Zakup, dostawa, montaż mebli oraz wyposażenia do świetlicy środowiskowej w Grzepnicy
Zapytanie ofertowe
Gmina Dobra zaprasza do złożenia oferty na:
„Zakup, dostawę, montaż mebli oraz wyposażenia świetlicy środowiskowej w Grzepnicy”
Zamówienia dokonano na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.( t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.)
I. ZAMAWIAJĄCY: Gmina Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra, NIP 851-294-80-83
II.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest:
- Zakup, dostawa, montaż mebli oraz wyposażenia świetlicy środowiskowej w Grzepnicy.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Aranżacja świetlicy środowiskowej w Grzepnicy - załącznik nr 1 >> pobierz do niniejszego zapytania ofertowego.
- Przed realizacją zamówienia należy przedstawić do akceptacji projektanta próbki kolorystyki i rodzaju materiałów oraz formę/kształt produktu gotowego.
- Wszystkie dostarczone produkty i materiały muszą być nowe i wolne od wad fizycznych.
- Wszystkie dostarczone produkty i materiały muszą posiadać potwierdzenia klas eurokodów odpowiadające wymaganiom trudno zapalności i nierozprzestrzenianiu ognia zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. - Meble i sprzęt muszą posiadać stosowne atesty i dopuszczenia wymagane przez przepisy prawa.
- Zaleca się Wykonawcy dokonania oględzin na miejscu oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
- Wykonawca zobowiązuje się zapewnić dostawę, transport, rozładunek oraz montaż mebli w świetlicy środowiskowej na własny koszt.
- Do zapytania ofertowego dołączony został również:
III. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Oferta winna zostać sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego wraz z zestawieniem wyposażenia i zawierać:
- Cenę brutto za wykonania przedmiotu zamówienia.
- Termin wykonania (zaoferowany termin wykonania nie może być dłuższy niż 6 tygodni od zawarcia umowy).
- Termin gwarancji na wykonane roboty ( zaoferowany termin gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy).
- Do oferty należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT.
- Oferta powinna być przesłana lub dostarczona osobiście na adres: Urzędu Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8.
- Oferty należy składać do dnia 31 maja 2017r. w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Zakup, dostawa, montaż mebli oraz wyposażenia w świetlicy środowiskowej
w Grzepnicy”. - Wybór najkorzystniejszej oferty lub unieważnienie postępowania zostanie ogłoszony na stronie internetowej po adresem www.bip.dobraszczecinska.pl w zakładce zamówienia publiczne do 30000 euro.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 91 422 57 36, osoba do kontaktu: Artur Thurow.
V. KRYTERIUM OCENY OFERT-CENA 100%
Wójt
Teresa Dera
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Artur Thurow Data wytworzenia:
24 maj 2017
Osoba dodająca informacje
Rozalia Adamska Data publikacji:
24 maj 2017, godz. 16:54
Osoba aktualizująca informacje
Rozalia Adamska Data aktualizacji:
24 maj 2017, godz. 16:54