Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Oferta zatrudnienia na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Zespole Finansowym w Urzędzie Gminy Dobra

Nasz znak: ZO.OK.2110.3.2016.TG           

Dobra, dnia 06 grudnia 2016 r.

 

OFERTA ZATRUDNIENIA

 

Wójt Gminy Dobra

ul. Szczecińska 16a

72-003 Dobra

ogłasza konkurs na stanowisko ds. księgowości budżetowej

w Zespole Finansowym

w Urzędzie Gminy Dobra

z siedzibą w Dobrej przy ul. Szczecińskiej 16a, 72-003 Dobra

 ( umowa o pracę na czas zastępstwa pracownika )

 

 

I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.

 

II. Określenie stanowiska:

Stanowisko ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Dobra z siedzibą w Dobrej, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.

 

III. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. Miejsce pracy:

Urząd Gminy Dobra z siedzibą w Dobrej

ul. Szczecińska 16a,

72-003 Dobra

 

  1. Nawiązanie stosunku pracy:

Nawiązanie stosunku pracy nastąpiod dnia 02 stycznia 2017 r. z możliwością przesunięcia terminu zatrudnienia.

 

 

  1. Forma zatrudnienia:
  1. Zatrudnienie nastąpi w oparciu o przepisy ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy i ustawy Kodeks Pracy;
  2. Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika;
  3. Wynagrodzenie zasadnicze w przedziale: 2.200,00 zł brutto – 3.000,00 zł brutto plus dodatek z tytułu wysługi lat;
  4. Stanowisko pracy: stanowisko urzędnicze;
  5. Wymiar czasu pracy: pełny etat;
  6. Zawarcie umowy o pracę na wskazany w punkcie 1 okres służy zaspokojeniu rzeczywistego okresowego zapotrzebowania Pracodawcy na pracę Pracownika, a tym samym nie podlega określonym w art. 251 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666), limitom dotyczącym czasu trwania i liczby umów o pracę zawieranych na czas określony.
  7. Okres wypowiedzenia umowy o pracę na czas określony jest uzależniony od okresu zatrudnienia u Pracodawcy i wynosić będzie:
  1. 2 tygodnie, jeżeli pracownik był zatrudniony krócej niż 6 miesięcy
  2. 1 miesiąc, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 6 miesięcy,
  3. 3 miesiące, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 3 lata.

 

 

IV. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Posiadanie kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku pracy – wykształcenie wyższe ekonomiczne.
  3. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej – w księgowości budżetowej.
  2. Znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów z zakresu ustaw:
    1. Ustawy o Finansach publicznych.
    2. Ustawy o Rachunkowości.
    3. Ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego,
    4. Ustawy opłacie skarbowej.
    5. Ustawy o samorządzie gminnym oraz zasad funkcjonowania samorządu gminnego.
    6. Ustawa o pracownikach samorządowych,
    7. Ustawy o ochronie danych osobowych.
    8. Ustawy o dostępie do informacji publicznej,
      oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustaw.
  3. Wysoka kultura osobista.
  4. Umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji.
  5. Umiejętność komunikacji interpersonalnej i odporność na stres.
  6. Umiejętność pracy w zespole.
  7. Komunikatywność.
  8. Samodzielność, rzetelność, dokładność, odpowiedzialność.
  9. Terminowość.
  10. Dobra znajomość aplikacji biurowych (Microsoft Word, Excel, Open Office, przeglądarek internetowych i poczty elektronicznej).

