Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Dobra

WÓJT GMINY DOBRA

ogłasza że:
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na usługi o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na dostawy pn:

„ Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Dobra”
Kod CPV 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2


1. Przedmiotem zamówienia jest: zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Dobra
a. Zakres zamówienia obejmuje: usługę odśnieżania dróg na terenie Gminy Dobra
2. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia – do dnia 15 kwietnia 2010r.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy;
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 usług (prac podobnych) polegających na zimowym utrzymaniu dróg o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł każda.
6.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
7.Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
8.Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
9.Termin związania ofertą -30 dni
10.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
12.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
13.Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007, nr 223, poz. 1655)
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 02.11.2009r., do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 02.11.2009r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej Urzędu Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23.10.2009r.  pod nr 186515.

Wójt

Teresa Dera


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie - zimowe utrzymanie drog (PDF, 402.57Kb) 2009-10-23 20:09:55 43

SWZ

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Informacja o wynikach przetargu - Zimowe utrzymanie drog (JPG, 127.98Kb) 2009-11-04 19:56:20 1

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
23 paź 2009

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
23 paź 2009, godz. 20:09

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
23 paź 2009, godz. 20:09