Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę materiałów biurowych
- Oferenci wszyscy -
Urząd Gminy Dobra zwraca się z prośbą o składanie ofert na zakup i dostawę materiałów biurowych.
- Przedmiot zamówienia obejmuje cząstkową dostawę w roku 2015 do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych wyszczególnionych w załączniku do niniejszej oferty. Oferent jest zobowiązany złożyć ofertę na załączniku do niniejszego zapytania.
- Oferent musi zapewnić dostawę materiałów biurowych na adres Zamawiającego: Dobra, ul. Szczecińska 16a 72-003 Dobra, w terminie nie dłuższym niż 1 dzień roboczy licząc od chwili otrzymania zamówienia.
- Oferent musi zapewnić możliwość dokonywania zamówień za pośrednictwem faksu, poczty e-mail lub telefonicznie.
- Koszty transportu ponosi oferent.
- Oferent musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego.
- Oferent musi zapewnić, że ceny jednostkowe materiałów podanych w ofercie, nie ulegną zmianie przez cały okres trwania umowy.
- Zamawiający dopuszcza odstąpienie od realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
Umowa zostanie zawarta z Oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 91 424-19-72.
Oferty należy składać w terminie do dnia 13 stycznia 2015 r. do godz. 15.00 w Sekretariacie Urzędu Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a w pokoju nr 8 w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
„Oferta na cząstkowy zakup i dostawę materiałów biurowych „
Nie dopuszcza się składania ofert poprzez e-mail lub fax.
Oferta cenowa >> pobierz
Wójt
Teresa Dera
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Rozalia Adamska Data wytworzenia:
31 gru 2014
Osoba dodająca informacje
Rozalia Adamska Data publikacji:
31 gru 2014, godz. 13:47
Osoba aktualizująca informacje
Rozalia Adamska Data aktualizacji:
31 gru 2014, godz. 13:48