                                                                                                                                  

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  1. Księgowanie operacji gospodarczych dotyczących dochodów w UG.
  2. Wykonywanie niżej wymienionych czynności w zakresie dochodów:
  1. w oparciu o podział i ustalony plan kont – kompletowanie dokumentów kasowych i bankowych,
  2. dekretacja księgowa w/w dokumentów (dochodowo i przychodowo),
  3. rejestracja dowodów księgowych,
  4. sprawdzanie zgodności zarejestrowanych dokumentów z wyciągami bankowymi i raportami kasowymi,
  5. uzgadnianie miesięcznych obrotów i sald z księgowością podatkową i dysponentami środków budżetowych,
  6. prowadzenie bieżących rozliczeń krótkoterminowych i długoterminowych należności jednostek budżetowych zaliczonych do dochodów budżetowych w przyszłych latach.
  1. Księgowanie i ustalenie zobowiązań wobec Urzędu Skarbowego z tytułu należnego podatku VAT.
  2. Analiza i uzgadnianie co miesiąc kont rozrachunkowych.
  3. Księgowe zamknięcie miesiąca i roku oraz wykonanie koniecznych wydruków.
  4. Przygotowywanie załączników do rocznego sprawozdania finansowego UG i JST w części wynikającej z powierzonego zakresu czynności oraz uczestnictwo w jego sporządzaniu.
  5. Sporządzanie sprawozdań budżetowych z UG i JST, z dochodów oraz o nadwyżce/deficycie JST (NDS) i związanych z powierzonym zakresem czynności.
  6. Sporządzanie inwentaryzacji składników majątkowych ze swojego stanowiska na dzień bilansowy.
  7. Ewidencja dotacji, subwencji i środków pozyskiwanych z zewnątrz oraz sporządzanie sprawozdań z ich wykonania.
  8. Ewidencja zadań zleconych i terminowe przekazywanie należnych dochodów budżetu państwa.
  9. Wprowadzanie danych z zarządzeń i uchwał do programu finansowo - księgowego na dochody UG.
  10. Przygotowywanie sprawozdań na potrzeby Rady Gminy i sprawozdań z działalności Wójta.
  11. Przygotowywanie danych dla Skarbnika Gminy niezbędnych do przygotowania sprawozdań i informacji o wykonaniu budżetu gminy w terminach:
  1. w przypadku informacji na 21 dni przed terminem złożenia wymaganym przepisami prawa.
  2. w przypadku sprawozdań na 30 dni przez terminem złożenia wymaganym przepisami prawa.
  1. Sporządzanie bilansu z wykonania budżetu JST.
  2. Ewidencja księgowa wpłat z tytułu nałożonych mandatów (ewidencja syntetyczna zbiorczo).
  3. Informowanie w formie pisemnej Komendanta Straży Gminnej w Dobrej o dokonanych wpłatach (wydruk komputerowy zawierający: datę wpłaty, kwotę mandatu, numer mandatu), raz w tygodniu w poniedziałek za tydzień poprzedni.
  4. Współpraca z pracownikiem administracyjnym Straży Gminnej w Dobrej w zakresie spraw dotyczących mandatów karnych.
  5. Zastępowanie pracownika zatrudnionego na stanowisku Inspektora w Zespole Finansowym w Urzędzie Gminy Dobra w czasie usprawiedliwionej nieobecności.
  6. Realizacja zadań obronnych i ochrony ludności, wynikających z Planu Operacyjnego Funkcjonowania Giny Dobra i Planu Obrony Cywilnej.
  7. Wykonywanie innych poleceń przełożonych w ramach powierzonego zakresu czynności.

 

Pracownik jest odpowiedzialny za:

  1. Należyte i sumienne wykonywanie powierzonych obowiązków oraz prawidłowe przechowywanie prowadzonych przez siebie akt i dokumentów.
  2. Prawidłowe gromadzenie materiałów potrzebnych do załatwienia sprawy, wyczerpujące ustalenie stanu faktycznego.
  3. Znajomość i ścisłe stosowanie obowiązujących przepisów.
  4. Przestrzeganie terminów przy załatwianiu spraw.
  5. Sprawną i uprzejmą obsługę interesantów.
  6. Przestrzeganie dyscypliny pracy, tajemnicy państwowej i służbowej.
  7. Przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej wraz z rzeczowym wykazem akt oraz instrukcji dotyczącej postępowania z materiałami archiwalnymi.
  8. Uzupełnienie kwalifikacji zawodowych w zakresie własnej specjalizacji.
  9. Przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.
  10. Posługiwanie się powierzonym sprzętem i materiałami zgodnie z ich przeznaczeniem.

