Wołczkowo, modernizacja drogi wraz z infrastrukturą towarzyszącą ul. Zimowa
WÓJT GMINY DOBRA
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
„Wołczkowo, modernizacja drogi wraz z infrastrukturą towarzyszącą ul. Zimowa”
Kod CPV 45233220-7 – roboty w zakresie nawierzchni dróg,
45232130-2 – roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej,
45316100-6 – instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie nawierzchni drogi na ciąg pieszo-jezdny, budowie oświetlenia ulicznego i kanalizacji deszczowej na terenie działki 561 w miejscowości Wołczkowo.
2. Zakres zamówienia obejmuje: przebudowę nawierzchni drogi na ul. Zimowej, budowę kanalizacji deszczowej w dz. Nr 561, budowę oświetlenia ulicznego, które określone są w załącznikach nr 8, 9 i 10 specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. przedmiar robót, projekt techniczny oraz specyfikację techniczną.
3. Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
4. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania
5. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do dnia 30.09.2010r.
8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
9. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:
a) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za robotę budowlaną podobną zamawiający uzna: wykonanie kanalizacji deszczowej za kwotę minimum 50.000zł oraz wykonanie nawierzchni drogi za kwotę minimum 100.000zł.
2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:
a) dysponują lub będą dysponować minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia do:
- kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci,
-kierowania robotami ogólnobudowlanymi.
- kierowania robotami w zakresie prac elektrycznych
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
10. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.
11. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
12. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
13. Termin związania ofertą - 30 dni
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
16. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
17. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007, nr 223, poz. 1655)
18. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
19. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz i Liliana Toczek – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
20. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 26.05.2010r., do godz. 11:30
21. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 26.05.2010r. o godz. 12.00 w Urzędzie Gminy w Dobrej ul. Szczecińska 16a, sala konferencyjna
22. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.05.2010 pod nr 119181-2010.
Wójt
Teresa Dera
Załącznik 9 umieszczono w formie samorozpakowującego się archiwum - należy ściągnąć go na pulpit, kliknąć dwa razy (w niektórych przypadkach po dwukliku należy kliknąć "Uruchom"), wskazać miejsce do którego chcemy rozpakować pliki i kliknąć "Extract" - pliki zostaną rozpakowane do folderu.
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
„Wołczkowo, modernizacja drogi wraz z infrastrukturą towarzyszącą ul. Zimowa”
Kod CPV 45233220-7 – roboty w zakresie nawierzchni dróg,
45232130-2 – roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej,
45316100-6 – instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie nawierzchni drogi na ciąg pieszo-jezdny, budowie oświetlenia ulicznego i kanalizacji deszczowej na terenie działki 561 w miejscowości Wołczkowo.
2. Zakres zamówienia obejmuje: przebudowę nawierzchni drogi na ul. Zimowej, budowę kanalizacji deszczowej w dz. Nr 561, budowę oświetlenia ulicznego, które określone są w załącznikach nr 8, 9 i 10 specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. przedmiar robót, projekt techniczny oraz specyfikację techniczną.
3. Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
4. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania
5. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do dnia 30.09.2010r.
8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
9. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:
a) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za robotę budowlaną podobną zamawiający uzna: wykonanie kanalizacji deszczowej za kwotę minimum 50.000zł oraz wykonanie nawierzchni drogi za kwotę minimum 100.000zł.
2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:
a) dysponują lub będą dysponować minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia do:
- kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci,
-kierowania robotami ogólnobudowlanymi.
- kierowania robotami w zakresie prac elektrycznych
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
10. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.
11. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
12. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
13. Termin związania ofertą - 30 dni
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
16. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
17. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007, nr 223, poz. 1655)
18. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
19. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz i Liliana Toczek – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
20. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 26.05.2010r., do godz. 11:30
21. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 26.05.2010r. o godz. 12.00 w Urzędzie Gminy w Dobrej ul. Szczecińska 16a, sala konferencyjna
22. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.05.2010 pod nr 119181-2010.
Wójt
Teresa Dera
Załącznik 9 umieszczono w formie samorozpakowującego się archiwum - należy ściągnąć go na pulpit, kliknąć dwa razy (w niektórych przypadkach po dwukliku należy kliknąć "Uruchom"), wskazać miejsce do którego chcemy rozpakować pliki i kliknąć "Extract" - pliki zostaną rozpakowane do folderu.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie - Wolczkowo, modernizacja drogi wraz z infrastruktura towarzyszaca ul. Zimowa (PDF, 521.70Kb) | 2010-05-12 14:34:26 | 97 |
SWZ
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Informacja o zmianie1 - Wolczkowo, modernizacja drogi wraz z infrastruktura towarzyszaca ul. Zimowa (JPG, 105.70Kb) | 2010-05-27 14:33:00 | 19 | |
Informacja o zmianie2 - Wolczkowo, modernizacja drogi wraz z infrastruktura towarzyszaca ul. Zimowa (JPG, 651.39Kb) | 2010-06-01 22:16:12 | 49 | |
Informacja o zmianie - Wolczkowo, modernizacja drogi wraz z infrastruktura towarzyszaca ul. Zimowa (JPG, 106.77Kb) | 2010-05-24 20:00:57 | 45 | |
organizacja ruchu - Wolczkowo, modernizacja drogi wraz z infrastruktura towarzyszaca ul. Zimowa (PDF, 449.10Kb) | 2010-06-01 22:16:59 | 65 | |
projekt budowlany kd - Wolczkowo, modernizacja drogi wraz z infrastruktura towarzyszaca ul. Zimowa (PDF, 75.47Kb) | 2010-06-01 22:18:28 | 48 | |
przedmiar - Wolczkowo, modernizacja drogi wraz z infrastruktura towarzyszaca ul. Zimowa (PDF, 37.46Kb) | 2010-05-24 20:01:19 | 12 | |
Pytania - Wolczkowo, modernizacja drogi - Zimowa (JPG, 118.31Kb) | 2010-05-18 08:52:09 | 99 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Informacja o wynikach przetargu - Wolczkowo, modernizacja drogi wraz z infrastruktura towarzyszaca ul. Zimowa (JPG, 149.29Kb) | 2010-06-29 07:52:39 | 81 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
12 maj 2010
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
12 maj 2010, godz. 14:32
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
12 maj 2010, godz. 14:32