Wykonanie oświetlenia ulicy Macierzanki i Ogrodowej w m. Wołczkowo
WÓJT GMINY DOBRA
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na roboty budowlane pn.
Wykonanie oświetlenia ulicy Macierzanki i Ogrodowej w m. Wołczkowo
Kod CPV 45315300-1, 45315600-4, 45112100-6, 453161110-9.
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie oświetlenia ulicy Macierzanki i Ogrodowej w m. Wołczkowo”.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Wybudowanie oświetlenia ulicznego ulicy Macierzanki i Ogrodowej w m. Wołczkowo
Szczegółowy opis robót do wykonania zawiera Projekt techniczny – zał. nr 7 i specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia nie może dłuższy niż do dnia 30.06.2009r..
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) dysponują minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac elektrycznych. Osoba te musi przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
b) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 prace polegające na wykonaniu oświetlenia ulicy o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł każda.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
7. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
6. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
7. Termin związania ofertą -30 dni
8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
10. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Sylwia Godlewska – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20 (czynny 24h)
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 31.10.2008r., do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 31.10.2008r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej „ 0” Urzędu Gminy w Dobrej.
Wójt Gminy
Teresa Dera
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na roboty budowlane pn.
Wykonanie oświetlenia ulicy Macierzanki i Ogrodowej w m. Wołczkowo
Kod CPV 45315300-1, 45315600-4, 45112100-6, 453161110-9.
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie oświetlenia ulicy Macierzanki i Ogrodowej w m. Wołczkowo”.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Wybudowanie oświetlenia ulicznego ulicy Macierzanki i Ogrodowej w m. Wołczkowo
Szczegółowy opis robót do wykonania zawiera Projekt techniczny – zał. nr 7 i specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia nie może dłuższy niż do dnia 30.06.2009r..
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) dysponują minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac elektrycznych. Osoba te musi przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
b) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 prace polegające na wykonaniu oświetlenia ulicy o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł każda.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
7. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
6. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
7. Termin związania ofertą -30 dni
8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
10. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Sylwia Godlewska – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20 (czynny 24h)
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 31.10.2008r., do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 31.10.2008r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej „ 0” Urzędu Gminy w Dobrej.
Wójt Gminy
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie (PDF, 628.06Kb) | 2008-10-09 12:26:32 | 17 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zalacznik nr 1 - oferta cenowa (PDF, 29.22Kb) | 2008-10-09 12:30:31 | 39 | |
Zalacznik nr 2 - oswiadczenie (PDF, 26.63Kb) | 2008-10-09 12:30:40 | 37 | |
Zalacznik nr 3 - wykaz osob (PDF, 24.58Kb) | 2008-10-09 12:30:50 | 33 | |
Zalacznik nr 4 - wykaz prac podobnych (PDF, 26.27Kb) | 2008-10-09 12:31:03 | 41 | |
Zalacznik nr 5 - projekt umowy (PDF, 50.29Kb) | 2008-10-09 12:31:15 | 45 | |
Zalacznik nr 6 - przedmiar (PDF, 57.67Kb) | 2008-10-09 12:31:25 | 90 | |
Zalacznik nr 7 - projekty techniczne (PDF, 3.97Mb) | 2008-10-09 12:35:57 | 78 | |
Zalacznik nr 8 - specyfikacja techniczna (PDF, 91.09Kb) | 2008-10-09 12:36:16 | 44 | |
SIWZ (PDF, 141.40Kb) | 2008-10-09 12:28:24 | 63 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Informacja o wynikach przetargu (PDF, 153.48Kb) | 2008-11-05 13:31:57 | 15 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
09 paź 2008
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
09 paź 2008, godz. 12:26
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
09 paź 2008, godz. 12:26