Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zapytanie ofertowe - Podstawienie i wywóz kontenerów z odpadami zielonymi oraz zagospodarowanie odpadów znajdujących się w kontenerach

Dobra, dnia 23.02.2016 r.

Nasz znak:WGOKiE.GOK.7031.7.2016.MB                  

ZAPYTANIE OFERTOWE

            Gmina Dobra zwraca się z zapytaniem ofertowym na podstawienie i wywóz kontenerów z odpadami zielonymi oraz zagospodarowanie odpadów znajdujących się  w kontenerach  :

 

Zbiórka odpadów zielonych w poniższych lokalizacjach odbywać się będzie od 1 kwietnia 2016 r.  do 30  listopada 2016 r. Miejsca podstawienia   będą  mobilnym punktem zbiórki odpadów wielkogabarytowych (pszokiem - punktem selektywnej zbiórki odpadów komunalnych).

Zakres prac:

  1. Podstawienie w dniu 1 kwietnia 2016r. do godziny 900 kontenera łatwego do załadunku o pojemności 5-12 m3 w lokalizacjach :
  • teren przy boisku sportowym w Wołczkowie przy ul. Lipowej;
  • teren przy Terenie Rekreacyjnym „Mierzynianka” wjazd od ul. Nasiennej  w Mierzynie;
  • teren przy Urzędzie Gminy Dobra przy Wydziale ds. Gospodarki Odpadami  Komunalnymi  i Egzekucji z siedzibą  przy ul. Granicznej 39b w miejscowości Dobra.
  • teren przy boisku sportowym  przy ul. Sportowej w miejscowości Dobra;
  • teren  przy basenie przeciwpożarowym   przy ul. Daniela w miejscowości Dołuje,
  • teren przy boisku sportowym przy ul. Górnej w miejscowości Bezrzecze.
  1. Odbiór kontenera po jego zapełnieniu, po otrzymaniu telefonicznego zgłoszenia od pracownika Urzędu Gminy.
  2. Podstawienie następnego kontenera i kolejnych do momentu zakończenia akcji.
  3. W przypadku zgłoszenia przez ZAMAWIAJĄCEGO konieczności podstawienia kontenera do godz. 12 00, WYKONAWCA zobowiązany będzie do podstawienia kontenera w dniu zgłoszenia. W przypadku zgłoszenia przez ZAMAWIAJĄCEGO konieczności podstawienia  kontenera  po godz. 12 00, WYKONAWCA zobowiązany będzie do podstawienia kontenera  w dniu następnym po dniu zgłoszenia.
  4. Wystawienie faktury, przekazanie zestawienia odebranych odpadów po wykonanej usłudze za każdy miesiąc, do 10 dnia miesiąca  następującego po miesiącu, w którym usługa była wykonana. Zestawienie zawiera :

- datę odbioru,

- określenie pojemności podstawionego kontenera

- ilość odebranych odpadów w Mg, ze wskazaniem kodów odebranych odpadów.

Zapłata wynagrodzeniaokreślonegona fakturzenastępować będziew terminie 30 dniod datywpływufaktury do Zamawiającego.

 

Do kontenera zbierane będą odpady zielone tzw. miękkie takie jak: trawa, liście, miękkie końcówki żywopłotów (niezanieczyszczone innymi odpadami komunalnymi). Nie przewiduje się zbierania gałęzi. Odpady zielone będą wsypane do kontenera (bez worków).

Usługa obejmuje odbiór kontenera po zapełnieniu, a także przekazanie zebranych odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia.

            Każdorazowo Zamawiający będzie wystawiał pisemne zlecenie ( w formie papierowej lub elektronicznej) na realizację podstawienia poszczególnych kontenerów, ze wskazaniem  miejsca, terminu podstawienia kontenera, jego pojemności itp.

 

WARUNKI SKŁADANIA OFERT

  1. Do składania ofert mogą przystąpić jedynie przedsiębiorcy posiadający wpis do rejestru działalności regulowanej
  2.  W ofercie cenowej należy podać:

Całkowity koszt jednostkowy wywozu odpadów w kontenerze tj.: koszt podstawienia kontenera, wywozu odpadów i ich utylizacji.

      

Cześć zapytania

Kontener o pojemności (m 3)

5 m 3

Cena netto/ brutto

6 m 3

Cena netto /brutto

7 m 3

Cena netto/

brutto

8 m 3

Cena netto/

brutto

9m 3

Cena

netto/

brutto

10 m 3

Cena

netto/

brutto

12 m 3

Cena

netto/

brutto

1

Odpady zielone

..... zł /

….. zł

..... zł /

….. zł

...... zł /

…… zł

...... zł /

…… zł

...... zł /

…… zł

...... zł /

…… zł

...... zł /

…… zł

 

3. Oferty na realizację zadania należy składać w Urzędzie Gminy, drogą mailową na adres:

wso2@dobraszczecinska.pl  lub faxem na numer Urzędu Gminy Dobra.: 91 424 15 45 .

Oferta może zostać złożona  przez wykonawcę  na całość przedmiotu zamówienia.

4. Termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia 10.03.2016 r. do godziny 1500.

5. Kryteria wyboru:

Cena – 100%

6. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z ofertami jest:

p. Monika Buczek tel. 91 421-44-43

p. Anna Budzyńska tel. 91 311-34-87

Urząd funkcjonuje: poniedziałki od 800 do 1700 , wtorki800-1500,
środa – piątek 700-1500

 

 

Wójt

Teresa Dera

Wzór umowy - pobierz (pdf)


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
25 lut 2016

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
25 lut 2016, godz. 08:56

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
25 lut 2016, godz. 09:04