Ogłoszenie
WÓJT GMINY DOBRA
ogłasza, że przystępuje do zbierania ofert na realizację zadania polegającego na sprzątaniu, wykaszaniu, opróżnianiu koszy wraz z wywozem nieczystości, konserwacji i malowaniu urządzeń zabawowych i drewnianych na terenach rekreacyjnych i placach zabaw oraz kompleksowej pielęgnacji i utrzymaniu czystości boisk z polbruku, chodników i wjazdów mieszczących się przy skrzyżowaniach ulic i ronda ( skwerów) na terenie Gminy Dobra
Zapytanie ofertowe na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 113, poz. 759 ze zmianami).
I. ZAKRES ZADAŃ DO WYKONANIA NA PLACACH ZABAW I TERENACH REKREACYJNYCH W OKRESIE OD DNIA 1 KWIETNIA DO 31 PAŹDZIERNIKA 2014 r.
|
Nazwa zadania |
Częstotliwość wykonywania zadań |
1. |
Sprzątanie placów zabaw i terenów rekreacyjnych wraz z wywozem nieczystości. |
dwa razy w miesiącu tj. pierwszy raz do dnia 15-go, a drugi do 30-go każdego miesiąca |
2. |
Wykaszanie placów zabaw i terenów rekreacyjnych, które obejmuje zgrabienie i wywóz trawy. |
|
3. |
Opróżnianie koszy na śmieci ustawionych na placach zabaw i na terenach rekreacyjnych wraz z wywiezieniem nieczystości. |
|
4. |
Konserwacja urządzeń zainstalowanych na placach zabaw polegająca na: a) przesmarowaniu elementów obrotowych, b) dokręceniu i uzupełnieniu śrub, c) uzupełnieniu desek na huśtawkach i karuzelach i innych urządzeniach zabawowych drewnianych np. wieże ze ślizgawką, lokomotywy d) poprawieniu naruszonych wzmocnień drewnianych i metalowych e) drobnych naprawach mechanicznych, spawalniczych. |
W okresie od 1 kwietnia do 31 października w ramach potrzeb |
5. |
Konserwacja elementów drewnianych na placach zabaw i terenach rekreacyjnych – ławek, ławo-stołów, scen i innych elementów drewnianych, polegająca na: a) uzupełnieniu brakujących elementów (klepek na zadaszeniach, desek, itp. ) |
W czasie trwania umowy od 1 kwietnia do 31 października |
6. |
Konserwacja, naprawa lub wymiana na nowe elementów koszy do piłki koszykowej (tablica i element mocujący). |
w ramach potrzeb - po zgłoszeniu przez pracownika Urzędu Gminy |
7. |
W przypadku uszkodzenia, lub braku kosza na śmieci należy dokonać zakupu i montażu nowego kosza (nie więcej jak 4 kosze w okresie obowiązywania umowy). |
w ramach potrzeb - po zgłoszeniu przez pracownika Urzędu Gminy |
8. |
Wymiana piasku wraz z wyczyszczeniem odchodów zwierzęcych w piaskownicach na placach zabaw. 3 razy w trakcie trwania umowy, ilość piaskownic – 13 |
wymiana piasku: do 15-go kwietnia, do 15-go lipca i do 15-go września 2014 roku Czyszczenie odchodów na bieżąco podczas sprzątania placów zabaw. |
II. PLACE ZABAW WSKAZANE DO OBSŁUGI WRAZ Z POWIERZCHNIĄ DO SPRZĄTANIA I KOSZENIA ORAZ URZĄDZENIAMI DREWNIANYMI
|
Plac zabaw |
powierzchnia |
urządzenia |
1. |
Dobra, ul. Osiedlowa 2 (w ogrodzeniu) |
2.755 m² |
4 ławki |
2. |
Dobra, ul. Poziomkowa w ogrodzeniu |
370 m² |
6 ławek |
3. |
Grzepnica (w ogrodzeniu) pas zieleni wzdłuż ogrodzenia przy chodniku - teren rekreacyjny ( boisko) przy świetlicy środowiskowej |
2022m2
|
1 stół, 1 kosz, 8 ławek
4 ławki |
4. |
Wąwelnica (w ogrodzeniu) |
340 m² |
2 ławki |
5. |
Buk (w ogrodzeniu, przy boisku sportowym) Skarpa od wewnątrz placu zabaw i szczyt |
2.402 m² |
8 stołów, 1 scena, 1 grill, 4 zadaszenia, kosz drewniany 2 szt., ogrodzenie od strony ulicy |
6. |
Stolec (w ogrodzeniu, przy Klubie ) |
625m² (wraz z dojściem do placu) |
2 stoły, 1 kosz |
7. |
Rzędziny (wzdłuż drogi dojazdowej do Klubu po prawej stronie) Rzędziny przy nowym boisku |
900 m²
2000m2 |
2 stoły
|
8. |
Kościno (za sklepem po prawej stronie ) |
600 m² |
3 stoły |
9. |
Łęgi (za drewnianym ogrodzeniem z desek) |
3.195 m² |
5 stołów, 1 scena, ogrodzenie |
10. |
Skarbimierzyce (w ogrodzeniu), przed ogrodzeniem pasek zieleni w miejscu, gdzie znajdują się ławki |
789 m² |
4 ławki |
11. |
Redlica (w ogrodzeniu) |
180 m² |
|
|
ŁĄCZNA POWIERZCHNIA |
16178 m2 |
|
III. PLACE ZABAW, NA KTÓRYCH ZNAJDUJĄ SIĘ PIASKOWNICE:
Dobra ul. Osiedlowa, Dobra ul. Poziomkowa, Grzepnica, Wąwelnica, Stolec, Dołuje, Kościno, Wołczkowo, Bezrzecze, Łęgi, Skarbimierzyce, Redlica, Buk.
