Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, położonych w granicach administracyjnych Gminy Dobra
GMINA DOBRA
ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra
tel. (91) 422-39-22, fax (91) 422-39-20
e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl
OGŁASZA, ŻE:
PRZYSTĘPUJE DO POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA USŁUGI O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA WYŻSZEJ OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:
„Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, położonych w granicach administracyjnych Gminy Dobra”
Kody CPV 90533000-2 usługi gospodarki odpadami; 90500000-2 usługi związane z odpadami;
90511000-2 usługi wywozu odpadów; 90513100-7 usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych; 90512000-9 usługi transportu odpadów; 90514000-3 usługi recyklingu odpadów.
- PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA jest realizacja usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, położonych w granicach administracyjnych Gminy Dobra.
Gmina Dobra leży na terenie powiatu polickiego, w północno-zachodniej części województwa Zachodniopomorskiego. Od zachodu granicę gminy wyznacza granica państwowa z Niemcami, od strony wschodniej Gmina Dobra graniczy z miastem Szczecin, od strony północnej i północnego wschodu z gminą Police, a od strony południowej z gminą Kołbaskowo.
Gmina Dobra zajmuje obszar o powierzchni 110 km 2.Liczba mieszkańców gminy na dzień 11.04.2013 r. wynosi 17 378 osób wg ewidencji meldunkowej.
- Przedmiot zamówienia został podzielony na części, które odpowiadają poszczególnym sektorom na podstawie uchwały Rady Gminy Dobra Nr XIX/269/2012 z dnia 29 listopada 2012 r. w sprawie podziału obszaru Gminy Dobra na sektory.
CZĘŚĆ I - odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, położonych na terenie sektora I, (obejmuje obszary miejscowości: Mierzyn, Skarbimierzyce, Redlica, Dołuje, Kościno, Wąwelnica, Lubieszyn).
CZĘŚĆ II - odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, położonych na terenie sektora II, ( obejmuje obszary miejscowości: Bezrzecze, Dobra, Wołczkowo, Grzepnica, Płochocin, Sławoszewo, Buk, Łęgi, Rzędziny, Stolec).
- Zakres zamówienia obejmuje: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, w tym zbieranych w sposób selektywny (zgodnie z uchwałą Rady Gminy Dobra nr XX/289/2012 z dnia 28 grudnia 2012r. w sprawie ustalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobra).
1) Odbiorowi i zagospodarowaniu podlegają odpady komunalne:
a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne zgromadzone w pojemnikach,
b) papier i tektura,
c) tworzywa sztuczne,
d) szkło;
e) metal,
f) opakowania wielomateriałowe,
g) odpadów komunalnych ulegających biodegradacji, w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji oraz odpadów zielonych w okresie wskazanym w harmonogramie wywozów. Zbiórka odpadów ulegających biodegradacji będzie odbywać się w okresie: rok 2013 : od dnia 1 lipca do dnia 31 października; rok 2014:od dnia 31 maja do dnia 31 października; rok 2015: id 31 maja do dnia 31 października.
h) mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz opon w terminach akcji określonych w harmonogramie. Akcje są prowadzone przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne wyłonionego w drodze przetargu w danym sektorze. Lokalizacja kontenerów zgodna z ZAŁACZNIKIEM NR 3. Terminy akcji przypadają w soboty w okresie kwiecień-maj i wrzesień-październik.
2)od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, położonych w granicach administracyjnych Gminy Dobra.
3)ZAMAWIAJĄCY przekaże WYKONAWCY wykaz zawierający dane dotyczące właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych.
4)z pojemników i worków (szacunkowa liczba pojemników i worków poszczególnych rodzajów zostanie dostarczona WYKONAWCY przez ZAMAWIAJĄCEGO):
5) z częstotliwością określoną w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobra, tj.
a) zmieszane odpady komunalne:
- jeden raz w tygodniu z terenu nieruchomości zamieszkałych o zabudowie jednorodzinnej lub zagrodowej,
- dwa razy w tygodniu z terenu pozostałych nieruchomości zamieszkałych, (z zastrzeżeniem, iż odbiór ma się odbywać w poniedziałek i czwartek lub wtorek i piątek)
- jeden raz w tygodniu z terenu nieruchomości niezamieszkałych.
b) odpady zbierane selektywnie w workach i pojemnikach tj. szkło, papier, tworzywa sztuczne, metal, opakowania materiałowe, odpady biodegradowalne w tym odpady opakowaniowe oraz odpady zielone:
- jeden raz na miesiącu z terenu nieruchomości zamieszkałych o zabudowie jednorodzinnej lub zagrodowej,
- dwa razy w miesiącu z terenu pozostałych nieruchomości zamieszkałych,
- jeden raz w miesiącu z terenu nieruchomości niezamieszkałych.
6)Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport odebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów lub do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych lub instalacji zastępczych.
