Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wyposażenie międzygminnego schroniska dla psów i kotów

WÓJT GMINY DOBRA

OGŁASZA, ŻE:
PRZYSTĘPUJE DO POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA DOSTAWY O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA MNIEJSZEJ OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:

,,Wyposażenie międzygminnego schroniska dla psów i kotów”

Kod CPV 39000000-2 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,30000000-9 Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,33100000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała.

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż wyposażenia do Międzygminnego schroniska dla psów i kotów na terenie gminy Dobra.
2. Zakres zamówienia obejmuje: dostawę i wyposażenie poszczególnych pomieszczeń Międzygminnego schroniska dla psów i kotów wraz z zapleczem socjalno-sanitarnym oraz niezbędną infrastrukturą techniczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załącznikach 6 i 7 do SIWZ.
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia – maksymalniedo 15.09.2013 r.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.
1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania
o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp), według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.
1 pkt 2 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.
1 pkt 2 ustawy;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną
7. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:
Zamawiający odstępuje od opisania sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.
8. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,
o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp), według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik
w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek także złożyć: Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
9. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
10. Termin związania ofertą - 30 dni
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa
w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego.
15. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy Dobra Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 8 w godz. pon 8:00-17:00, wt 8:00-15:00, śr-pt 7:00-15:00 – odpłatnie (koszt ksero), lub można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
16. Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami: Aneta Abramowska – tel. 91-422-39-22
– w kwestii procedury, p. Franciszek Grzeszczak – tel. 91-422-57-36 w kwestiach merytorycznych, fax. 91-422-39-20.
17. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 28.06.2013, do godz. 10:30.
18. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 28.06.2013 r. o godz. 11.00
w Urzędzie Gminy Dobra, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a, sala konferencyjna.
19. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19.06.2013 r. pod nr 117185-2013.

Wójt

Teresa Dera


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

SWZ

Wyjaśnienia i modyfikacje

Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
26.06.2013.19.59.16 termin schronisko (JPG, 64.03Kb) 2013-06-26 19:59:16 58

Wynik postępowania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
19 cze 2013

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
19 cze 2013, godz. 12:27

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
19 cze 2013, godz. 12:27