Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, położonych w granicach administracyjnych Gminy Dobra

 

GMINA DOBRA

ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra

tel. (91) 422-39-22, fax (91) 422-39-20

e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl

www.bip.dobraszczecinska.pl

OGŁASZA, ŻE:

PRZYSTĘPUJE DO POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA USŁUGI  O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA WYŻSZEJ OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:

 

Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, położonych w granicach administracyjnych Gminy Dobra

Kody CPV 90533000-2 usługi gospodarki odpadami; 90500000-2 usługi związane z odpadami;

90511000-2 usługi wywozu odpadów; 90513100-7 usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych; 90512000-9 usługi transportu odpadów; 90514000-3 usługi recyklingu odpadów.

 

  1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA jest realizacja usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, położonych w granicach administracyjnych Gminy Dobra.

 Gmina  Dobra  leży na  terenie  powiatu polickiego, w północno-zachodniej części województwa  Zachodniopomorskiego. Od zachodu granicę  gminy wyznacza granica  państwowa z Niemcami,  od strony wschodniej Gmina Dobra  graniczy z miastem Szczecin, od strony północnej i północnego wschodu z gminą Police, a od strony południowej z gminą Kołbaskowo.

Gmina Dobra zajmuje obszar o powierzchni 110 km 2.Liczba mieszkańców gminy na dzień 11.04.2013 r. wynosi 17 378 osób wg ewidencji meldunkowej.

  1. Przedmiot zamówienia został podzielony na części, które odpowiadają poszczególnym sektorom na podstawie uchwały Rady Gminy Dobra Nr XIX/269/2012 z dnia 29 listopada 2012 r. w sprawie podziału obszaru Gminy Dobra na sektory.

CZĘŚĆ I - odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, położonych na terenie  sektora I, (obejmuje obszary miejscowości: Mierzyn, Skarbimierzyce, Redlica, Dołuje, Kościno, Wąwelnica, Lubieszyn).

CZĘŚĆ II - odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, położonych na terenie sektora II, ( obejmuje obszary miejscowości: Bezrzecze, Dobra, Wołczkowo, Grzepnica, Płochocin, Sławoszewo, Buk, Łęgi, Rzędziny, Stolec).

  1. Zakres zamówienia obejmuje: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, w tym zbieranych w sposób selektywny (zgodnie z uchwałą Rady Gminy Dobra nr XX/289/2012 z dnia 28 grudnia 2012r. w sprawie ustalenia  regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie  Gminy Dobra).

1) Odbiorowi i zagospodarowaniu  podlegają  odpady komunalne:

a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne zgromadzone w pojemnikach,

b) papier i tektura,

c) tworzywa sztuczne,

d) szkło;

e) metal,

f) opakowania wielomateriałowe,

g) odpadów komunalnych ulegających biodegradacji, w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji oraz odpadów zielonych w okresie wskazanym w harmonogramie wywozów. Zbiórka odpadów ulegających biodegradacji będzie odbywać się w okresie: rok 2013 : od dnia 1 lipca do dnia 31 października; rok 2014:od  dnia 31 maja do dnia 31 października; rok 2015: id 31 maja do dnia 31 października.

h) mebli i innych odpadów  wielkogabarytowych, zużytego sprzętu  elektrycznego i elektronicznego oraz opon w terminach akcji określonych w harmonogramie. Akcje są prowadzone przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne  wyłonionego w drodze przetargu w danym sektorze. Lokalizacja kontenerów zgodna z ZAŁACZNIKIEM NR 3. Terminy akcji przypadają  w soboty w  okresie kwiecień-maj i wrzesień-październik.

2)od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, położonych w granicach administracyjnych Gminy Dobra.

3)ZAMAWIAJĄCY przekaże WYKONAWCY  wykaz  zawierający dane dotyczące właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych.

4)z pojemników i worków (szacunkowa liczba pojemników i worków poszczególnych rodzajów zostanie dostarczona  WYKONAWCY przez ZAMAWIAJĄCEGO):

5) z częstotliwością określoną w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobra, tj.

              a) zmieszane  odpady komunalne

  • jeden raz w tygodniu z terenu nieruchomości zamieszkałych o zabudowie jednorodzinnej lub zagrodowej, 
  • dwa razy w tygodniu z terenu pozostałych nieruchomości  zamieszkałych, (z zastrzeżeniem, iż odbiór ma się odbywać w poniedziałek i czwartek lub wtorek i piątek)
  • jeden raz w tygodniu z terenu nieruchomości niezamieszkałych. 

         b) odpady zbierane selektywnie w workach i pojemnikach tj. szkło, papier, tworzywa sztuczne, metal, opakowania materiałowe, odpady biodegradowalne w tym odpady opakowaniowe oraz odpady zielone: 

  • jeden raz na miesiącu z terenu nieruchomości zamieszkałych o zabudowie jednorodzinnej lub zagrodowej, 
  • dwa razy w miesiącu z terenu pozostałych   nieruchomości zamieszkałych, 
  • jeden raz w miesiącu z terenu nieruchomości niezamieszkałych. 

