Nabór na wolne stanowisko urzędnicze stanowisko ds. kadr i płac w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Dobrej
Dołuje, dnia 25 kwietnia 2022 r.
Nasz znak: ZEAS.2110.1.2022.HT
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE – STANOWISKO DS. KADR I PŁAC
W ZESPOLE EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNYM SZKÓŁ W DOBREJ
72-002 DOŁUJE, UL. DANIELA 32
Kierownik Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej, ul. Daniela 32, 72-002 Dołuje, działając na podstawie art. 11 ust. 1, art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530)
ogłasza
nabór na wolne stanowisko urzędnicze
stanowisko ds. kadr i płac
w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Dobrej
72-002 Dołuje, ul. Daniela 32
I. Nazwa i adres jednostki:
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Dobrej
ul. Daniela 32
72-002 Dołuje
II. Stanowisko pracy:
Stanowisko ds. kadr i płac w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Dobrej, z siedzibą w Dołujach, przy ul. Daniela 32.
III. Miejsce pracy:
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Dobrej
ul. Daniela 32
72-002 Dołuje
IV. Nawiązanie stosunku pracy:
- Nawiązanie stosunku pracy: od dnia 01 lipca 2022 r. z możliwością przesunięcia terminu zatrudnienia
- Forma zatrudnienia: umowa o pracę
- Wymiar czasu pracy: pełny etat
4. Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony.
5. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
6. Dla pracownika, o którym mowa w ust. 5, w czasie trwania zawartej z nim umowy o pracę na czas określony organizuje się służbę przygotowawczą:
1) służba przygotowawcza ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych;
2) służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem;
3) pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
V. Wymagania związane ze stosunkiem pracy:
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) posiadanie kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku – posiadanie wykształcenia wyższego w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce - wykształcenie wyższe ekonomiczne;
3) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
5) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów ustaw, a w szczególności: ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o podatku dochodowych od osób prawnych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy – Karta Nauczyciela, ustawy – Kodeks pracy, ustawy Prawo oświatowe, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks cywilny, ustawy Prawo zamówień publicznych;
- biegła znajomość komputera (Microsoft Word, Excel, Open Office, przeglądarek internetowych i poczty elektronicznej);
- wysoka kultura osobista;
- umiejętność obsługi elektronicznych urządzeń biurowych (faks, kopiarka itp.);
- zdecydowanie i samodzielność w działaniu;
- komunikatywność;
- terminowość;
- umiejętność pracy w zespole;
- rzetelność i odpowiedzialność.
VI. Proponowany zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Do zadań pracownika zatrudnionego na stanowisku ds. kadr i płac należy:
- prowadzenie spraw osobowych pracowników zatrudnionych w Publicznej Szkole Podstawowej im. K.I. Gałczyńskiego w Dobrej oraz Publicznej Szkoły Podstawowej w Dołujach, prowadzonych przez Gminę Dobra w szczególności:
- prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników,
- sporządzanie umów o pracę, aneksów do umów, umów zleceń oraz umów o dzieło,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników,
- przygotowywanie dokumentacji emerytalnej i rentowej pracowników,
- sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących zatrudnienia oraz SIO,
- wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
- przygotowywanie zmian wynagrodzeń pracowników szkół, po uzgodnieniu z dyrektorami szkół,
- sporządzanie sprawozdań z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego,
- prowadzenie spraw związanych z naborem pracowników na wolne stanowiska urzędnicze,
- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem służby przygotowawczej pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych,
- sporządzanie wniosków do Powiatowego Urzędu Pracy w sprawie organizowania prac interwencyjnych i robót publicznych.
- zgłaszanie na bieżąco do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych osób zatrudnionych, zwalnianych oraz dokonywanie wszelkich zmian w tym zakresie;
- naliczanie wypłat wynagrodzeń oraz pozostałych należności dla wszystkich pracowników zatrudnionych w szkołach;
- sporządzanie list płac dla pracowników zatrudnionych w szkołach;
- naliczanie podatku dochodowego wszelkich wpłat podlegających opodatkowaniu oraz składek ZUS i przygotowywanie deklaracji dotyczących podatku oraz ZUS;
- przygotowanie i rozliczanie składek i deklaracji PFRON;
- przygotowywanie dokumentów do archiwizacji oraz sporządzanie list dokumentów przekazywanych do archiwum;
- zastępowanie pracownika zatrudnionego na wieloosobowym stanowisku ds. kadr i płac w okresie usprawiedliwionej nieobecności;
- przygotowanie odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych;
- przygotowanie sprawozdań na potrzeby Rady Gminy i sprawozdań z działalności Wójta;
- przygotowanie wniosków wydatków do projektów do projektu budżetu gminy na następny rok celem zabezpieczenia realizacji zaplanowanych zadań;
- sporządzanie sprawozdań statystycznych w ramach powierzonego zakresu czynności;
- wykonywanie innych poleceń przełożonego w ramach powierzonego zakresu czynności.
