Wykaszanie poboczy i terenów zieleni wraz z oczyszczaniem chodników na terenie Gminy Dobra
WÓJT GMINY DOBRA
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na usługi od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
„ Wykaszanie poboczy i terenów zieleni wraz z oczyszczaniem chodników na terenie Gminy Dobra ”
Kod CPV 90200000-9
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na wykaszaniu poboczy i terenów zieleni wraz z oczyszczeniem chodników na terenie Gminy Dobra.
2. Zamówienie obejmuje prace wyszczególnione w SIWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik do SIWZ
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia – od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2009r.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie prace podobne do prac objętych przedmiotem zamówienia, przy czym za pracę podobną do przedmiotu zamówienia Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonał minimum dwie usługi podobne ( tożsame ) do objętych przedmiotem zamówienia. Za prace podobne Zamawiający uzna dwie świadczone usługi polegające na systematycznie sprzątanych chodnikach i wykaszaniu terenów zielonych o wartości nie niższej niż 40.000 każda.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
7. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
8. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
9. Termin związania ofertą -30 dni
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
12. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 07.223.1655)
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, (lub sekretariat WKI UG w Dobrej) w terminie do dnia 02.04.2009r., do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 02.04.2009r. o godz. 11.00 w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji Urzędu Gminy ul. Graniczna 24a, 72-003 Dobra
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.03.2009.r. pod nr 52929-2009
Wójt
Terasa Dera
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na usługi od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
„ Wykaszanie poboczy i terenów zieleni wraz z oczyszczaniem chodników na terenie Gminy Dobra ”
Kod CPV 90200000-9
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na wykaszaniu poboczy i terenów zieleni wraz z oczyszczeniem chodników na terenie Gminy Dobra.
2. Zamówienie obejmuje prace wyszczególnione w SIWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik do SIWZ
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia – od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2009r.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie prace podobne do prac objętych przedmiotem zamówienia, przy czym za pracę podobną do przedmiotu zamówienia Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonał minimum dwie usługi podobne ( tożsame ) do objętych przedmiotem zamówienia. Za prace podobne Zamawiający uzna dwie świadczone usługi polegające na systematycznie sprzątanych chodnikach i wykaszaniu terenów zielonych o wartości nie niższej niż 40.000 każda.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
7. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
8. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
9. Termin związania ofertą -30 dni
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
12. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 07.223.1655)
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, (lub sekretariat WKI UG w Dobrej) w terminie do dnia 02.04.2009r., do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 02.04.2009r. o godz. 11.00 w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji Urzędu Gminy ul. Graniczna 24a, 72-003 Dobra
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.03.2009.r. pod nr 52929-2009
Wójt
Terasa Dera
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie - wykaszanie poboczy (PDF, 246.08Kb) | 2009-03-20 16:58:46 | 41 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zalacznik nr 1 - oferta cenowa - wykaszanie poboczy (PDF, 33.32Kb) | 2009-03-20 16:59:25 | 55 | |
Zalacznik nr 2 - oswiadczenie - wykaszanie poboczy (PDF, 27.21Kb) | 2009-03-20 16:59:38 | 42 | |
Zalacznik nr 3 - wykaz prac podobnych - wykaszanie poboczy (PDF, 26.12Kb) | 2009-03-20 16:59:49 | 43 | |
Zalacznik nr 4 - projekt umowy - wykaszanie poboczy (PDF, 33.63Kb) | 2009-03-20 17:00:01 | 766 | |
Zalacznik nr 5 - szczegolowy opis przedmiotu zamowienia - wykaszanie poboczy (EXE, 3.27Mb) | 2009-03-20 17:03:34 | 61 | |
SIWZ - wykaszanie poboczy (PDF, 127.88Kb) | 2009-03-20 16:59:10 | 158 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Wyjasnienia - wykaszanie poboczy (PDF, 137.93Kb) | 2009-03-31 13:23:36 | 5 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Informacja o wynikach przetargu - wykaszanie poboczy (PDF, 118.84Kb) | 2009-04-14 19:18:42 | 7 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
20 mar 2009
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
20 mar 2009, godz. 16:58
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
20 mar 2009, godz. 16:58