Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wykonywanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy (II)

WÓJT GMINY DOBRA

ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na usługi od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

„Wykonywanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy oraz lokalizacji celu publicznego”

1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy wraz z analizą w zakresie jak w opisie przedmiotu zamówienia.

2. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4. Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2011r.

5. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik
nr 2 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferta
w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

6. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:
b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tzn. wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz być wpisanym na listę izby samorządu zawodowego urbanistów albo architektów.
2) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
poprzez wykazanie, że:
a) dysponują lub będą dysponować minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do sporządzania projektów decyzji o warunkach zabudowy zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r.
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z dn. 10.05.2003r. ). Osoba ta musi być wpisana na listę izby samorządu zawodowego urbanistów albo architektów
( art. 50 ust. 4 i art. 60 ust. 4 zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym - Dz. U. Nr 80 poz. 717 z dn. 10.05.2003r.).
Ustawa z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 oraz z 2002 r. nr 23,
poz. 221).
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

7. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,
o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik
w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.

3) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz.

8. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

9. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.

10. Termin związania ofertą -30 dni

11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.

13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

14. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa
w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010, nr 113, poz. 759 ).


Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych
i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – zamówienia publiczne.

Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz – tel./fax 91-422-39-20
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8,
w terminie do dnia 8.04.2011r., do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 8.04.2011r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej Urzędu Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21.03.2011 pod nr 90857 - 2011.

Wójt

Teresa Dera


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie (PDF, 65.68Kb) 2011-03-22 09:59:45 96

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zalacznik nr1 oferta cenowa (PDF, 30.85Kb) 2011-03-22 08:38:25 158
Zalacznik nr2 oswiadczenie (PDF, 26.09Kb) 2011-03-22 08:38:40 157
Zalacznik nr3 oswiadczenie (PDF, 27.28Kb) 2011-03-22 08:38:52 159
Zalacznik nr4 wykaz-osob (PDF, 24.75Kb) 2011-03-22 08:39:03 166
Zalacznik nr5 oswiadczenie (PDF, 26.59Kb) 2011-03-22 08:39:16 274
Zalacznik nr6 Umowa (PDF, 43.03Kb) 2011-03-22 09:59:45 159
SIWZ (PDF, 204.38Kb) 2011-03-22 08:38:08 166

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
22 mar 2011

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
22 mar 2011, godz. 08:38

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
22 mar 2011, godz. 08:38