Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zapytanie ofertowe - Podstawienie i wywóz kontenerów z odpadami zielonymi oraz zagospodarowanie odpadów znajdujących się w kontenerach usytuowanych w miejscowościach Gminy Dobra

Dobra, dnia 10.08.2016 r.

Nasz znak:WGOKiE.GOK.7031.7.1.2016.MB

ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Dobra zwraca się z zapytaniem ofertowym na podstawienie i wywóz kontenerów z odpadami zielonymi oraz zagospodarowanie odpadów znajdujących się w kontenerach :

Zbiórka odpadów zielonych odbywać się będzie od 1 września 2016 r. do 30 listopada 2016 r. w poniższych lokalizacjach. Miejsca podstawienia będą mobilnym punktem zbiórki odpadów wielkogabarytowych (pszokiem - punktem selektywnej zbiórki odpadów komunalnych).

Zakres prac:

  1. Podstawienie, na pisemne zlecenie Zamawiającego kontenerów łatwych do załadunku o pojemności 2-12 m3 w lokalizacjach :

  • teren przy boisku sportowym w Wołczkowie przy ul. Lipowej;

  • teren przy Terenie Rekreacyjnym „Mierzynianka” wjazd od ul. Nasiennej w Mierzynie;

  • teren przy Urzędzie Gminy Dobra przy Wydziale ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi i Egzekucji z siedzibą przy ul. Granicznej 39b w miejscowości Dobra.

  • teren przy boisku sportowym przy ul. Sportowej w miejscowości Dobra;

  • teren przy basenie przeciwpożarowym przy ul. Daniela w miejscowości Dołuje,

  • teren przy boisku sportowym przy ul. Górnej w miejscowości Bezrzecze.

  • teren przy kościele w miejscowości Buk. (Różanka) - kontener zamykany .

 

  1. Odbiór kontenerów po ich zapełnieniu, po otrzymaniu telefonicznego zgłoszenia od pracownika Urzędu Gminy.

  2. Podstawienie następnego kontenera i kolejnych do momentu zakończenia akcji.

  3. W przypadku zgłoszenia przez ZAMAWIAJĄCEGO konieczności podstawienia kontenera do godz. 12 00, WYKONAWCA zobowiązany będzie do jego podstawienia w dniu zgłoszenia. W przypadku zgłoszenia przez ZAMAWIAJĄCEGO konieczności podstawienia kontenera po godz. 12 00, WYKONAWCA zobowiązany będzie do jego podstawienie w dniu następnym po dniu zgłoszenia.

  4. Wystawienie faktury, przekazanie zestawienia odebranych odpadów po wykonanej usłudze za każdy miesiąc, do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu , w którym usługa była wykonana. Zestawienie zawiera :

- miejsce odbioru kontenera,

- datę odbioru,

- określenie pojemności podstawionego kontenera

- ilość odebranych odpadów w Mg, ze wskazaniem kodów odebranych odpadów.

Zapłata wynagrodzenia określonego na fakturze następować będzie w terminie 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego.

Do kontenera zbierane będą odpady zielone tzw. miękkie takie jak: trawa, liście, miękkie końcówki żywopłotów (niezanieczyszczone innymi odpadami komunalnymi). Nie przewiduje się zbierania gałęzi. Odpady zielone będą wsypane do kontenera (bez worków).

Usługa obejmuje odbiór kontenera po zapełnieniu, a także przekazanie zebranych odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia.

Każdorazowo Zamawiający będzie wystawiał pisemne zlecenie ( w formie papierowej lub elektronicznej) na realizację podstawienia poszczególnych kontenerów, ze wskazaniem miejsca, terminu podstawienia kontenera, jego pojemności itp.

 

WARUNKI SKŁADANIA OFERT

  1. Do składania ofert mogą przystąpić jedynie przedsiębiorcy posiadający wpis do rejestru działalności regulowanej

  2. W ofercie cenowej należy podać:

Całkowity koszt jednostkowy wywozu odpadów w kontenerze tj.: koszt podstawienia kontenera, wywozu odpadów i ich utylizacji.

 

Cześć zapytania

Kontener o pojemności (m 3)

2 m 3

Cena netto/ brutto

5 m 3

Cena netto/ brutto

6 m 3

Cena netto /brutto

7 m 3

Cena netto/

brutto

8 m 3

Cena netto/

brutto

9m 3

Cena

netto/

brutto

10 m 3

Cena

netto/

brutto

12 m 3

Cena

netto/

brutto

1

Odpady zielone

..... zł /

….. zł

..... zł /

….. zł

..... zł /

….. zł

...... zł /

…… zł

...... zł /

…… zł

...... zł /

…… zł

...... zł /

…… zł

...... zł /

…… zł

 

3. Oferty na realizację zadania należy składać w Urzędzie Gminy, drogą mailową na adres:

wso2@dobraszczecinska.pl lub faxem na numer Urzędu Gminy Dobra.: 91 424 15 45 .

Oferta może zostać złożona przez wykonawcę na całość przedmiotu zamówienia.

4. Termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia 18.08.2016 r. do godziny 1500.

5. Kryteria wyboru:

Cena – 100%

6. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z ofertami jest:

p. Monika Buczek tel. 91 421-44-43

p. Anna Budzyńska tel. 91 311-34-87

Godziny pracy urzędu : poniedziałki od 800 do 1700 , wtorki 800-1500,
środa – piątek 700-1500

Wójt

Teresa Dera

Wzór umowy - pobierz (pdf)


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
11 sie 2016

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
11 sie 2016, godz. 07:46

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
11 sie 2016, godz. 07:50