Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Azbest

ZAPYTANIE OFERTOWE

Na podstawie art.4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2013r., Poz. .907, ze zm..) Wójt Gmina Dobra ogłasza nabór ofert:

I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Dobra
ul. Szczecińska 16 a
72-003 Dobra
NIP: 851 294 80 83, REGON: 811685496


II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.    Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi:

a.    demontaż pokrycia lub innych wyrobów zawierających azbest,
b.    zbieranie i zabezpieczenie zdemontowanych wyrobów zawierających azbest zgodnie z obowiązującymi przepisami (m. in. ułożenie na paletach, zabezpieczenie folią),
c.    ważenie zdemontowanych/zebranych wyrobów zawierających azbest przy użyciu własnych (posiadających legalizację ) urządzeń Wykonawcy,
d.    załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z miejsca rozbiórki lub składowania  do miejsca unieszkodliwienia,
e.    unieszkodliwiania poprzez składowanie odpadu niebezpiecznego na składowisku odpadów niebezpiecznych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wg poniższego wyszczególnienia:   

 

L.p. posesji

Ilość azbestu przeznaczona do utylizacji [Mg] w przybliżeniu

Zakres usługi

 

5,67

Transport/utylizacja

(składowane)

 

24,14

Demontaż/transport/utylizacja

(pokrycia dachowe)

Razem

29,81

 

 

Ze względu na to, że powyższe dane są tylko danymi szacunkowymi Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości powyższego zadania, bądź możliwość zwiększenia ilości zamówienia o nie więcej niż 50 %, lub możliwość przesunięcia pomiędzy pozycjami powyższej tabeli.
Zadanie będzie finansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie. Zamawiający zatem zastrzega, że unieważni postępowanie, jeżeli środki które zamierzał przeznaczył na realizację zamówienia nie zostaną mu przyznane przez WFOŚiGW w Szczecinie.
Ponadto:
2.    Wykonawca przy realizacji robót obowiązany jest do przestrzegania przepisów zawartych w :

-    Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r., nr 71, poz. 649 z późn.zm) i Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010r. zmieniającego rozporządzenie  w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U.2010 r., nr.162, poz..1089);
-    Ustawie z dnia 14 grudnia  2012 r. o odpadach  (Dz.U.2013r., poz. 21 ze. zm.);
-    Ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2013r., poz.1232 ze zm.);
-    Ustawie z dnia 19 czerwca 1997r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. z 2004r. Nr 3, poz. 20 z późn. zm.);
-    Ustawie z dnia 28 października 2002r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz.U.2011r., nr .227, poz. 1367 z późn.zm.);
-    Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. 2005r. Nr 216, poz.1824);
-    Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U.2010 r. Nr 249, poz.1673);
-    Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011r. Nr 8, poz.31);
-    Ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz.U.2013r.,poz.1409 ze  zm).
-    Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz .U.z 2003r. Nr 120, poz.1126).

3.    Przygotowanie do transportu, ważenie odpadów w miejscu odbioru, załadunek i transport azbestu na miejsce składowania (utylizacji) leży po stronie Wykonawcy. Transport będzie się odbywał przy użyciu samochodów o różnym tonażu ze względu na konieczność dojazdu do miejsc trudnodostępnych (wąskie ulice), z zachowaniem przepisów o przewozie towarów niebezpiecznych.
4.    Demontażu wyrobów azbestowych mogą dokonywać jedynie osoby przeszkolone w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy usuwaniu wyrobów zawierających azbest.
5.    Usuwane odpady zawierające azbest powinny być składowane na składowiskach odpadów niebezpiecznych lub na wydzielonych częściach składowisk odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne.
6.    Wykonawca robót zobowiązuje się do utylizacji materiałów z rozbioru (przekazania na składowisko odpadów).
7.    Każdy właściciel posesji będzie potwierdzał w protokole ilość odpadu w oparciu o dane z ważenia odpadów przez Wykonawcę. Dowodem odebrania odpadu będzie karta przekazania odpadu pochodzącego z danej nieruchomości.  
8.    Zadanie będzie realizowane zgodnie z kolejnością przedstawioną na wykazie nieruchomości stanowiącym załącznik nr 1 do umowy zawartej pomiędzy  Wykonawcą i Zamawiającym. Zakres prac i termin wykonania będzie ustalany każdorazowo z właścicielem nieruchomości.
9.    Wykonawca zobowiązuje się do przyjazdu w celu wykonywania zleconych prac tak często, jak często okaże się to niezbędne do wykonania całego przedmiotu zamówienia w okresie objętym umową.
10.    Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
11.    W czasie odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację:

