Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie

 

WÓJT GMINY DOBRA

ogłasza, że przystępuje do zbierania ofert na realizację zadania polegającego na sprzątaniu, wykaszaniu, opróżnianiu koszy wraz z wywozem nieczystości, konserwacji i malowaniu urządzeń zabawowych i drewnianych na terenach rekreacyjnych i placach zabaw oraz kompleksowej pielęgnacji i utrzymaniu czystości boisk z polbruku, chodników i wjazdów mieszczących się przy skrzyżowaniach ulic i ronda ( skwerów) na terenie Gminy Dobra

Zapytanie ofertowe na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 113, poz. 759 ze zmianami). 

I.  ZAKRES ZADAŃ DO WYKONANIA NA PLACACH ZABAW I TERENACH REKREACYJNYCH W OKRESIE OD DNIA 1 KWIETNIA DO 31 PAŹDZIERNIKA 2014 r.

 

 

Nazwa zadania

Częstotliwość wykonywania zadań

1.

Sprzątanie placów zabaw i terenów rekreacyjnych wraz z wywozem nieczystości.

dwa razy w miesiącu tj. pierwszy raz do dnia 15-go, a  drugi do 30-go każdego miesiąca

2.

Wykaszanie placów zabaw i terenów rekreacyjnych, które obejmuje zgrabienie i wywóz trawy.

3.

Opróżnianie koszy na śmieci  ustawionych na placach zabaw i na terenach rekreacyjnych wraz z wywiezieniem nieczystości.

4.

Konserwacja urządzeń zainstalowanych na placach zabaw  polegająca na:

a) przesmarowaniu elementów obrotowych,

b) dokręceniu i uzupełnieniu śrub,

c) uzupełnieniu desek na huśtawkach i karuzelach i innych urządzeniach zabawowych drewnianych np. wieże ze ślizgawką, lokomotywy

d) poprawieniu naruszonych wzmocnień drewnianych i metalowych

e) drobnych  naprawach  mechanicznych, spawalniczych.

W okresie od 1 kwietnia do 31 października w ramach potrzeb

5.

Konserwacja elementów drewnianych na placach zabaw i terenach rekreacyjnych  – ławek, ławo-stołów, scen i innych elementów drewnianych, polegająca na:

a) uzupełnieniu brakujących elementów (klepek na zadaszeniach, desek, itp. )

W czasie trwania umowy od 1 kwietnia do 31 października

6.

Konserwacja, naprawa lub wymiana na nowe elementów koszy do piłki koszykowej (tablica i element mocujący).

w ramach  potrzeb - po zgłoszeniu przez pracownika Urzędu Gminy

7.

W przypadku uszkodzenia, lub braku kosza na śmieci należy dokonać zakupu i montażu nowego kosza (nie więcej jak 4 kosze w okresie obowiązywania umowy).

w ramach  potrzeb - po zgłoszeniu przez pracownika Urzędu Gminy

8.

Wymiana piasku  wraz z wyczyszczeniem odchodów zwierzęcych w piaskownicach na placach zabaw.

3 razy w trakcie trwania umowy, ilość piaskownic – 13

wymiana piasku:

do  15-go kwietnia,

do 15-go lipca

i do 15-go września 2014 roku Czyszczenie odchodów na bieżąco podczas sprzątania placów zabaw.

 

II. PLACE ZABAW WSKAZANE DO OBSŁUGI WRAZ Z POWIERZCHNIĄ DO SPRZĄTANIA I KOSZENIA ORAZ URZĄDZENIAMI DREWNIANYMI

 

Plac zabaw

powierzchnia

urządzenia

1.

Dobra, ul. Osiedlowa 2 (w ogrodzeniu)

2.755 m²

4 ławki

2.

Dobra, ul. Poziomkowa w ogrodzeniu

370 m²

6 ławek

3.

Grzepnica (w ogrodzeniu) pas zieleni wzdłuż ogrodzenia przy chodniku

- teren rekreacyjny ( boisko) przy świetlicy

  środowiskowej

2022m2

 

 

1 stół, 1 kosz, 8 ławek

 

4 ławki

4.

Wąwelnica (w ogrodzeniu)

340 m²

 2 ławki

5.

Buk (w ogrodzeniu, przy boisku sportowym)

Skarpa od wewnątrz placu zabaw i szczyt

2.402 m²

8 stołów, 1 scena, 1 grill, 4 zadaszenia, kosz drewniany 2 szt., ogrodzenie od strony ulicy

6.

Stolec (w ogrodzeniu, przy Klubie )

625m² (wraz z dojściem do placu)

2 stoły, 1 kosz

7.

Rzędziny (wzdłuż drogi dojazdowej do Klubu po prawej stronie)

Rzędziny przy nowym boisku

 900 m²

 

2000m2

2 stoły

 

 

8.

Kościno (za sklepem po prawej stronie )

600 m²

3 stoły

9.

Łęgi (za drewnianym ogrodzeniem z desek)

3.195 m²

5 stołów, 1 scena, ogrodzenie

10.

Skarbimierzyce (w ogrodzeniu), przed ogrodzeniem pasek zieleni w miejscu, gdzie znajdują się ławki

789 m²

 4 ławki

11.

Redlica (w ogrodzeniu)

180 m²

 

 

ŁĄCZNA POWIERZCHNIA

16178 m2

 

 

 

III. PLACE ZABAW, NA KTÓRYCH ZNAJDUJĄ SIĘ PIASKOWNICE:

Dobra ul. Osiedlowa, Dobra ul. Poziomkowa, Grzepnica, Wąwelnica, Stolec, Dołuje, Kościno, Wołczkowo, Bezrzecze, Łęgi, Skarbimierzyce, Redlica, Buk.

