Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wykonywanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie inwestycji liniowych

WÓJT GMINY DOBRA
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na usługi od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

Wykonywanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie inwestycji liniowych

1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą warunków i zasad gospodarowania terenu w zakresie inwestycji liniowych (infrastruktura techniczna).
2. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia od dnia 01.03.2010r. do 01.03.2011r.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
b. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
c. Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

6. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące
1) posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:
a) wykonali należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie w tym okresie, minimum 2 prace podobne do objętej przedmiotem zamówienia, przy czym za pracę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna pracę polegającą na systematycznym wykonywaniu projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą (rocznie minimum 100 decyzji).
2) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:
a) dysponują lub będą dysponować minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do sporządzania projektów decyzji o warunkach zabudowy zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z dn. 10.05.2003r. ) art. 59. Osoba ta musi być wpisana na listę izby samorządu zawodowego urbanistów albo architektów (art. 60 ust. 4)Ustawa z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 oraz z 2002 r. nr 23, poz. 221)


Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

5. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) Wykaz wykonanych, (a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych) dostaw / usług (prac podobnych) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom / usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy / usługi te zostały wykonane należycie,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.

6. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
7. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
8. Termin związania ofertą -30 dni
9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
10. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
11. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
12. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007, nr 223, poz. 1655)
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 22.02.2010r., do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 22.02.2010r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej Urzędu Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a.

Wójt Teresa Dera

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zalacznik nr 1 - oferta cenowa - Wolczkowo - budowa zbiornika wyrownawczego i budynku hydroforni (PDF, 29.11Kb) 2010-07-13 13:51:05 91
Zalacznik nr 1 - oferta cenowa - Wykonywanie projektow decyzji (PDF, 29.83Kb) 2010-02-12 13:02:59 100
Zalacznik nr 2 - oswiadczenie - Wolczkowo - budowa zbiornika wyrownawczego i budynku hydroforni (PDF, 26.04Kb) 2010-07-13 13:51:14 89
Zalacznik nr 2 - oswiadczenie - Wykonywanie projektow decyzji (PDF, 25.52Kb) 2010-02-12 13:03:07 84
Zalacznik nr 3 - oswiadczenie - Wolczkowo - budowa zbiornika wyrownawczego i budynku hydroforni (PDF, 27.14Kb) 2010-07-13 13:51:36 86
Zalacznik nr 3 - oswiadczenie - Wykonywanie projektow decyzji (PDF, 26.53Kb) 2010-02-12 13:03:21 68
Zalacznik nr 4 - wykaz prac podobnych - Wykonywanie projektow decyzji (PDF, 26.35Kb) 2010-02-12 13:03:38 83
Zalacznik nr 4 - wykaz prac - Wolczkowo - budowa zbiornika wyrownawczego i budynku hydroforni (PDF, 25.72Kb) 2010-07-13 13:51:50 91
Zalacznik nr 5 - wykaz osob - Wolczkowo - budowa zbiornika wyrownawczego i budynku hydroforni (PDF, 26.85Kb) 2010-07-13 13:52:03 86
Zalacznik nr 5 - wykaz osob - Wykonywanie projektow decyzji (PDF, 24.08Kb) 2010-02-12 13:03:46 84
Zalacznik nr 6 - oswiadczenie - Wolczkowo - budowa zbiornika wyrownawczego i budynku hydroforni (PDF, 25.02Kb) 2010-07-13 13:52:14 85
Zalacznik nr 6 - oswiadczenie - Wykonywanie projektow decyzji (PDF, 24.76Kb) 2010-02-12 13:03:57 82
Zalacznik nr 7 - projekt umowy - Wolczkowo - budowa zbiornika wyrownawczego i budynku hydroforni (PDF, 86.18Kb) 2010-07-13 13:52:49 87
Zalacznik nr 7 - wzor umowy - Wykonywanie projektow decyzji (PDF, 40.12Kb) 2010-02-12 13:04:11 94
SIWZ - Wolczkowo - budowa zbiornika wyrownawczego i budynku hydroforni (PDF, 213.26Kb) 2010-07-13 13:50:09 98
SIWZ - Wykonywanie projektow decyzji (PDF, 135.99Kb) 2010-02-12 13:02:47 241

Wyjaśnienia i modyfikacje

Wynik postępowania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
12 lut 2010

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
12 lut 2010, godz. 13:02

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
13 lip 2010, godz. 13:50