Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wykonywanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie inwestycji liniowych

WÓJT GMINY DOBRA

ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

„Wykonywanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie inwestycji liniowych”
71400000-2 Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa urbanistyczna polegająca na sporządzaniu projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie:
- sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie inwestycji liniowych (infrastruktura techniczna),
- sporządzanie projektów decyzji zmieniających wydane decyzje.

2. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia – od dnia 19.05.2009r. do dnia 01.03.2010r.
Decyzje będą napływały sukcesywnie, wykonane projekty decyzji zwracane będą do Urzędu w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia otrzymania.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a. wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 prace podobne do objętej przedmiotem zamówienia, przy czym za pracę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna pracę polegającą na systematycznym wykonywaniu projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą (rocznie minimum 100 decyzji).
b. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do sporządzania projektów decyzji o warunkach zabudowy zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z dn. 10.05.2003r. ) art. 59. Osoba ta musi być wpisana na listę izby samorządu zawodowego urbanistów albo architektów (art. 60 ust. 4)Ustawa z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 oraz z 2002 r. nr 23, poz. 221)
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
3. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
4. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
5. Termin związania ofertą -30 dni
6. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
8. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
9. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
10. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
11. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Sylwia Godlewska – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
12. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 22.04.2009r., do godz. 10:30
13. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 22.04.2009r. o godz. 11.00 w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji Urzędu Gminy w Dobrej ul. Graniczna 24a, 72-003 Dobra
14. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.04.09 pod nr 89880-2009.

                                                                      Wójt
                                                                      Teresa Dera

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie (PDF, 610.03Kb) 2009-04-03 07:14:17 14

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zalacznik nr 1 - oferta cenowa (PDF, 29.41Kb) 2009-04-03 07:14:37 24
Zalacznik nr 2 - oswiadczenie (PDF, 27.03Kb) 2009-04-03 07:14:47 19
Zalacznik nr 3 - wykaz osob (PDF, 23.98Kb) 2009-04-03 07:14:57 30
Zalacznik nr 4 - wykaz prac podobnych (PDF, 26.48Kb) 2009-04-03 07:15:53 27
Zalacznik nr 5 - projekt umowy (PDF, 39.76Kb) 2009-04-03 07:16:02 27
SIWZ (PDF, 130.49Kb) 2009-04-03 07:14:17 43

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Informacja o wynikach przetargu - Wykonanie projektow decyzji (PDF, 236.04Kb) 2009-05-04 21:58:47 107

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
03 kwi 2009

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
03 kwi 2009, godz. 07:14

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
03 kwi 2009, godz. 07:14