Ogłoszenie - Dostawa materiałów biurowych
- Oferenci wszyscy -
Urząd Gminy Dobra zwraca się z prośbą o składanie ofert na cząstkowy zakup i dostawę materiałów biurowych.
1.Przedmiot zamówienia obejmuje cząstkową dostawę do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych wyszczególnionych w załączniku do niniejszej oferty.
2.Oferent musi zapewnić dostawę materiałów biurowych na adres Zamawiającego ul. Szczecińska 16a 72-003 Dobra w terminie nie dłuższym niż 1dzień roboczy licząc od chwili otrzymania zamówienia.
3.Oferent musi zapewnić możliwość dokonywania zamówień za pośrednictwem faksu lub telefonicznie.
4.Koszty transportu ponosi oferent.
5.Oferent musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, nie wyrażamy zgody na materiały równoważne. W przypadku wątpliwości możemy zażądać próbek oferty.
6.Oferent musi zapewnić, że ceny jednostkowe materiałów podanych w ofercie nie ulegną zmianie przez okres trwania umowy.
Umowa zostanie zawarta z Oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową na okres 1 roku. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (091) 424-19-72.
Oferty należy składać w terminie do dnia 27.04.2009 r. do godz.17 w Sekretariacie Urzędu Gminy ul. Szczecińska 16a w pokoju nr 8.
ZAŁĄCZNIK <<OTWÓRZ
Wójt
Teresa Dera
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
23 kwi 2009
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
23 kwi 2009, godz. 14:08
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
23 kwi 2009, godz. 14:17