-    zbiorczą kartę przekazania odpadu na składowisko odpadów niebezpiecznych oraz  odrębne karty przekazania odpadów wystawione dla każdego właściciela nieruchomości.
-    protokoły sporządzone dla każdej nieruchomości zawierające informacje dot:

a.    imię i nazwisko właściciela wyrobów zawierających azbest,
b.    miejsce odbioru- adres,
c.    datę odbioru,
d.    ilość odebranych wyrobów zawierających azbest,
e.    oświadczenie o  uporządkowania terenu po wykonaniu usługi,
f.    oświadczenie o  nie wyrządzeniu szkód w czasie realizacji usługi,
g.    podpis właściciela nieruchomości i przedstawiciela Wykonawcy.

Protokoły winny być sporządzone w 3 egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy, Właściciela nieruchomości i Zamawiającego.

-    dokumentaję fotograficzną potwierdzajacą wykonanie usługi (na płycie CD) potwierdzającą wykonanie usługi, sporządzoną w sposób umożliwiający identyfikację nieruchomości (2-4 fotografie).

III. TERMIN REALIZACJI ZADANIA
Do dnia 30 września 2015 roku.

IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.
Oferta powinna być:

- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać wszystkie dane wyszczególnione w formularzu ofertowym,
- podpisana czytelnie przez wykonawcę.

Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej (ręcznie (czytelnie), na maszynie lub komputerze). Na kopercie proszę o zamieszczenie dopisku „Oferta na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Dobra”
Do formularza ofertowego wykonawcy dołączają dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodne z obowiązującym stanem prawnym oraz dokumenty potwierdzające wymagania pkt. VII.

V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na  adres: Urząd Gminy, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra .
2. Termin składania ofert upływa w dniu 15 czerwca 2014 roku o godz. 1200. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do UG Dobra.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4.  Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie podana na stronie internetowej pod adresem: www.bip.dobraszczecinska.pl

VI.  KRYTERIA WYBORU OFERT: 100% cena.
Wykonawca deklarując wolę wykonania zamówienia za cenę jednostkową usługi podaną w formularzu ofertowym, akceptuje w całości postanowienia niniejszego zapytania ofertowego, co jest równoznaczne z pozbawieniem się możliwości żądania zapłaty za elementy, które wynikają z tego opisu, a nie zostały uwzględnione przy obliczaniu ceny. Wykonawca określi cenę oferty w złotych polskich (PLN), podając ja w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza( do dwóch miejsc po przecinku).

VII.  WYMAGANIA, JAKIE POWINNI SPEŁNIAĆ WYKONAWCY ZAMÓWIENIA W ZAKRESIE DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.   Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności  lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3.   Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4.   Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia.


W tym celu należy załączyć do formularza ofertowego:

•    umowę ze składowiskiem odpadów na przyjęcie odpadów zawierających azbest,
•    zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych
•    stosowne zezwolenia (kopie) dokumentów na prowadzenie działalności związanej z wyrobami zawierającymi azbest (np. decyzja Marszałka zatwierdzająca program gospodarki odpadami niebezpiecznymi),
•    aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.


W załączeniu:
1. Formularz oferty - pobierz (pdf)

                                    Wójt Gminy Dobra
                                         Teresa Dera

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
02 cze 2015

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
02 cze 2015, godz. 22:16

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
08 cze 2015, godz. 14:29