Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Odbiór, transport i utylizacja odpadów komunalnych w postaci przeterminowanych leków pochodzących od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Dobra

Dobra, dnia 30.01.2015 r.

Nasz znak: WGOKiE.GOK.7031.3.2015.MB

 

ZAPYTANIE OFERTOWE


     Zgonie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) Gmina Dobra zwraca się z zapytaniem ofertowym na odbiór, transport i utylizację odpadów komunalnych w postaci przeterminowanych leków pochodzących od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Dobra. Odbiór odpadów z punktów zbiórki w wyznaczonych aptekach, punktach aptecznych położonych w granicach administracyjnych Gminy Dobra.
I.    Opis przedmiotu zamówienia:

1.    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów w postaci przeterminowanych leków z aptek, punktów aptecznych położonych w granicach administracyjnych Gminy Dobra, wskazanych w ZAŁĄCZNIKU NR 1.
2.    Przedmiot zamówienia obejmuje odpady sklasyfikowane pod kodami:
20 01 31 * - leki cytotoksyczne i cytostatyczne oraz
20 01 32 – leki inne niż wymienione w 20 01 31 zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27  kwietnia  2001 r.  w sprawie katalogu odpadów ( Dz. U. Nr 112, poz. 1206). Są to odpady pochodzące od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Dobra.
3.    Odbiór odpadów z poszczególnych aptek, punktów aptecznych  nastąpi 1 raz na kwartał tj.
- 31 marzec 2015 r.
- 30 czerwiec 2015 r.
- 30 wrzesień 2015 r.
- 30 grudzień 2015 r.
oraz dodatkowo  w przypadku zaistnienia takiej potrzeby w terminie 2 tygodni od zgłoszenia przez  Zamawiającego.
4.    Wykonawca  zobowiązany jest  do przekazania odebranych przeterminowanych leków  uprawnionym  podmiotom  prowadzącym działalność w zakresie  przetwarzania  tego rodzaju odpadów w procesach unieszkodliwiania.
5.    Przewidywana  ilość przeterminowanych  leków do odbioru w  całym okresie   umowy wyniesie  1000 kg.
6.    Wykonawca jest zobowiązany do wystawienia karty przekazania odpadów po wykonanej usłudze ( 3 egzemplarze)  oraz udzielenia informacji  jakim procesom przetwarzania  zostały poddane  odebrane odpady.
7.    Zamawiający zastrzega sobie możliwość  wskazania  dodatkowych, innych niż wymienione  w załączniku nr 1, miejsc  odbioru odpadów w czasie trwania umowy, w razie zaistnienia  takiej potrzeby.

II.    Termin realizacji umowy od 15.02.2015  do 31.12.2015r.
III.    Warunki składania ofert

1.    Do składania ofert mogą przystąpić jedynie przedsiębiorcy posiadający:
a)    aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej zgodnie z art. 9 b ustawy z dnia  13  września  1996  r.  o utrzymaniu  czystości i porządku w gminach  ( Dz. U.  z 2013r.  poz. 1399  z późn. zm.) , który powinien uwzględniać  odpady  sklasyfikowane  pod kodami 20 01 31 * oraz  20 01 32.
b)    Ważne zezwolenie  na prowadzenie  działalności w zakresie  transportu odpadów wydane w związku z art. 28  ustawy z dnia  27  kwietnia 2001  r. o odpadach ( Dz. U.  z 2010 r.  Nr 185, poz.  1243  z późn. zm.)  obejmujące ww. kody odpadów.
c)    Ważne zezwolenie  na zbieranie  odpadów , wydane w związku z art. 42  ustawy  z dnia  14  grudnia   2012  r. o odpadach ( Dz. U. z 2013r. poz.  21  z późn. zm.).

2.    W ofercie cenowej należy podać: całkowitą cenę odbioru,  transportu i utylizacji 1kg odpadów o, których mowa w opisie przedmiotu zamówienia.

3.    Miejsce i sposób składania ofert: osobiście w Urzędzie Gminy Dobra ul. Szczecińska  16a lub ul. Graniczna 39b w miejscowości Dobra, drogą mailową na adres: wso2@dobraszczecinska.pl  lub faxem na numer Urzędu Gminy Dobra.: 91 424 15 45.

4.     Termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia  9  lutego 2015 r. do godziny 1500. Zaleca się  aby ofertę  sporządzić na załączonym druku ZAŁĄCZNIK NR 2  do  przedmiotowego zapytania ofertowego.

5.    Kryteria wyboru:
Cena – 100%

6.    Osobą upoważnioną do kontaktowania się z ofertami jest:
p. Monika Buczek tel. 91 421-44-43
p.  Anna Budzyńska tel. 91 311-34-87
Urząd funkcjonuje: poniedziałki od 800 do 1700 , wtorki  800-1500,  
środa – piątek 700-1500 .

7.     Załączniki  do zapytania ofertowego:
ZAŁĄCZNIK NR 1 - wykaz aptek, punktów aptecznych, z których będą  odbierane przeterminowane leki.
ZAŁĄCZNIK NR 2 - wzór oferty wykonawcy.
ZAŁĄCZNIK NR 3 – wzór umowy.

Zapytanie ofertowe - załączniki - pobierz (pdf)

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
30 sty 2015

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
30 sty 2015, godz. 14:31

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
30 sty 2015, godz. 14:36