Zapytanie ofertowe - 6 szt. tablic informacyjnych/pamiątkowych
Dobra, 27.08.2018
Zapytanie ofertowe
I. ZAMAWIAJĄCY
GMINA DOBRA
Ul. Szczecińska 16A
NIP 851-294-80-83 Regon 811685496
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 6 szt. tablic informacyjnych/pamiątkowych na dwóch słupkach mocujących wraz z montażem o wymiarach minimalnych 80x120 cm z wymogami określonymi:
- www.pois.gov.pl/strony/o-programie/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-w-programie/
- www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/6301/9_07_2015_Podrecznik_wnioskodawcy_i_beneficjenta_info_promo.pdf
- Księga identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020
- powszechnie obowiązujących przepisach prawa i wytycznych dla projektów współfinansowanych z Funduszu Spójności Unii Europejskiej oraz Umowie o dofinansowanie projektu.
Należy zwrócić uwagę, że Wytyczne mogą ulegać zmianom/modyfikacjom w trakcie trwania Umowy, dlatego obowiązkiem Wykonawcy jest ich bieżący monitoring i stosowanie Wytycznych obowiązujących w trakcie realizowania Umowy. Aktualne dokumenty znajdują się na stronie internetowej: www.pois.gov.pl.
Tablice, które będą posadowione w gruncie winny być umieszczone na konstrukcji powyżej 2 m od poziomu terenu (prześwit pod tablicą mierzony od gruntu). Wykonawca wykona konstrukcję stalową dla posadowienia tablic i zamontuje tablice w sposób uniemożliwiający ich przewrócenie oraz zapewniający bezpieczeństwo.
Tablice wraz z konstrukcją powinny być odporne na działanie czynników atmosferycznych oraz zabezpieczone antykorozyjnie (dot. blachy).
Jakość tablic i zastosowane materiały oraz montaż powinny zapewnić trwałość i czytelność co najmniej do grudnia 2025r.
Projekt tablicy musi być zaakceptowany przez Zamawiającego i zgodny z Załącznikiem nr 13 do Umowy o dofinansowanie „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gm. Dobra” nr POIS.02.03.00-00-0307/17-00.
Montaż tablic w miejscu wskazanym przez zamawiającego na terenie gminy Dobra, m Dobra, Mierzyn, Wołczkowo (działki należące do gminy)
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia- 21 dni od dnia podpisania umowy
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.
Oferta powinna być:
-opatrzona pieczątką firmową,
-posiadać datę sporządzenia,
-zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
-podpisana czytelnie przez wykonawcę.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres wydzial@dobraszczecinska.pl, poczty, kuriera, lub też dostarczona osobiście na adres: URZĄD GMINY; WKI ul. Graniczna 24a; 72-003 Dobra do dnia 05.09.2018 wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty.
2. Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 06.09.2018, a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony w siedzibie Urzędu Gminy oraz na stronie internetowej : bip@dobraszczecinska.pl
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6. Zapytanie ofertowe umieszczono na stronie: bip@dobraszczecinska.pl
VI. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
-cena 100%
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej : bip@dobraszczecinska.pl
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Pani Irena Ziental pod numerem telefonu 512 384 717oraz adresem email: iziental@dobra szczecinska.pl
IX. WARUNKI PŁATNOŚCI
Zapłata wynagrodzenia określonego na fakturze nastąpi po odbiorze zamontowanych tablic informacyjnych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Na fakturze należy zamieścić poniższe dane:
Nabywca:
Gmina Dobra
Ul. Szczecińska 16a
72-003 Dobra
NIP-851 294 80 83
Płatnik:
Urząd Gminy Dobra
Ul. Szczecińska 16a
X. Załączniki.
Załącznik nr 13 do Umowy o dofinansowanie ,,OBOWIĄZKI INFORMACYJNE BENEFICJENTA’’.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
28 sie 2018
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
28 sie 2018, godz. 08:51
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
28 sie 2018, godz. 12:25