Ponadto, pracownik jest odpowiedzialny za:
- należyte i sumienne wykonywanie powierzonych obowiązków oraz prawidłowe przechowywanie prowadzonych przez siebie akt i dokumentów;
- prawidłowe gromadzenie materiałów potrzebnych do załatwienia sprawy, wyczerpujące ustalenie stanu faktycznego;
- znajomość i ścisłe stosowanie obowiązujących przepisów;
- przestrzeganie terminów przy załatwianiu spraw;
- sprawną i uprzejmą obsługę interesantów;
- przestrzeganie dyscypliny pracy, tajemnicy państwowej i służbowej;
- przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej wraz z rzeczowym wykazem akt oraz instrukcji dotyczącej postępowania z materiałami archiwalnymi;
- uzupełnienie kwalifikacji zawodowych w zakresie własnej specjalizacji;
- przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.;
- posługiwanie się powierzonym sprzętem i materiałami zgodnie z ich przeznaczeniem.
VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy:
- Praca wykonywana będzie w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Dobrej, z siedzibą w Dołujach, przy ul. Daniela 32.
- Praca o charakterze biurowym, wymagająca częstego kontaktu z interesantami oraz z różnego rodzaju instytucjami.
- Praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
- Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, fax.
- Stres związany z koniecznością koordynowania wielu spraw jednocześnie.
- Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, brak jest podjazdów oraz pomieszczeń higieniczno-sanitarnych spełniających normy dla osób niepełnosprawnych.
- Na stanowisku pracy występują obciążenia: narządu wzroku (praca przy monitorze ekranowym) i układu mięśniowo-szkieletowego (czynności wykonywane w pozycji siedzącej);
- Praca w godzinach: poniedziałek – piątek 7:00-15:00.
- Oświetlenie naturalne i sztuczne.
VIII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych: był niższy niż 6%.
IX. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
- Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie według wzoru dostępnego na stronie www.bip.dobraszczecinska.pl – wzór.
- Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata własnoręcznym podpisem „za zgodność z oryginałem”).
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata własnoręcznym podpisem „za zgodność z oryginałem”).
- Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnianie wymagań niezbędnych i dodatkowych (poświadczone przez kandydata własnoręcznym podpisem „za zgodność z oryginałem”).
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) (poświadczone przez kandydata własnoręcznym podpisem „za zgodność z oryginałem”).
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych - wzór.
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - wzór.
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku - wzór.
- Oświadczenie kandydata do pracy o udostępnieniu danych osobowych wymaganych na podstawie art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) – wzór.
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury konkursowej, w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Dobrej, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych - wzór.
X. Termin i miejsce składania dokumentów:
- Osobiście w siedzibie Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej, z siedzibą w Dołujach przy ul. Daniela 32.
- Pocztą na adres korespondencyjny Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej, ul. Daniela 32, 72-002 Dołuje, z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko – stanowisko ds. kadr i płac”.
- Oferty wraz z kompletem dokumentów należy składać w terminie do dnia 11 maja 2022 r. do godz. 15:00.
- Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły do Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej, przy ul. Daniela 32, 72-002 Dołuje w terminie do dnia 11 maja 2022 r. do godz. 15:00.
- Nie będą rozpatrywane dokumenty, które wpłyną do Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej przy ul. Daniela 32, 72-002 Dołuje po dniu 11 maja 2022 r. do godz. 15:00 oraz dokumenty przesłane pocztą elektroniczną.
XI. Dodatkowe informacje:
- Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
- etap I – sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert;
- etap II – postępowanie rekrutacyjne w postaci testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej, z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
- Kandydaci spełniający wymagania formalne o dalszych etapach i czynnościach naboru będą informowani drogą elektroniczną na wskazany w dokumentach aplikacyjnych adres e-mail, a w przypadku braku adresu poczt elektronicznej drogą telefoniczną.
- Kandydaci, nie spełniający wymagań formalnych, nie będą informowani o wynikach.
- Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dobra (www.bip.dobraszczecinska.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej.
- Dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani w wyniku naboru na ww. stanowisko urzędnicze, są odsyłane jeżeli kandydat zaznaczył to w złożonej dokumentacji albo gdy wystąpi z takim wnioskiem po przeprowadzonym naborze.
p.o. Kierownika
Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej
Joanna Hrabska
Klauzula o ochronie danych osobowych
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL0,
informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie: Kierownik Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej, z siedzibą w Dołujach, przy ul. Daniela 32, 72-002 Dołuje.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych osobowych.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Dobrej jest możliwy pod adresem e-mail: inspektor@zeasdobra.pl.
- Dane osobowe Pana/i będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia j/w o ochronie danych oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) w celu rekrutacji do pracy w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Dobrej
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat w przypadku nie przyjęcia kandydata do pracy albo, w przypadku zatrudnienia przez okres 50 lat po ustaniu zatrudnienia.
- Posiada Pan/i prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz praw do cofnięcia zgody.
- Osoba przekazująca swoje dane ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych osobowych.
- Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych, jeśli uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie przez Administratora Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa pracy, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Niepodanie danych może być podstawą odrzucenia oferty.
- Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Dobrej nie przewiduje wykorzystania danych w celach innych niż w związku z naborem lub zatrudnieniem.
Dodatkowych informacji dotyczących naboru udziela: Pani Helena Tomaszewska Główny Specjalista w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Dobrej, telefon kontaktowy: 91 311 37 38 w. 203.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Helena Tomaszewska Data wytworzenia:
25 kwi 2022
Osoba dodająca informacje
Kinga Kowalewska Data publikacji:
25 kwi 2022, godz. 15:11
Osoba aktualizująca informacje
Kinga Kowalewska Data aktualizacji:
25 kwi 2022, godz. 15:11