7)Zamówienie nie obejmuje odbioru i zagospodarowania odpadów:
- budowlanych, remontowych i rozbiórkowych
- odpadów ulegających biodegradacji pochodzących z przyciętych krzewów i drzew,
- przeterminowanych leków i chemikali,
- zużytych baterii i akumulatorów,
- zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, za wyjątkiem zebranego podczas akcji, o których mowa w pkt. 3 ust. 1 pkt. 1 lit h
- zużytych opon, za wyjątkiem zebranych podczas akcji, o których mowa w pkt. 3 ust. 1 pkt. 1 lit. h.
- olei odpadowych,
- odpadów niebezpiecznych m.in. świetlówki, resztki farb, lakierów, rozpuszczalniki, środki do impregnacji drewna, oleje mineralne i syntetyczne, opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach, opakowania po aerozolach.
8)W związku z realizacją zamówienia WYKONAWCA ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odpadami, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia ujęto w załącznikach do SIWZ.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (w ramach poszczególnych sektorów).
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Termin wykonania zamówienia – od 1.07.2013 do 31.12.2015 r.
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
- 1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis warunku:
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że:
- posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Dobra, o którym mowa w art. 9b ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
- posiadazezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. 2013 nr 0 poz. 21).
Wykonawca, jako podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do spełnienia wymagań określonych w przepisach:
a) ustawy z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 i 951 oraz z 2013 r. poz. 21) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (art. 9d) w tym:
- posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz zapewnienia jego odpowiedniego stanu technicznego;
- utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;
- spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;
- zapewnienia odpowiedniego usytuowania i wyposażenia bazy magazynowo-transportowej;
b) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U. 2013. Nr 0, poz. 122 ) , m.in.
c) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. Nr 104, poz. 868 z pózn. zm.)
- 2 posiadania wiedzy i doświadczenia.
Opis warunku:
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że:
wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert co najmniej 2 prace odpowiadając swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości nie niższej niż. 500 000 zł netto łącznie.
Przez pracę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć odbiór odpadów komunalnychw sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy o masie minimum 2000 Mg/rok.
1.3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Opis warunku:
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje:
- co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych (śmieciarki),
- co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
- co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej;
Wszystkie ww. pojazdy muszą być w dyspozycji Wykonawcy, winny być trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, winny być zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu. Emisja spalin pojazdów wykorzystywanych do realizacji usług odbioru odpadów komunalnych musi być zgodna z obowiązującymi przepisami - nie niższa niż Euro 4.
- Bazą magazynowo-transportową usytuowaną na terenie gminy, z której terenu będzie odbierał odpady, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy; na terenie, do którego posiada tytuł prawny,
- na terenie bazy magazynowo-transportowej urządzeniami do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania.
1.4.sytuacji ekonomicznej i finansowej
Opis warunku:
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada:
środki finansowe na rachunku bankowym bądź w spółdzielczej kasie oszczędnościowo – kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250 000 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych)
Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń żądanych w pkt 2 rozdziału V niniejszej specyfikacji i przedstawionych wraz z ofertą, z zastosowaniem metody „spełnia/nie spełnia”.
2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia :
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Ustawy) stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ oraz o braku podstaw do wykluczenia (o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy), według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Ustawy) składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną, natomiast w zakresie (art. 24 ust. 1 ustawy) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy -wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną
- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę
- Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składaniaofert
W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę.
- Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną
Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5– 8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5 – 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
- Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną;
- W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek także złożyć: Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informacjao tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
- dokument potwierdzającywpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Dobra, o którym mowa w art. 9b ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych wydanego na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. 2013 nr 0 poz. 21),
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały lub są wykonywane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług , według wzoru stanowiącego zał. nr 8 do SIWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
- Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
- informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa ten lub ci z wykonawców składających ofertę wspólną, który lub którzy w ramach konsorcjum odpowiada/ją za spełnienie tego warunku
- Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dokumenty dotyczące:
1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
- W przypadku podmiotów, o których mowa w pkt 3, przedkładane przez wykonawcę kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty.
- Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1) ofertę cenową zgodnie z rozdziałemI pkt 3;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument;
2) odpowiednie pełnomocnictwa;
Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ)
3) Dowód wniesienia wadium;
- Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych przez zamawiającego oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 oraz art. 26 ust. 2b ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1 art. 26 ust. 2b ustawy zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
7.Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wadium należy wnieść w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) w terminie do dnia 10.06.2013 r. do godziny 10:30.
7.1. Wadium może być wnoszone formach wynikających z art. 45 ustawy:
1 w pieniądzu – przelewem na konto Zamawiającego:Bank PEKAO S.A. II Oddział Szczecin, nr 91 1240 3927 1111 0000 4099 2097 (w tytule należy wpisać numer postępowania).
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 119, poz. 1158, z późn. zm.)- oryginał dokumentu powinien być w osobnej kopercie z dopiskiem „WADIUM” złożony w Sekretariacie Zamawiającego, pok. 8 w budynku przy ul. Szczecińskiej 16a w Dobrej, natomiast kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem powinna zostać zamieszczona w ofercie.
- Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
- Termin związania ofertą - 60 dni
- Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
- Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
- Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
- Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a, Dobra pok. 8 w godz. Pon. 8:00-17:00, wt. 8:00-15:00, śr.-pt. 7:00-15:00 – odpłatnie (koszt ksero), lub można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl– dział zamówienia publiczne.
- Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami: Liliana Toczek, Aneta Abramowska – tel. 91-422-39-22 Fax. 91-422-39-20. W kwestiach merytorycznych p. Monika Buczek tel 091-311-23-07.
- Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 10.06.2013 r., do godz. 10:30.
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 10.06.2013 r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy Dobra, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a, sala konferencyjna.
- Ogłoszenie zostało przekazane Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej……………………………………………………………….. .
Wójt
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
30.04.2013.13.07.51 ogloszenie odpady komunalne 001 (JPG, 160.86Kb) | 2013-04-30 13:07:51 | 100 | |
30.04.2013.13.08.03 ogloszenie odpady komunalne 002 (JPG, 133.29Kb) | 2013-04-30 13:08:03 | 88 | |
30.04.2013.13.08.15 ogloszenie odpady komunalne 003 (JPG, 147.02Kb) | 2013-04-30 13:08:15 | 37 | |
30.04.2013.13.08.27 ogloszenie odpady komunalne 004 (JPG, 176.02Kb) | 2013-04-30 13:08:27 | 66 | |
30.04.2013.13.20.20 ogloszenie odpady komunalne 005 (JPG, 170.99Kb) | 2013-04-30 13:20:20 | 99 | |
30.04.2013.13.29.47 ogloszenie odpady komunalne 006 (JPG, 44.02Kb) | 2013-04-30 13:29:47 | 46 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
30.04.2013.13.08.42 SIWZ (PDF, 279.84Kb) | 2013-04-30 13:08:42 | 433 | |
30.04.2013.13.09.05 Zalacznik nr 1 (PDF, 37.54Kb) | 2013-04-30 13:09:05 | 347 | |
30.04.2013.13.09.24 Zalacznik nr 2 (PDF, 84.14Kb) | 2013-04-30 13:09:24 | 345 | |
30.04.2013.13.09.39 Zalacznik nr 3 (PDF, 34.34Kb) | 2013-04-30 13:09:39 | 332 | |
30.04.2013.13.09.48 Zalacznik nr 4 (PDF, 37.98Kb) | 2013-04-30 13:09:48 | 326 | |
30.04.2013.13.09.56 Zalacznik nr 5 (PDF, 39.01Kb) | 2013-04-30 13:09:56 | 311 | |
30.04.2013.13.10.19 Zalacznik nr 6 (PDF, 41.19Kb) | 2013-04-30 13:10:19 | 329 | |
30.04.2013.13.10.37 Zalacznik nr 7 (PDF, 50.88Kb) | 2013-04-30 13:10:37 | 340 | |
30.04.2013.13.10.53 Zalacznik nr 8 (PDF, 38.08Kb) | 2013-04-30 13:10:53 | 303 | |
30.04.2013.13.11.10 Zalacznik nr 9 (PDF, 95.63Kb) | 2013-04-30 13:11:10 | 356 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
04.06.2013.18.31.55 pytania nr 5 001 (JPG, 123.54Kb) | 2013-06-04 18:31:55 | 35 | |
04.06.2013.18.32.16 pytania nr 5 002 (JPG, 36.91Kb) | 2013-06-04 18:32:16 | 20 | |
13.05.2013.11.32.49 pytania 1 odpady komunalne (JPG, 146.47Kb) | 2013-05-13 11:32:49 | 42 | |
14.05.2013.14.46.28 pytania 2 do odpadow komunalnych 001 (JPG, 148.00Kb) | 2013-05-14 14:46:28 | 66 | |
14.05.2013.14.47.00 pytania 2 do odpadow komunalnych 002 (JPG, 157.90Kb) | 2013-05-14 14:47:00 | 70 | |
14.05.2013.14.47.24 pytania 2 do odpadow komunalnych 003 (JPG, 54.14Kb) | 2013-05-14 14:47:24 | 46 | |
17.05.2013.14.36.17 Odpowiedz na pytania (PDF, 115.13Kb) | 2013-05-17 14:36:17 | 66 | |
30.05.2013.11.00.01 pytania 4 001 (JPG, 159.24Kb) | 2013-05-30 11:00:02 | 97 | |
30.05.2013.11.00.23 pytania 4 002 (JPG, 121.09Kb) | 2013-05-30 11:00:23 | 88 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
14.06.2013.15.01.20 wyniki odpady 1z2 (JPEG, 330.05Kb) | 2013-06-14 15:01:20 | 72 | |
14.06.2013.15.01.35 wyniki odpady 2z2 (JPEG, 213.64Kb) | 2013-06-14 15:01:35 | 73 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Rozalia Adamska Data wytworzenia:
30 kwi 2013
Osoba dodająca informacje
Rozalia Adamska Data publikacji:
30 kwi 2013, godz. 13:07
Osoba aktualizująca informacje
Rozalia Adamska Data aktualizacji:
30 kwi 2013, godz. 13:07