6)Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport odebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów lub do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych lub instalacji zastępczych.

7)Zamówienie nie obejmuje  odbioru i zagospodarowania odpadów:

  • budowlanych, remontowych i rozbiórkowych
  • odpadów ulegających biodegradacji pochodzących z przyciętych krzewów i drzew,
  • przeterminowanych leków i chemikali, 
  • zużytych baterii i akumulatorów, 
  • zużytego sprzętu  elektrycznego i elektronicznego, za wyjątkiem zebranego podczas akcji, o których mowa w pkt. 3 ust. 1 pkt. 1 lit h
  • zużytych opon, za wyjątkiem zebranych podczas akcji, o których mowa w pkt. 3 ust. 1 pkt. 1 lit. h.
  • olei odpadowych, 
  • odpadów niebezpiecznych m.in. świetlówki, resztki farb, lakierów, rozpuszczalniki, środki do impregnacji drewna, oleje mineralne i syntetyczne, opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach, opakowania po aerozolach.

8)W związku z realizacją zamówienia  WYKONAWCA ponosi  całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie  odpadami, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

  1. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia ujęto w załącznikach do SIWZ.
  2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (w ramach poszczególnych sektorów).
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  4. Termin wykonania zamówienia – od 1.07.2013 do 31.12.2015 r.

7.     O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

  1. 1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Opis warunku:

Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że:

  1. posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości   na terenie Gminy Dobra, o którym mowa  w art. 9b ustawy z 13  września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
  2. posiadazezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych wydane  na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. 2013 nr 0 poz. 21).

Wykonawca, jako podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do spełnienia wymagań określonych w przepisach:

a)   ustawy z dnia 13 września   1996 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 i 951 oraz z 2013 r. poz. 21) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (art. 9d) w tym:

  • posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz zapewnienia jego odpowiedniego stanu technicznego;
  • utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;
  • spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;
  • zapewnienia odpowiedniego usytuowania i wyposażenia bazy magazynowo-transportowej;

b) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia  11 stycznia  2013 w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie  odbierania  odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości  ( Dz. U. 2013. Nr 0, poz. 122 ) , m.in.

c)   Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. Nr 104, poz. 868 z pózn. zm.)

  1. 2 posiadania wiedzy i doświadczenia.

Opis warunku:

Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że:

wykonał należycie  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert co najmniej 2 prace odpowiadając swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości nie niższej niż. 500 000 zł netto łącznie.

Przez pracę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć odbiór  odpadów komunalnychw sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy o masie minimum 2000 Mg/rok.

 

1.3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Opis warunku:

Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje:

  1. co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych (śmieciarki),
  2. co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
  3. co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej;

Wszystkie  ww. pojazdy muszą być w dyspozycji Wykonawcy, winny być trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, winny być zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa  dopuszczenia do ruchu. Emisja spalin pojazdów wykorzystywanych do realizacji usług odbioru odpadów komunalnych musi być zgodna z obowiązującymi przepisami - nie niższa niż Euro 4.

  1. Bazą magazynowo-transportową usytuowaną na terenie gminy, z której terenu będzie odbierał odpady, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy; na terenie, do którego posiada tytuł prawny,
  2. na terenie bazy magazynowo-transportowej urządzeniami do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania.

 

1.4.sytuacji ekonomicznej i finansowej

Opis warunku:

Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada:

środki finansowe na rachunku bankowym bądź w spółdzielczej kasie oszczędnościowo – kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250 000 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych)

Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń żądanych w pkt 2  rozdziału V niniejszej specyfikacji i przedstawionych wraz z ofertą, z zastosowaniem metody „spełnia/nie spełnia”.

 

2.   Każdy  z  wykonawców  ma  obowiązek  złożyć  następujące  oświadczenia  i dokumenty  potwierdzające  spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia :

 

  1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (określonych w art. 22 ust. 1 pkt  1 - 4  Ustawy) stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ oraz o braku podstaw do wykluczenia (o których mowa w art. 24  ust. 1  ustawy), według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ;

W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt  1 - 4  Ustawy) składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną, natomiast w zakresie (art. 24  ust. 1 ustawy) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

 

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy -wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

W  przypadku  składania  oferty  wspólnej  ww. dokument  składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną

  1. Aktualne  zaświadczenie  właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia       dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę

  1. Aktualne  zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składaniaofert

W   przypadku   składania   oferty   wspólnej   ww.   zaświadczenie   składa   każdy  z  wykonawców składających ofertę wspólną.

