Wykonanie tabliczek z nazwami ulic i słupków wraz z ich montażem na terenie gminy Dobra
WÓJT GMINY DOBRA
Ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia na „Wykonanie tabliczek
z nazwami ulic i słupków wraz z ich montażem na terenie gminy Dobra ”w trybie zapytania ofertowego o wartości poniżej 14.000 euro.
Zapytanie ofertowe na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami).
Przedmiot zamówienia: „Wykonanie tabliczek z nazwami ulic i słupków wraz z ich montażem na terenie gminy Dobra
1. Zakres usług obejmuje:a) wykonanie, dostarczenie, i montaż nowych tablic wraz z elementami mocującymi i słupków o wymiarach 20 cm x 70 cm, dostosowane do długości nazwy ulicy:
- tło tablic niebieskie, nazwa ulicy w kolorze białym,
- tablica mocowana do ramki przy użyciu nitów, ramka nasadzana jednostronnie na słupek mocowana przy użyciu śrub /kosa/,
- tablicę należy zamontować na wysokości 3 m nad poziomem gruntu,
- istniejącą tablicę umieścić na nowym słupku.
b) remont słupków wraz z ponownym montażem,
- słupek ocynkowany, grubościenny o średnicy zewnętrznej 51 milimetrów (2 cale) należy umieścić w gruncie, w miejscu do tego wyznaczonym przez zamawiającego, na głębokości 80 cm,
- słupek należy zabetonować,
- na istniejącym słupku dokonać wymiany tablicy,
c) drobne usługi ( tj. przymocowanie istniejącej tabliczki, wkopanie istniejącego słupka),
d) termin realizacji zadań – 14 dni od dni zgłoszenia przez Zamawiającego,
e) zapewnienie sprzętu oraz niezbędnych materiałów do realizacji zadania w całości należy do Wykonawcy.
2. Wykonawca winien podać ceny za wykonanie roboty odrębnie dla każdej pozycji:
1) za tablicę emaliową jednostronną + ramka,
2) za tablicę emaliową dwustronną + ramka,
3) za tablicę plastikową jednostronną + ramka,
4) za tablicę plastikową dwustronną + ramka,
5) za wymianę tablicy,
6) za wymianę słupka,
7) za wymianę ramki,
8) za drobne usługi (tj. przymocowanie istniejącej tabliczki, wkopanie istniejącego słupka).
Oferty należy składać w terminie do dnia 25 listopada 2009 r. na adres:
Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a,72-003 Dobra, fax: 091 311 22 81,
e-mail: wolczkowo@dobraszczecinska.pl Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel. 91 311 23 06 z up. Wójta GminyRozalia Adamska Sekretarz Gminy
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Rozalia Adamska Data wytworzenia:
10 lis 2009
Osoba dodająca informacje
Rozalia Adamska Data publikacji:
10 lis 2009, godz. 10:13
Osoba aktualizująca informacje
Rozalia Adamska Data aktualizacji:
10 lis 2009, godz. 10:13