Wykonanie oświetlenia ul. Dolina Mgieł w Dobrej
WÓJT GMINY DOBRA
OGŁASZA, ŻE:
PRZYSTĘPUJE DO POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA ROBOTY BUDOWLANE O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA MNIEJSZEJ OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:
„Wykonanie oświetlenia ul. Dolina Mgieł w Dobrej”
Kod CPV 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego, 45316100-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na budowie oświetlenia ulicznego w ul. Dolina Mgieł w m. Dobra
2. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie oświetlenia ulicznego na odcinku od słupa nr 10 do słupa nr 23. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia ujęto w załącznikach 8,9,10 do SIWZ stanowiących dokumentację techniczną.
3. Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
4. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania.
5. Wykonawca zobowiązuje się do regulacji istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, studzienek telekomunikacyjnych (pod nadzorem TP.S.A.) hydrantów p.poż., zasuw wodociągowych i gazociągowych do nowego poziomu modernizowanej drogi.
6. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do dnia 30.06.2013r.
9. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
10. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:
a) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna prace, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia o wartości nie niższej niż 40.000zł brutto (każda ze wskazanych prac musi opiewać na kwotę nie niższą niż 40.000zł);
b) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:
a) dysponują lub będą dysponować minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia:
- do kierowania robotami w zakresie prac elektrycznych
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
11. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.
5) Informację banku lub kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
12. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
13. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
14. Termin związania ofertą - 30 dni
15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
17. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
18. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010, nr 113, poz. 759)
19. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 8 w godz. 9.00 do 15.00 –odpłatnie (koszt ksero), lub można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
20. Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami: Marta Dzierba, Liliana Toczek – tel. 091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
21. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 17.12.2012r., do godz. 10:30
22. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 17.12.2012r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy w Dobrej, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a, sala konferencyjna
23. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30.11.2012 r. pod nr 253481-2012.
Wójt
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogloszenie dolina mgiel 001 (JPG, 183.47Kb) | 2012-11-30 09:56:40 | 29 | |
ogloszenie dolina mgiel 002 (JPG, 171.13Kb) | 2012-11-30 09:56:56 | 99 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zalacznik nr 1 oferta cenowa (PDF, 34.27Kb) | 2012-11-30 09:56:56 | 236 | |
Zalacznik nr 2 oswiadczenie wykluczenie (PDF, 31.36Kb) | 2012-11-30 09:57:15 | 215 | |
Zalacznik nr 3 oswiadczenie warunki (PDF, 32.39Kb) | 2012-11-30 09:57:24 | 214 | |
Zalacznik nr 4 wykaz prac (PDF, 30.53Kb) | 2012-11-30 09:57:35 | 220 | |
Zalacznik nr 5 wykaz osob (PDF, 32.13Kb) | 2012-11-30 09:57:45 | 221 | |
Zalacznik nr 6 oswiadczenie (PDF, 30.29Kb) | 2012-11-30 09:57:57 | 214 | |
Zalacznik nr 7 wzor umowy (PDF, 84.41Kb) | 2012-11-30 09:58:08 | 234 | |
Zalacznik nr 8 przedmiar (PDF, 62.92Kb) | 2012-11-30 09:58:19 | 247 | |
Zalacznik nr 9 projekt techniczny (ZIP, 2.50Mb) | 2012-11-30 09:58:46 | 251 | |
Zalacznik nr 10 specyfikacja techniczna (PDF, 89.29Kb) | 2012-11-30 09:58:59 | 301 | |
SIWZ (PDF, 223.58Kb) | 2012-11-30 09:56:40 | 290 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
wyniki Dolina Mgiel 001 (JPG, 105.67Kb) | 2013-01-08 18:03:47 | 92 | |
wyniki Dolina Mgiel 002 (JPG, 73.36Kb) | 2013-01-08 18:03:58 | 73 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
30 lis 2012
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
30 lis 2012, godz. 09:56
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
30 lis 2012, godz. 09:56