 

IV. TERENY REKREACYJNE WSKAZANE DO OBSŁUGI WRAZ Z POWIERZCHNIĄ DO SPRZĄTANIA I KOSZENIA ORAZ URZĄDZENIAMI DREWNIANYMI

  1. Teren rekreacyjny w Stolcu nad jeziorem Stolsko – pow.3.000 m², (1 grill ,1 kosz, 6 ławostołów  i 2 zadaszenia)

 

V. Skwery

 

  1. skwer o powierzchni ok. 190 m2przy skrzyżowaniu ul. Poziomkowej i Szczecińskiej;
  2. skwer o powierzchni ok. 50 m2 przy skrzyżowaniu ulic Szczecińskiej i Granicznej (rondo);
  3. skwer o powierzchni ok. 210 m2 przy skrzyżowaniu ulic Osiedloweji Szczecińskiej.

 

      Kompleksowe utrzymanie skwerów polegające na:

  1. pieleniu oraz usuwaniu zielska, śmieci i innych zanieczyszczeń ze skwerów wraz z ich wywozem,
  2. kształtowaniu, przycinaniu drzew, krzewów i roślin zielonych na skwerach,
  3. uzupełnienie kory jednorazowo - w czerwcu,
  4. oprysku środkami chwastobójczymi – z zastosowaniem środka, który nie spowoduje uszkodzenia istniejących nasadzeń.

 

       Częstotliwość wykonania prac:

       pkt  a i b – 1 raz w miesiącu w trakcie trwania umowy

       pkt  c – jednorazowo w miesiącu czerwcu

       pkt  d – 2 razy w trakcie trwania umowy w miesiącach: czerwiec i wrzesień

 

VI. Zakres zadań do wykonania na boiskach z polbruku do piłki siatkowej:

 

  1. usuwanie trawy, ziemi, chwastów i mchu z boiska wraz z wywiezieniem,
  2. oprysk środkami chwastobójczymi,
  3. konserwacja, naprawa lub wymiana na nowe elementów koszy do piłki koszykowej (tablica i element mocujący) oraz oczyszczenie i pomalowanie słupków do siatki na boiskach z polbruku,
  4. malowanie linii boiska do siatkówki i koszykówki farbą akrylową ( drogową),
  5. konserwacja, naprawa lub wymiana na nowe elementów drewnianych – ławek, ławostołów i innych elementów drewnianych polegająca na:
    1. uzupełnieniu brakujących elementów ( klepek na zadaszeniach, desek itp.) – na bieżąco,
    2. oczyszczeniu ze starych farb, lakierów, mchu i innych nalotów,
    3. jednokrotnym pomalowaniu lakierem konserwującym lub farbą olejną;
  6. zakup dwóch koszy na śmieci, po zgłoszeniu potrzeb przez pracownika Urzędu Gminy.

 

Częstotliwość wykonywania zadań :

  • pkt. 1 – jeden raz w miesiącu,
  • pkt. 2 – jeden raz w miesiącu czerwcu,
  • pkt. 3 i pkt. 5 – naprawa i wymiana elementów po zgłoszeniu potrzeb przez pracownika Urzędu Gminy,
  • pkt. 4 – jeden raz w miesiącu kwietniu,
  • pkt. 5 b i c – jeden raz w miesiącu lipcu

 

Boiska wskazane do obsługi wraz z powierzchnią do sprzątania i urządzeniami drewnianymi:

  • Buk ( przy boisku sportowym)                 – pow. 200m2 ( 1 kosz)
  • Wołczkowo ( przy barze „ Pod Lipami”) – pow. 200m2 ( 2 kosze i 3 ławki)
  • Grzepnica ( przy placu zabaw)                 – pow. 200m
  • Wąwelnica                                                – pow. 200m2 ( 4 stoły)

                                                                    Łączna powierzchnia 800 m2

 

 

VII.  UWAGI DLA WYKONAWCÓW:

  1. Przed złożeniem oferty zaleca się oferentom zapoznanie się z przedmiotem zamówienia w terenie.
  2. Oferta winna zostać złożona na załączniku do niniejszego ogłoszenia.
  3. Po zakończeniu każdego miesiąca zostanie sporządzony protokół odbioru prac, który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury.

 

VIII. SKŁADANIE OFERT :

  1. Termin złożenia ofert ustala się do dnia 26.03.2014 r. do godziny 14:00.
  2. Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Oferta na sprzątanie, wykaszanie, opróżnianie koszy wraz z wywiezieniem nieczystości, konserwację i malowanie urządzeń zabawowych i drewnianych oraz konserwację i naprawę elementów koszy do piłki koszykowej w Gminie Dobra”.
  3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.03.2014r. o godz. 14:30 w Sali Konferencyjnej Urzędu Gminy przy ul. Szczecińskiej 16a.
  4. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Dobra przy ulicy Szczecińskiej 16a  lub na adres Urząd Gminy Dobra ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.
  5. Dodatkowe informacje można uzyskać u pracownika Urzędu Gminy Dobra, Anny Komajda - Pryczek pod nr tel. (91) 311 23 07.

Wójt 

Teresa Dera

Oferta cenowa >> pobierz

Oświadczenie >> pobierz 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Rozalia Adamska

Data wytworzenia:
18 mar 2014

Osoba dodająca informacje

Rozalia Adamska

Data publikacji:
18 mar 2014, godz. 10:49

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
18 mar 2014, godz. 10:55