Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zapytanie ofertowe

Nasz znak: WSOiOŚ.OŚ.6236.12.2014.ED                                   Dobra, dnia 11.12.2014 r.

ZAPYTANIE   OFERTOWE

Gmina Dobra zwraca się z zapytanie ofertowym na podstawienie i wywóz zapełnionych kontenerów :

I. Odpadami pochodzącymi z likwidacji dzikich wysypisk. Zbiórka odbywać się  będzie od momentu zlokalizowania pierwszego wysypiska do końca roku  2015 r.

Zakres prac:

  1. Podstawienie w dniu określonym  przez zamawiającego  kontenera/rów o pojemności od 2 do 10m3 w miejsce określone  przez  zamawiającego (teren Gminy Dobra).
  2. Odbiór kontenera po jego zapełnieniu, po otrzymaniu telefonicznego zgłoszenia od  pracownika Urzędu Gminy.
  3. Przekazanie zebranych odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia.
  4. Wystawienie karty przekazania odpadu po wykonanej usłudze.

II. Odpadami pochodzącymi ze sprzątania poboczy dróg położonych w granicach administracyjnych Gminy Dobra.

       Zakres prac:

  1. Podstawienie w dniu określonym przez zamawiającego kontenera o pojemności od 2 do 10m3 na tyłach Urzędu Gminy Dobra z siedzibą w Wołczkowie przy ul. Lipowej.
  2. Odbiór kontenera po jego zapełnieniu, po otrzymaniu telefonicznego zgłoszenia od  pracownika Urzędu Gminy.
  3. Przekazanie zebranych odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia.
  4. Wystawienie karty przekazania odpadu po wykonanej usłudze.

Każdorazowo (przy cz. I i II) zamawiający będzie informował mailowo bądź telefonicznie na realizację podstawienia poszczególnych kontenerów, ze wskazaniem miejsca, terminem podstawienia kontenera, jego pojemności itp.

 

WARUNKI  SKŁADANIA  OFERT

 

  1. Do składania ofert mogą przystąpić jedynie przedsiębiorcy posiadający wpis do rejestru działalności regulowanej.
  2. W ofercie cenowej należy podać:

Całkowity koszt wywozu odpadów w kontenerze tj.: koszt podstawienia kontenera, wywozu odpadów i ich utylizacji.

Cześć zapytania

Kontener o pojemności

(m 3)

2m 3

Cena netto/ brutto

3 m3 
Cena netto/ brutto

 

4m 3

Cena netto/ brutto

 

5 m 3

Cena netto/ brutto

6 m 3

Cena netto/brutto

 

7 m 3

Cena netto/

brutto

8 m 3

Cena netto/

brutto

 

9m 3

Cena

netto/

brutto

 

10 m 3

Cena

netto/

brutto

1

Dzikie wysypiska

..... zł /

….. zł

..... zł /

….. zł

..... zł /

….. zł

..... zł /

….. zł

..... zł /

….. zł

..... zł /

….. zł

..... zł /

….. zł

..... zł /

….. zł

..... zł /

….. zł

2

Sprzątanie poboczy dróg

..... zł /

….. zł

..... zł /

….. zł

..... zł /

….. zł

..... zł /

….. zł

..... zł /

….. zł

..... zł /

….. zł

..... zł /

….. zł

..... zł /

….. zł

..... zł /

….. zł

 

  1. Oferty na realizację zadania należy składać w Urzędzie Gminy, drogą mailową na adres:

kierownikwso@dobraszczecinska.pl   lub faxem na numer Urzędu Gminy Dobra.: 91 311-36 -18 .

Oferta może zostać złożona przez wykonawcę  na całość przedmiotu zapytania lub na poszczególne jego części.

  1. Termin składania ofert:

          

            Oferty należy składać do dnia 23 grudnia 2014 r. do godziny 1500.

  1. Kryteria wyboru:

          Cena – 100%

  1. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z ofertami jest:

Małgorzata Chmielewska tel. 91 311-22-81

Urząd pracuej: poniedziałki od 800 do 1700 , wtorki 800-1500, środa – piątek 700-1500 .


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Rozalia Adamska

Data wytworzenia:
11 gru 2014

Osoba dodająca informacje

Rozalia Adamska

Data publikacji:
11 gru 2014, godz. 07:42

Osoba aktualizująca informacje

Rozalia Adamska

Data aktualizacji:
11 gru 2014, godz. 07:42