W  przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia  dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę.

 

  1. Aktualna  informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert;

W  przypadku  składania  oferty  wspólnej  ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną

Jeżeli, w przypadku  wykonawcy  mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby,       o których mowa  w  art. 24  ust. 1  pkt  5– 8  ustawy, mają   miejsce   zamieszkania  poza  terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym  w  art. 24  ust. 1  pkt  5 – 8  ustawy, wystawione  nie  wcześniej  niż  6  miesięcy  przed upływem terminu składania ofert, z tym  że  w  przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje  się  je  dokumentem  zawierającym oświadczenie złożone przed   notariuszem, właściwym  organem  sądowym, administracyjnym   albo  organem   samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.

 

  1. Aktualna  informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku  składania  oferty  wspólnej  ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną;

 

  1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek także złożyć: Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informacjao tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

  1. dokument potwierdzającywpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości   na terenie Gminy Dobra, o którym mowa  w art. 9b ustawy z 13  września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
  2. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych wydanego na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. 2013 nr 0 poz. 21),
  3. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały lub są wykonywane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
  4. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług , według wzoru stanowiącego zał. nr 8 do SIWZ.

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.

  1. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
  2. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa ten lub ci z wykonawców składających ofertę wspólną, który lub którzy w ramach konsorcjum odpowiada/ją za spełnienie tego warunku

 

  1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dokumenty dotyczące:

1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,

2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,

3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,

4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

  1. W przypadku podmiotów, o których mowa w pkt 3, przedkładane przez wykonawcę kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty.
  2. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:

       1) ofertę cenową zgodnie z rozdziałemI pkt 3;

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument;

       2) odpowiednie pełnomocnictwa;

Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ)

       3) Dowód wniesienia wadium;    

  1. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych przez zamawiającego oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 oraz art. 26 ust. 2b ustawy,  lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1 art. 26 ust. 2b ustawy zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

                 Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 

7.Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wadium należy wnieść w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) w terminie do dnia 10.06.2013 r. do godziny 10:30.

7.1.   Wadium może być wnoszone formach wynikających z art. 45 ustawy:

1       w pieniądzu – przelewem na konto Zamawiającego:Bank PEKAO S.A. II Oddział Szczecin, nr 91 1240 3927 1111 0000 4099 2097 (w tytule należy wpisać numer postępowania).

2)      w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 119, poz. 1158, z późn. zm.)- oryginał dokumentu powinien być w osobnej kopercie z dopiskiem „WADIUM” złożony w Sekretariacie Zamawiającego, pok. 8 w budynku przy ul. Szczecińskiej 16a w Dobrej, natomiast kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem powinna zostać zamieszczona w ofercie.

  1. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
  2. Termin związania ofertą - 60 dni
  3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  4. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
  5. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
  6. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w  art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień  publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
  7. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a, Dobra pok. 8 w godz. Pon. 8:00-17:00, wt. 8:00-15:00, śr.-pt. 7:00-15:00 – odpłatnie (koszt ksero), lub można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl– dział zamówienia publiczne.
  8. Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami: Liliana Toczek, Aneta Abramowska – tel. 91-422-39-22 Fax. 91-422-39-20. W kwestiach merytorycznych p. Monika Buczek tel 091-311-23-07.
  9. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 10.06.2013 r., do godz. 10:30.
  10. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 10.06.2013 r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy Dobra, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a, sala konferencyjna.
  11. Ogłoszenie zostało przekazane Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej……………………………………………………………….. . 

Wójt

Teresa Dera 


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

SWZ

Wyjaśnienia i modyfikacje

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
14.06.2013.15.01.20 wyniki odpady 1z2 (JPEG, 330.05Kb) 2013-06-14 15:01:20 72
14.06.2013.15.01.35 wyniki odpady 2z2 (JPEG, 213.64Kb) 2013-06-14 15:01:35 73

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Rozalia Adamska

Data wytworzenia:
30 kwi 2013

Osoba dodająca informacje

Rozalia Adamska

Data publikacji:
30 kwi 2013, godz. 13:07

Osoba aktualizująca informacje

Rozalia Adamska

Data aktualizacji:
30 kwi 2013, godz. 13:07