 

VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Miejsce pracy:

  1. Praca wykonywana będzie w Urzędzie Gminy Dobra z siedzibą w Dobrej, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.
  2. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych w zakresie podjazdu dla osób niepełnosprawnych (winda) na parter budynku; piętro – nie.
  3. Stanowisko pracy związane z pracą przy monitorze ekranowym, obsługą interesanta.
  4. Narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka, fax.
  5. Stres związany z koniecznością koordynowania wielu spraw jednocześnie.
  6. Na stanowisku pracy występują obciążenia: narządu wzroku (praca przy monitorze ekranowym) i układu mięśniowo-szkieletowego (czynności wykonywane w pozycji siedzącej).
  7. Praca jednozmianowa, w godzinach:
    1. poniedziałek: 8.00 – 17.00,
    2. wtorek: 8.00 – 15.00,
    3. środa: 7.00 – 15.00,
    4. czwartek: 7.00 – 15.00,
    5. piątek: 7.00 – 15.00.
  8. Przyjęcia interesantów na tym stanowisku odbywają się w poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki - w godzinach określonych w punkcie 7

 

VII. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:

  1. Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV).
  2. List motywacyjny.
  3. Kwestionariusz osobowy - (wzór do pobrania).
  4. Kserokopie świadectw pracy.
  5. Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych.
  6. Kserokopię dokumentu dowodu osobistego.
  7. Kserokopię dokumentu prawa jazdy.
  8. Oświadczenie kandydata, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe -(wzór do pobrania).
  9. Oświadczenie kandydata, że posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. księgowości budżetowej -  (wzór do pobrania).
  10. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych – (wzór do pobrania).
  11. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury konkursowej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (wzór do pobrania)

 

  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie:

  1. osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Dobra z siedzibą w Dobrej przy ul. Szczecińskiej 16a, lub
  2. pocztą na adres korespondencyjny Urzędu Gminy Dobra: ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra, z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Dobra – zastępstwo pracownika”.

 

Oferty wraz z kompletem wymaganych dokumentów należy składać w terminie:

do dnia 19 grudnia 2016 r. do godz. 14.00.

 

W przypadku ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o konkursie
(liczy się data wpływu do Sekretariatu Urzędu Gminy Dobra).

 

Nie będą rozpatrywane oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po dniu 19 grudnia 2016 r. oraz oferty przesłane pocztą elektroniczną.

 

  1. Dodatkowe informacje:
    1. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni do drugiego etapu konkursu, sprawdzającego wiedzę oraz umiejętności kandydata (test pisemny, rozmowa kwalifikacyjna), drogą telefoniczną lub elektroniczną.
    2. Kandydaci, nie spełniający wymagań formalnych, nie będą informowani.
    3. Informacja o wyniku konkursu zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.dobraszczecinska.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.
  2. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani w wyniku konkursu na ww. stanowisko urzędnicze, są odsyłane jeżeli kandydat zaznaczył to w złożonej dokumentacji albo gdy wystąpi z takim wnioskiem po przeprowadzonym naborze.

 

 

 

UWAGA:

Dokumenty, które kandydat powinien złożyć muszą być kompletne
i bezwzględnie własnoręcznie przez niego podpisane oraz opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902)”.

Nie podpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty i utratę szansy na przejście do drugiego, decydującego etapu konkursu.

 

Dodatkowych informacji dotyczących konkursu udzielają:

Tamara Gębuś, Inspektor w Zespole Organizacyjnym w Urzędzie Gminy Dobra,

Nr telefonu kontaktowego:  91 424 44 93 ;

 

Wójt
Teresa Dera

 

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Tamara Gębuś

Data wytworzenia:
06 gru 2016

Osoba dodająca informacje

Kinga Kowalewska

Data publikacji:
06 gru 2016, godz. 13:45

Osoba aktualizująca informacje

Kinga Kowalewska

Data aktualizacji:
06 gru 2016, godz. 13:55