Odbiór, transport i utylizacja odpadów komunalnych w postaci przeterminowanych leków pochodzących od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Dobra
Dobra, dnia 30.01.2015 r.
Nasz znak: WGOKiE.GOK.7031.3.2015.MB
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zgonie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) Gmina Dobra zwraca się z zapytaniem ofertowym na odbiór, transport i utylizację odpadów komunalnych w postaci przeterminowanych leków pochodzących od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Dobra. Odbiór odpadów z punktów zbiórki w wyznaczonych aptekach, punktach aptecznych położonych w granicach administracyjnych Gminy Dobra.
I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów w postaci przeterminowanych leków z aptek, punktów aptecznych położonych w granicach administracyjnych Gminy Dobra, wskazanych w ZAŁĄCZNIKU NR 1.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje odpady sklasyfikowane pod kodami:
20 01 31 * - leki cytotoksyczne i cytostatyczne oraz
20 01 32 – leki inne niż wymienione w 20 01 31 zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. w sprawie katalogu odpadów ( Dz. U. Nr 112, poz. 1206). Są to odpady pochodzące od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Dobra.
3. Odbiór odpadów z poszczególnych aptek, punktów aptecznych nastąpi 1 raz na kwartał tj.
- 31 marzec 2015 r.
- 30 czerwiec 2015 r.
- 30 wrzesień 2015 r.
- 30 grudzień 2015 r.
oraz dodatkowo w przypadku zaistnienia takiej potrzeby w terminie 2 tygodni od zgłoszenia przez Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odebranych przeterminowanych leków uprawnionym podmiotom prowadzącym działalność w zakresie przetwarzania tego rodzaju odpadów w procesach unieszkodliwiania.
5. Przewidywana ilość przeterminowanych leków do odbioru w całym okresie umowy wyniesie 1000 kg.
6. Wykonawca jest zobowiązany do wystawienia karty przekazania odpadów po wykonanej usłudze ( 3 egzemplarze) oraz udzielenia informacji jakim procesom przetwarzania zostały poddane odebrane odpady.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wskazania dodatkowych, innych niż wymienione w załączniku nr 1, miejsc odbioru odpadów w czasie trwania umowy, w razie zaistnienia takiej potrzeby.
II. Termin realizacji umowy od 15.02.2015 do 31.12.2015r.
III. Warunki składania ofert
1. Do składania ofert mogą przystąpić jedynie przedsiębiorcy posiadający:
a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej zgodnie z art. 9 b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2013r. poz. 1399 z późn. zm.) , który powinien uwzględniać odpady sklasyfikowane pod kodami 20 01 31 * oraz 20 01 32.
b) Ważne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane w związku z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) obejmujące ww. kody odpadów.
c) Ważne zezwolenie na zbieranie odpadów , wydane w związku z art. 42 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013r. poz. 21 z późn. zm.).
2. W ofercie cenowej należy podać: całkowitą cenę odbioru, transportu i utylizacji 1kg odpadów o, których mowa w opisie przedmiotu zamówienia.
3. Miejsce i sposób składania ofert: osobiście w Urzędzie Gminy Dobra ul. Szczecińska 16a lub ul. Graniczna 39b w miejscowości Dobra, drogą mailową na adres: wso2@dobraszczecinska.pl lub faxem na numer Urzędu Gminy Dobra.: 91 424 15 45.
4. Termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 9 lutego 2015 r. do godziny 1500. Zaleca się aby ofertę sporządzić na załączonym druku ZAŁĄCZNIK NR 2 do przedmiotowego zapytania ofertowego.
5. Kryteria wyboru:
Cena – 100%
6. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z ofertami jest:
p. Monika Buczek tel. 91 421-44-43
p. Anna Budzyńska tel. 91 311-34-87
Urząd funkcjonuje: poniedziałki od 800 do 1700 , wtorki 800-1500,
środa – piątek 700-1500 .
7. Załączniki do zapytania ofertowego:
ZAŁĄCZNIK NR 1 - wykaz aptek, punktów aptecznych, z których będą odbierane przeterminowane leki.
ZAŁĄCZNIK NR 2 - wzór oferty wykonawcy.
ZAŁĄCZNIK NR 3 – wzór umowy.
Zapytanie ofertowe - załączniki - pobierz (pdf)
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
30 sty 2015
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
30 sty 2015, godz. 14:31
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
30 sty 2015, godz. 14:36