IV. TERENY REKREACYJNE WSKAZANE DO OBSŁUGI WRAZ Z POWIERZCHNIĄ DO SPRZĄTANIA I KOSZENIA ORAZ URZĄDZENIAMI DREWNIANYMI
- Teren rekreacyjny w Stolcu nad jeziorem Stolsko – pow.3.000 m², (1 grill ,1 kosz, 6 ławostołów i 2 zadaszenia)
V. Skwery
- skwer o powierzchni ok. 190 m2przy skrzyżowaniu ul. Poziomkowej i Szczecińskiej;
- skwer o powierzchni ok. 50 m2 przy skrzyżowaniu ulic Szczecińskiej i Granicznej (rondo);
- skwer o powierzchni ok. 210 m2 przy skrzyżowaniu ulic Osiedloweji Szczecińskiej.
Kompleksowe utrzymanie skwerów polegające na:
- pieleniu oraz usuwaniu zielska, śmieci i innych zanieczyszczeń ze skwerów wraz z ich wywozem,
- kształtowaniu, przycinaniu drzew, krzewów i roślin zielonych na skwerach,
- uzupełnienie kory jednorazowo - w czerwcu,
- oprysku środkami chwastobójczymi – z zastosowaniem środka, który nie spowoduje uszkodzenia istniejących nasadzeń.
Częstotliwość wykonania prac:
pkt a i b – 1 raz w miesiącu w trakcie trwania umowy
pkt c – jednorazowo w miesiącu czerwcu
pkt d – 2 razy w trakcie trwania umowy w miesiącach: czerwiec i wrzesień
VI. Zakres zadań do wykonania na boiskach z polbruku do piłki siatkowej:
- usuwanie trawy, ziemi, chwastów i mchu z boiska wraz z wywiezieniem,
- oprysk środkami chwastobójczymi,
- konserwacja, naprawa lub wymiana na nowe elementów koszy do piłki koszykowej (tablica i element mocujący) oraz oczyszczenie i pomalowanie słupków do siatki na boiskach z polbruku,
- malowanie linii boiska do siatkówki i koszykówki farbą akrylową ( drogową),
-
konserwacja, naprawa lub wymiana na nowe elementów drewnianych – ławek, ławostołów i innych elementów drewnianych polegająca na:
- uzupełnieniu brakujących elementów ( klepek na zadaszeniach, desek itp.) – na bieżąco,
- oczyszczeniu ze starych farb, lakierów, mchu i innych nalotów,
- jednokrotnym pomalowaniu lakierem konserwującym lub farbą olejną;
- zakup dwóch koszy na śmieci, po zgłoszeniu potrzeb przez pracownika Urzędu Gminy.
Częstotliwość wykonywania zadań :
- pkt. 1 – jeden raz w miesiącu,
- pkt. 2 – jeden raz w miesiącu czerwcu,
- pkt. 3 i pkt. 5 – naprawa i wymiana elementów po zgłoszeniu potrzeb przez pracownika Urzędu Gminy,
- pkt. 4 – jeden raz w miesiącu kwietniu,
- pkt. 5 b i c – jeden raz w miesiącu lipcu
Boiska wskazane do obsługi wraz z powierzchnią do sprzątania i urządzeniami drewnianymi:
- Buk ( przy boisku sportowym) – pow. 200m2 ( 1 kosz)
- Wołczkowo ( przy barze „ Pod Lipami”) – pow. 200m2 ( 2 kosze i 3 ławki)
- Grzepnica ( przy placu zabaw) – pow. 200m2
- Wąwelnica – pow. 200m2 ( 4 stoły)
Łączna powierzchnia 800 m2
VII. UWAGI DLA WYKONAWCÓW:
- Przed złożeniem oferty zaleca się oferentom zapoznanie się z przedmiotem zamówienia w terenie.
- Oferta winna zostać złożona na załączniku do niniejszego ogłoszenia.
- Po zakończeniu każdego miesiąca zostanie sporządzony protokół odbioru prac, który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury.
VIII. SKŁADANIE OFERT :
- Termin złożenia ofert ustala się do dnia 26.03.2014 r. do godziny 14:00.
- Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Oferta na sprzątanie, wykaszanie, opróżnianie koszy wraz z wywiezieniem nieczystości, konserwację i malowanie urządzeń zabawowych i drewnianych oraz konserwację i naprawę elementów koszy do piłki koszykowej w Gminie Dobra”.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.03.2014r. o godz. 14:30 w Sali Konferencyjnej Urzędu Gminy przy ul. Szczecińskiej 16a.
- Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Dobra przy ulicy Szczecińskiej 16a lub na adres Urząd Gminy Dobra ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.
- Dodatkowe informacje można uzyskać u pracownika Urzędu Gminy Dobra, Anny Komajda - Pryczek pod nr tel. (91) 311 23 07.
Wójt
Teresa Dera
Oferta cenowa >> pobierz
Oświadczenie >> pobierz
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Rozalia Adamska Data wytworzenia:
18 mar 2014
Osoba dodająca informacje
Rozalia Adamska Data publikacji:
18 mar 2014, godz. 10:49
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
18 mar 2014, godz. 10:55