Wykonanie oświetlenia w ulicach: Tarpana i Lisiej w m. Dołuje
WÓJT GMINY DOBRA
ogłaszają że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
Wykonanie oświetlenia w ulicach: Tarpana i Lisiej w m. Dołuje
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia w ulicach Tarpana i Lisiej w Dołujach
2. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie oświetlenia ulicznego w ulicach: Tarpana i Lisiej w Dołujach
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia nie może dłuższy niż do dnia 30.06.2009r.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) dysponują minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych (minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych). Osoba/osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
b) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 prace polegające na wykonaniu oświetlenia ulicznego przy czym każda z prac ma obejmować ulice nie krótsze niż 150 m każda.
7. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
8. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
9. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
10. Termin związania ofertą -30 dni
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2008, nr 171, poz. 1058)
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 09.01.2009r., do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 09.01.2009r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej „ 0” Urzędu Gminy w Dobrej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.12.2008 r. pod nr 257594-2008.
Wójt
Teresa Dera
ogłaszają że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
Wykonanie oświetlenia w ulicach: Tarpana i Lisiej w m. Dołuje
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia w ulicach Tarpana i Lisiej w Dołujach
2. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie oświetlenia ulicznego w ulicach: Tarpana i Lisiej w Dołujach
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia nie może dłuższy niż do dnia 30.06.2009r.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) dysponują minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych (minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych). Osoba/osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
b) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 prace polegające na wykonaniu oświetlenia ulicznego przy czym każda z prac ma obejmować ulice nie krótsze niż 150 m każda.
7. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
8. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
9. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
10. Termin związania ofertą -30 dni
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2008, nr 171, poz. 1058)
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 09.01.2009r., do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 09.01.2009r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej „ 0” Urzędu Gminy w Dobrej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.12.2008 r. pod nr 257594-2008.
Wójt
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie - wykonanie oswietlenia - Doluje Tarpana (PDF, 228.21Kb) | 2008-12-09 14:23:40 | 25 |
SWZ
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zmiana - Zalacznik nr 6 - przedmiar - oswietlenie tarpana i lisia (PDF, 34.90Kb) | 2009-01-08 14:23:07 | 10 | |
Zmiana - oswietlenie tarpana i lisia (PDF, 186.90Kb) | 2009-01-07 14:35:30 | 5 |
Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zmiana - oswietlenie tarpana i lisia (PDF, 186.90Kb) | 2009-01-07 14:35:45 | 3 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Informacja o wynikach przetargu - wykonanie oswietlenia - Doluje Tarpana (PDF, 196.00b) | 2009-02-09 16:33:53 | 1 | |
Informacja o wynikach przetargu - wykonanie oswietlenia Doluje Tarpana (PDF, 132.90Kb) | 2009-02-19 13:37:43 | 7 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
09 gru 2008
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
09 gru 2008, godz. 14:23
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
09 gru 2008, godz. 14:23