Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wynik postępowania

Wybór oferty na wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji,
polegającej na remoncie dwóch toalet
w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Dobrej przy ul. Poziomkowej 5,
obejmującej przeprowadzenie robót budowlanych i elektrycznych oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej i CO.


Informuję, że do godziny 15:00 dnia 16.03.2009 r. wpłynęły dwie oferty.
Najkorzystniejszą ofertę złożyła Pani mgr inż. Renata Hałas firma GESTIO consulting group na sumę 4880,00 zł brutto.

                                                           Dyrektor Szkoły
                                                          mgr Beata Szałkiewicz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
20 mar 2009

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
20 mar 2009, godz. 07:05

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
20 mar 2009, godz. 07:05