłotów (niezanieczyszczone innymi odpadami komunalnymi). Nie przewiduje się zbierania gałęzi. Odpady zielone będą wsypane do kontenera (bez worków).
Usługa obejmuje odbiór kontenera po zapełnieniu, a także przekazanie zebranych odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia.
Każdorazowo Zamawiający będzie wystawiał pisemne zlecenie ( w formie papierowej lub elektronicznej) na realizację podstawienia poszczególnych kontenerów, ze wskazaniem miejsca, terminu podstawienia kontenera, jego pojemności itp.
WARUNKI SKŁADANIA OFERT
-
Do składania ofert mogą przystąpić jedynie przedsiębiorcy posiadający wpis do rejestru działalności regulowanej
-
W ofercie cenowej należy podać:
Całkowity koszt jednostkowy wywozu odpadów w kontenerze tj.: koszt podstawienia kontenera, wywozu odpadów i ich utylizacji.
Cześć zapytania |
Kontener o pojemności (m 3) |
2 m 3 Cena netto/ brutto |
5 m 3 Cena netto/ brutto |
6 m 3 Cena netto /brutto |
7 m 3 Cena netto/ brutto |
8 m 3 Cena netto/ brutto |
9m 3 Cena netto/ brutto |
10 m 3 Cena netto/ brutto |
12 m 3 Cena netto/ brutto |
1 |
Odpady zielone |
..... zł / ….. zł |
..... zł / ….. zł |
..... zł / ….. zł |
...... zł / …… zł |
...... zł / …… zł |
...... zł / …… zł |
...... zł / …… zł |
...... zł / …… zł |
3. Oferty na realizację zadania należy składać w Urzędzie Gminy, drogą mailową na adres:
wso2@dobraszczecinska.pl lub faxem na numer Urzędu Gminy Dobra.: 91 424 15 45 .
Oferta może zostać złożona przez wykonawcę na całość przedmiotu zamówienia.
4. Termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 18.08.2016 r. do godziny 1500.
5. Kryteria wyboru:
Cena – 100%
6. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z ofertami jest:
p. Monika Buczek tel. 91 421-44-43
p. Anna Budzyńska tel. 91 311-34-87
Godziny pracy urzędu : poniedziałki od 800 do 1700 , wtorki 800-1500,
środa – piątek 700-1500
Wójt
Teresa Dera
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
11 sie 2016
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
11 sie 2016, godz. 07:46
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
11 sie 2016, godz. 07:50