Wywóz odpadów segregowanych z pojemników usytuowanych na terenie Gminy Dobra
WÓJT GMINY DOBRA
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na usługi od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
Wywóz odpadów segregowanych z pojemników usytuowanych na terenie
Gminy Dobra
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wywozie surowców wtórnych z pojemników ustawionych na terenie Gminy Dobra i odbiorze surowców składowanych luzem obok pojemników.
2. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie usługi polegającej na wywozie surowców wtórnych z pojemników stanowiących własność Wykonawcy i Zamawiającego ustawionych na terenie Gminy Dobra i odbiorze surowców składowanych luzem obok pojemników.
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania – od 01.01.2010r. do 31.12.2010r.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 prace podobne. Za prace podobne zamawiający uzna:
minimum dwie prace polegające na wywozie surowców wtórnych z pojemników, przy czym każda z minimum dwóch prac powinna obejmować okres nie krótszy niż pół roku kalendarzowego.
7. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
8. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
9. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
10. Termin związania ofertą -30 dni
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 07.223.1655 z późn. zm.)
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Sylwia Godlewska – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 15.12.2009r., do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 16.12.2009r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej „ 0” Urzędu Gminy w Dobrej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08.12.2009 pod nr 421576-2009.
Wójt
Teresa Dera
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na usługi od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
Wywóz odpadów segregowanych z pojemników usytuowanych na terenie
Gminy Dobra
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wywozie surowców wtórnych z pojemników ustawionych na terenie Gminy Dobra i odbiorze surowców składowanych luzem obok pojemników.
2. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie usługi polegającej na wywozie surowców wtórnych z pojemników stanowiących własność Wykonawcy i Zamawiającego ustawionych na terenie Gminy Dobra i odbiorze surowców składowanych luzem obok pojemników.
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania – od 01.01.2010r. do 31.12.2010r.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 prace podobne. Za prace podobne zamawiający uzna:
minimum dwie prace polegające na wywozie surowców wtórnych z pojemników, przy czym każda z minimum dwóch prac powinna obejmować okres nie krótszy niż pół roku kalendarzowego.
7. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
8. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
9. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
10. Termin związania ofertą -30 dni
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 07.223.1655 z późn. zm.)
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Sylwia Godlewska – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 15.12.2009r., do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 16.12.2009r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej „ 0” Urzędu Gminy w Dobrej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08.12.2009 pod nr 421576-2009.
Wójt
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie - Wywoz odpadow segregowanych (PDF, 431.13Kb) | 2009-12-08 19:46:49 | 3 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zalacznik nr 1 - oferta cenowa - Wywoz odpadow segregowanych (PDF, 30.04Kb) | 2009-12-08 19:44:05 | 154 | |
Zalacznik nr 2 - oswiadczenie - Wywoz odpadow segregowanych (PDF, 27.06Kb) | 2009-12-08 19:44:20 | 156 | |
Zalacznik nr 3 - wykaz prac podobnych - Wywoz odpadow segregowanych (PDF, 26.39Kb) | 2009-12-08 19:45:08 | 154 | |
Zalacznik nr 4 - wzor umowy - Wywoz odpadow segregowanych (PDF, 42.92Kb) | 2009-12-08 19:45:26 | 156 | |
Zalacznik nr 5 - wykaz pojemnikow - Wywoz odpadow segregowanych (PDF, 54.77Kb) | 2009-12-08 19:45:34 | 155 | |
SIWZ - Wywoz odpadow segregowanych (PDF, 139.84Kb) | 2009-12-08 19:43:57 | 160 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Sprostowanie - wywoz odpadow segregowanych (JPG, 95.06Kb) | 2009-12-14 16:15:11 | 1 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Informacja o wynikach przetargu - wywoz odpadow segregowanych (JPG, 174.75Kb) | 2009-12-18 12:37:22 | 1 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
08 gru 2009
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
08 gru 2009, godz. 19:43
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
08 gru 2009, godz. 19:43