Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wykonanie tabliczek z nazwami ulic i słupków wraz z ich montażem na terenie gminy Dobra

  /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable { mso-style-parent:""; font-size:10.0pt;"Times New Roman","serif";}

WÓJT GMINY DOBRA

Ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia na „Wykonanie tabliczek

z nazwami ulic i słupków wraz z ich montażem na terenie gminy Dobra ”

w trybie zapytania ofertowego o wartości poniżej 14.000 euro.

 

Zapytanie ofertowe na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami).

                       

Przedmiot zamówienia: „Wykonanie tabliczek z nazwami ulic i słupków wraz z ich montażem na terenie gminy Dobra

  1.      Zakres usług obejmuje:

a)    wykonanie, dostarczenie, i montaż nowych tablic wraz z elementami mocującymi i słupków o wymiarach 20 cm x 70 cm, dostosowane do długości nazwy ulicy:

-        tło tablic niebieskie, nazwa ulicy w kolorze białym,

-        tablica mocowana do ramki przy użyciu nitów, ramka nasadzana jednostronnie na słupek  mocowana przy użyciu śrub /kosa/,

-        tablicę należy zamontować na wysokości 3 m nad poziomem gruntu,

-        istniejącą tablicę umieścić na nowym słupku.

b)      remont słupków wraz z ponownym montażem,

-        słupek ocynkowany, grubościenny o średnicy zewnętrznej 51 milimetrów (2 cale) należy umieścić w gruncie, w miejscu do tego wyznaczonym przez zamawiającego, na głębokości   80 cm,

-        słupek należy zabetonować,

-        na istniejącym słupku dokonać wymiany tablicy,

c)      drobne usługi ( tj. przymocowanie istniejącej tabliczki, wkopanie istniejącego słupka),  

d)     termin realizacji zadań – 14 dni od dni zgłoszenia przez Zamawiającego,

e)      zapewnienie sprzętu oraz niezbędnych materiałów do realizacji zadania w całości należy do Wykonawcy.

 

2.      Wykonawca winien podać ceny za wykonanie roboty odrębnie dla każdej pozycji:

1)      za tablicę emaliową jednostronną + ramka,

2)      za tablicę emaliową dwustronną + ramka,

3)      za tablicę plastikową jednostronną + ramka,

4)      za tablicę plastikową dwustronną + ramka,

5)      za wymianę tablicy,

6)      za wymianę słupka,

7)      za wymianę ramki,

8)      za drobne usługi (tj. przymocowanie istniejącej tabliczki, wkopanie istniejącego słupka).  

 

Oferty należy składać w terminie do dnia 25 listopada 2009 r.  na adres:

Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a,72-003 Dobra, fax: 091 311 22 81,

e-mail: wolczkowo@dobraszczecinska.pl   Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel. 91 311 23 06   z up. Wójta Gminy
Rozalia Adamska Sekretarz Gminy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Rozalia Adamska

Data wytworzenia:
10 lis 2009

Osoba dodająca informacje

Rozalia Adamska

Data publikacji:
10 lis 2009, godz. 10:13

Osoba aktualizująca informacje

Rozalia Adamska

Data aktualizacji:
10 lis 2009, godz. 10:13