Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie - Wykonania oświetlenia ulicznego ul. Drozdowa w m. Bezrzecze

Informuję, że Gmina Dobra przystępuje do wykonania oświetlenia ulicznego ul. Drozdowa w m. Bezrzecze na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 07.223.1655 z późn. zm.)

1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie oświetlenia ulicy Drozdowej dz. Nr 16 w m. Bezrzecze
2. Do zakresu zamówienia należy również:
a) Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
b) Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania.
Szczegółowo określony opis robót do wykonania zawiera Przedmiar Robót - zał. Nr 5, Projekt techniczny – zał. nr 6 i specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 7.

3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) spełniają następujące warunki:
a) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 pracę polegającą na wykonaniu oświetlenia ulicznego przy czym praca ta ma obejmować wykonanie oświetlenia ulicznego w ilości minimum 10 lamp lub o wartości nie mniejszej niż 50.000zł każda.
b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac elektrycznych. Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
4. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Wykaz wykonanych prac podobnych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i zgodnie z zapisem pkt. 3.2.a niniejszego ogłoszenia) oraz dokumenty potwierdzające (np. referencje, protokoły odbioru), że roboty te zostały wykonane należycie.
3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3;
4) Dokumenty potwierdzające, że osoby, o których mowa w rozdziale 3.2) lit. b, posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;

Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 4, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 4, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Wykonawcy, którzy nie spełnią warunków określonych w pkt 3 zostaną wykluczeni z postępowania.

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena 100%
Oferty należy składać do dnia 22 września 2009r. do godz. 15.00. Miejsce składania ofert sekretariat Urzędu Gminy w Dobrej Wydział do spraw Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24a.
Dodatkowe informacje można uzyskać u p. Dominika Krzemińskiego Urząd Gminy Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji Dobra ul. Graniczna 24a lub telefonicznie 091-422-57-33.


Irena Ziental
Kierownik Wydziału
Ds. Komunalnych i Inwestycji

 

Załączniki <<-otwórz


Załączniki do pobrania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
11 wrz 2009

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
11 wrz 2009, godz. 09:36

Osoba aktualizująca informacje

Rozalia Adamska

Data aktualizacji:
25 wrz 2009, godz. 22:07