Zakup artykułów higienicznych, środków chemicznych oraz drobnego sprzętu do sprzątania
Dobra, dnia 04.03.2009 r.
- Oferenci wszyscy -
Urząd Gminy w Dobrej zwraca się z prośbą o składanie ofert na zakup artykułów higienicznych, środków chemicznych oraz drobnego sprzętu do sprzątania na rok 2009.
Oferty należy składać w terminie do dnia 11.03.2009 r. do godz.15.00 w Sekretariacie Urzędu Gminy ul. Szczecińska 16a w pokoju nr 8 .
Przedmiot zamówienia obejmuje artykuły higieniczne, środki chemiczne oraz drobny sprzęt do sprzątania wyszczególniony w załączniku do niniejszej oferty.
Zamawiający zastrzega sobie dostarczenie, rozładunek oraz wniesienie zamówionych artykułów do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, według poniższych danych:
A - Urząd Gminy w Dobrej ul.Szczecińska 16a,
B - Wydział ds.Komunalnych i Inwestycji ul.Graniczna 24 a Dobra,
C - Wydział ds.Obywatelskich i Informacji Niejawnych w Wołczkowie ul Lipowa 51,
D - Gminne Centrum Informacji w Dołujach ul. Daniela 32
E - Budynek Socjalny w mierzynie ul.Długa 32,
F - Boisko Gminne w Dobrej ul Sportowa,
G - Wioska Internetowa Mierzyn, ul. Welecka 5
Oferent zobowiązany jest do dostarczania wszystkich artykułów, będących przedmiotem zamówienia, w terminie do 7 dni od momentu podpisania zamówienia.
Umowa zostanie zawarta z Oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (091) 424-19-72.
Wójt
Teresa Dera
ZAŁĄCZNIK << Pobierz
- Oferenci wszyscy -
Urząd Gminy w Dobrej zwraca się z prośbą o składanie ofert na zakup artykułów higienicznych, środków chemicznych oraz drobnego sprzętu do sprzątania na rok 2009.
Oferty należy składać w terminie do dnia 11.03.2009 r. do godz.15.00 w Sekretariacie Urzędu Gminy ul. Szczecińska 16a w pokoju nr 8 .
Przedmiot zamówienia obejmuje artykuły higieniczne, środki chemiczne oraz drobny sprzęt do sprzątania wyszczególniony w załączniku do niniejszej oferty.
Zamawiający zastrzega sobie dostarczenie, rozładunek oraz wniesienie zamówionych artykułów do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, według poniższych danych:
A - Urząd Gminy w Dobrej ul.Szczecińska 16a,
B - Wydział ds.Komunalnych i Inwestycji ul.Graniczna 24 a Dobra,
C - Wydział ds.Obywatelskich i Informacji Niejawnych w Wołczkowie ul Lipowa 51,
D - Gminne Centrum Informacji w Dołujach ul. Daniela 32
E - Budynek Socjalny w mierzynie ul.Długa 32,
F - Boisko Gminne w Dobrej ul Sportowa,
G - Wioska Internetowa Mierzyn, ul. Welecka 5
Oferent zobowiązany jest do dostarczania wszystkich artykułów, będących przedmiotem zamówienia, w terminie do 7 dni od momentu podpisania zamówienia.
Umowa zostanie zawarta z Oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (091) 424-19-72.
Wójt
Teresa Dera
ZAŁĄCZNIK << Pobierz
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
05 mar 2009
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
05 mar 2009, godz. 08:00
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
05 mar 2009, godz. 11:09