Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Dobra
WÓJT GMINY DOBRA
ogłasza że:
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na dostawy pn:
„ Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Dobra”
Kod CPV 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2
1. Przedmiotem zamówienia jest: zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Dobra
a. Zakres zamówienia obejmuje: usługę odśnieżania dróg na terenie Gminy Dobra
2. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia – do dnia 15 kwietnia 2009r.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy;
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 usług (prac podobnych) polegających na zimowym utrzymaniu dróg o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł każda.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.
6. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
7. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
8. Termin związania ofertą - 30 dni.
9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
10. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
11. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Dokumenty przetargowe można otrzymać nieodpłatnie w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji Urzędu Gminy w Dobrej, ul. Graniczna 24a w godz. od 9.00 do 15.00 lub pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz, tel. 091 422 39 22 w godz. 9:00-15:00, fax. 091 422 39 20 (czynny całą dobę).
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 21.10.2008 r. do godz. 10:30.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 21.10.2008 r. o godz. 11:00 w sali konferencyjnej „0” Urzędu Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a.
Wójt
Teresa Dera
ogłasza że:
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na dostawy pn:
„ Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Dobra”
Kod CPV 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2
1. Przedmiotem zamówienia jest: zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Dobra
a. Zakres zamówienia obejmuje: usługę odśnieżania dróg na terenie Gminy Dobra
2. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia – do dnia 15 kwietnia 2009r.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy;
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 usług (prac podobnych) polegających na zimowym utrzymaniu dróg o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł każda.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.
6. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
7. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
8. Termin związania ofertą - 30 dni.
9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
10. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
11. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Dokumenty przetargowe można otrzymać nieodpłatnie w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji Urzędu Gminy w Dobrej, ul. Graniczna 24a w godz. od 9.00 do 15.00 lub pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz, tel. 091 422 39 22 w godz. 9:00-15:00, fax. 091 422 39 20 (czynny całą dobę).
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 21.10.2008 r. do godz. 10:30.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 21.10.2008 r. o godz. 11:00 w sali konferencyjnej „0” Urzędu Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a.
Wójt
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie (JPG, 148.61Kb) | 2008-10-10 11:02:49 | 1 | |
Ogloszenie (PDF, 119.28Kb) | 2008-10-10 11:01:52 | 17 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zalacznik nr 1 - oferta cenowa (PDF, 28.28Kb) | 2008-10-10 11:03:01 | 17 | |
Zalacznik nr 2 - oswiadczenie (PDF, 26.58Kb) | 2008-10-10 11:03:13 | 20 | |
Zalacznik nr 3 - wykaz ulic (PDF, 186.55Kb) | 2008-10-10 11:03:26 | 51 | |
Zalacznik nr 4 - wykaz wykonanych prac (PDF, 25.74Kb) | 2008-10-10 11:03:36 | 25 | |
Zalacznik nr 5 - umowa (PDF, 37.56Kb) | 2008-10-10 11:03:57 | 30 | |
SIWZ (PDF, 167.34Kb) | 2008-10-10 11:01:52 | 33 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zalacznik nr 1 - oferta cenowa - modyfikacja (PDF, 28.02Kb) | 2008-10-13 16:32:58 | 1 | |
Modyfikacja (PDF, 97.25Kb) | 2008-10-13 16:32:37 | 5 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Informacja o wynikch przetargu (PDF, 123.64Kb) | 2008-10-24 12:29:27 | 4 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
10 paź 2008
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
10 paź 2008, godz. 11:01
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
10 paź 2008, godz. 11:01