Zakup i dostawa materiałów biurowych
- Oferenci wszyscy -
Urząd Gminy Dobra zaprasza do składania ofert na cząstkowy zakup i dostawę materiałów biurowych.
- Przedmiot zamówienia obejmuje cząstkową dostawę w roku 2022 do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych wyszczególnionych w załączniku do niniejszej oferty.
- Oferent musi zapewnić dostawę materiałów biurowych na adres Zamawiającego: Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, Dobra 72-003 Dobra w terminie nie dłuższym niż 1dzień roboczy licząc od chwili otrzymania zamówienia.
- Oferent musi zapewnić możliwość dokonywania zamówień za pośrednictwem faksu, e-maila lub telefonicznie.
- Koszty transportu ponosi oferent.
- Oferent musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, nie wyrażamy zgody na materiały równoważne. W przypadku wątpliwości możemy zażądać próbek oferty.
- Oferent musi zapewnić, że ceny jednostkowe materiałów podanych w ofercie nie ulegną zmianie przez okres trwania umowy.
- Zamawiający dopuszcza odstąpienie od realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
- Umowa zostanie zawarta z Oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową. Ofertę należy złożyć przy wykorzystaniu druku Oferty cenowej załączonego do niniejszego zapytania.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (091) 424-19-72.
Oferty należy składać w terminie do dnia 11.01.2022 r. do godz.15.00 w sekretariacie Urzędu Gminy przy ul. Szczecińskiej 16a lub przesłać przesyłką pocztową na adres Urzędu Gminy ul Szczecińska 16a w zamkniętych kopertach z dopiskiem :
„Oferta na cząstkowy zakup i dostawę materiałów biurowych „
Nie dopuszcza się składania ofert poprzez e-mail lub fax.
Wójt
Teresa Dera
Zestawienie materiałów biurowych >> pobierz
Oferta cenowa >> pobierz
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Agnieszka Nawrocka Data wytworzenia:
31 gru 2021
Osoba dodająca informacje
Rozalia Adamska Data publikacji:
31 gru 2021, godz. 08:10
Osoba aktualizująca informacje
Rozalia Adamska Data aktualizacji:
31 gru 2021, godz. 08:12